Bijna Stoppen met de pil!!

Nog maar 3 weekjes en dan gaan we proberen zwanger te worden :D
Krijg van mensen die ik niet zo goed ken over het algemeen niet echt leuke reacties omdat ze me te jong vinden (20 jaar) maar voel zelf dat ik er helemaal klaar voor ben en mijn familie vind het ook super leuk voor me.
Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

Je moet er gewoon lekker voor gaan. Je hebt het geluk dat je partner ook graag nu kinderen wil en laat de rest maar kletsen. Als je het verder goed geregeld hebt en je relatie is stabiel dan staat je niets in de weg.

Oow ja dat is ook zeker zo! Mijn vriend is bijna 28 dus die is er gelukkig ook klaar voor maar vind het erg leuk om met leeftijdsgenoten in contact te komen, omdat er niet veel meiden van rond de 20 zijn die zwanger willen worden :D

hey ...ik zelf ben     21 jaar...alweer 7 jaar samen met vriend  en wonen er 2 1/2 jaar van samen....heb alleen een aantal slechte reacties gehad maar daar trekken wij ons niet zo veel van aan....moet jij ook niet doen...er zijn zoveel voordelen van vroeg moeder schap...ik hoop voor je dat het allemaal snel mag lukken...

Hoi hoi,

Ik ben ook 22 (bijna 23) en wil graag zwanger worden.
Wij wachten er nog een maandje of 3 mee omdat we in mei
trouwen en vanaf dan willen beginnen.
Ik kan haast niet wachten...

Ik heb bij sommige mensen ook wel s de indruk dat ze me te jong vinden om
nu al aan kinderen te beginnen.
Mensen zeggen vaak ook: Je moet nog geniet van je jeugd en nog een paar jaar wachten.
Het is alleen niet aan hen om te bepalen wat ik voel.
Mijn vriend en ik zijn 6.5 jaar samen en voor ons is de tijd rijp.
Ik kan ook niet wachten totdat we gaan proberen...
Ik denk er nu al constant aan.

Liefs,
Nancy

Hoi meiden,

Ik ben op dit moment 28 en ga voor een tweede kindje.
Mijn eerste kreeg ik toen ik 24 jaar was.
Ook nog relatief jong, maar voor mijn gevoel waren wij er ook aan toe.

Je moet gewoon doen waar jezelf aan toe bent en je niks aantrekken wat een ander ervan zegt.
uiteindelijk als het kindje eruit is vinden ze het helemaal geweldig voor je.

Dat is mijn ervaring. Eerste vonden ze mij te jong, maar nu ben ik al 3 jaar moeder en vinden ze mij als moeder geweldig.
Nu zeggen ze je hebt als jonge moeder nog een beetje kindgevoelens en veel energie.
Dus ik denk dat je naar je gevoel en je hart moet luisteren.

Sterkte.

Groetjes Bianca

Hoi hoi
Ook hier een jonge moeder. Ik was 21 toen ik mijn zoontje kreeg en inderdaad ik heb heel wat keer moeten vertellen dat het echt gepland was want anders dacht iedereen dat het een ongelukje was. Ik ben heel blij dat ik zo vroeg mama ben geworden en denk ook inderdaad (niets ten nadele van oudere mama's laat dat duidelijk zijn) dat je als je zo jong bent meer energie en nog wat kindergevoelens hebt zoasl bianca dat zo mooi zegt. Ik merk dat in ieder geval wel heel erg. Ik ga nog heerlijk mee de ballenbak in enzo. Maar goed ik zou zeggen volg je gevoel niemand kan voor jou beslissen dat je te jong bent de een is gewoon sneller toe aan kinderen dan de ander.
Dus meid geniet van het klussen en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Groetjes Loth (24 3de ronde 2 kindje)

Hoi hoi,

Daar ben ik nog een keer..
Ik krijg ook wel de indruk dat mensen er genoeg van hebben als ik
het weer eens erover heb dat we graag kinderen willen.
Net alsof ik er nog niet over denken en dromen mag omdat we nog niet
daadwerkelijk begonnen zijn..
Maar dat houdt niet in dat we het niet heel graag willen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee??

(Ik bedoel overigens niet mijn vriend maar andere mensen.)

Groetjes

En Bianca, veel succes met 'klussen' zoals ze dat hier allemaal noemen zag ik..

Terug
Bovenaan