bijna 5 maanden maar er zijn weinig pappen ?

Hoi Adama,

ook Lars is een flessenkindje. De heren artsen vonden het nodig, om mij vol medicijnen te pompen na de geboorte van Lars. Helaas waren deze medicijnen giftig voor hem, dus ik heb helemaal nooit borstvoeding mogen geven. Heel erg jammer en dit heeft me veel verdriet gedaan. Ondanks, dat ik weet, dat ik lichamelijk  veel te zwak  was om borstvoeding te geven.
Gelukkig heeft Lars er niks aan overgehouden. Hij groeit volgens de +1 lijn van de groeicurve, loopt als een kievit en heeft een woordenschat van 40 tot 50 woorden.
Lekker laten praten, jij weet wat belangrijk is voor jou en je kinderen.

Groetjes, Marijon

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2009 13:59:25'));

en dirks mama zo te zien geef j eborstvoeding aan je kind denk ik iemand heeft zo gescreven ga door tot hoever je kan luister de mensen niet de baby is van jouw en drinkt van jouw ik geef zelf flesvoieding zo dat je weet ben ik depressie en ik moest stopen vanwege stres,moeheidmmedicijnen slikken enz flesvoeding vind ik dan eigenmening nog makkelijk dat de andere mensen jou zo zeggen doe je oren dicht geef je kind borstvoeding tot dat   je kan ....
je moet in rust zijn niet moe zijn enz . en ik ben niet lekker in me vel daardoor   ik wil niet discussi gaan maar ik wou alleen reageren

Lieve Adama, ik heb in dit topic vooral geprobeerd antwoord op je vraag over pap te geven hoor. Het gaat hier toch helemaal niet over wat voor melk iemand een kindje geeft?

quote: S04 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2009 19:39:29'));

Sas, ik begrijp jouw frustratie helemaal. We zijn allemaal moeders, die allemaal onzekerheden hebben. Alleen Dirksmama is blijkbaar superieur aan ons en moeten wij alles doen zoals zij dat doet. Jammer voor haar, maar ik vind mama ´s die oudere kinderen aan de borst hebben, iets vreemds hebben. Ik ben niet antiborstvoeding, maar was wel blij dat ik er na drie maanden mee kon stoppen. Ik overweeg zelfs om bij een volgend kindje meteen met de fles te beginnen. Maar dat zal wel niet mogen van Dirksmama...

Wat betreft de vraag in dit topic, volgens mij is rijstebloem een verdikking die je door de fles doet zodat de melk minder snel verteert, waardoor je kindje vaak langer slaapt. Pap is mijns inziens een vervangende maaltijd van de fles. Maar daar zal Dirksmama het ook wel niet mee eens zijn...

Waarom haal je in een topic dat over PAP gaat borstvoeding erbij?
Ik vind je aanval op de man af erg vervelend. Ik probeer zo duidelijk mogelijk informatie door te geven. Ik oordeel over niemand, alsjeblieft, doe jij dat dan ook niet!

Dames volgens mij heeft Adama de discussie en  dus ook dit topic gesloten!
Laten we ons daar aan houden! Het is al erg genoeg dat haar topic hiervoor misbruikt is!
De mensen die hierover door willen argumenteren moeten dan maar een nieuw topic openen.....

Groet Saskia

dirks mama ik denk dat jij alles fout begrijp ik oor deel niemand ik vond het goed alleen dat je borstvoeding gaf dan moesten ze maar niet in de topic schrijfen he je hoort ook negatiefe ook positife dingen hier het is een forum ,.

natuurlijk gaat het niet uit wie wat voor melk hun kind geeft maar iedereen ging op je komen en dat vond ik ook vervelend wat vind eigenlijk vervelend? voor jouw me man dat begrijp ik niet .ik oordeel niet ik zeg me mening

Terug
Bovenaan