Bijna Stoppen met de pil!!

hey meiden!

wat gezellig dat jullie gereageerd hebben! Wij beginnen 15 maart :D dus nog 2 weekjes en ben nu al een maand aan de foliumzuur! Verder weet ik van de mensen die mij kennen dat ze positief reageren dus ik maak me ook nergens druk over het is alleen soms irritant dat mensen al over je oordelen terwijl ze je niet echt kennen! en een heleboel mensen doen dat hahhaah.

xxx melis

Hoi,

Wij stoppen ook met de pil over twee weken en dan gaan we voor de tweede.
We hebben nu een dochtertje van 2,5 jaar.(word in mei 3).
Ik vind niet dat leeftijd een probleem moet zijn.
Als je er klaar voor bent en goed voelt moet je ervoor kunnen gaan.
Iedereen is anders....

Veel succes en wie weet tot in de zwangerschap forum.

Gr. christel

hee meiden,

ik ben mamoetje.. 18 jaar.. en ik ben al een tijdje gestopt met de pil.. mijn vriend is 25.. lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen..

heb er ook een hekel aan als er wordt gezegd van wacht daar nog even mee je bent nog jong..

ik kreeg pas de opmerking.. als jij nu zwanger raak ben je straks een kind met een kind.. heb ik heb haar nooit meer gezien.. zelf was ze 19 toen ze zwnger was..

trek   je niks aan van wat er gezegd wordt.. alleen jij en je vriend kunnen zeggen wanneer je er aan toe bent... niet de mensen om je heen..

xx mamoetje

Hallo allemaal,

Ik ben 25 jaar en al bijna 2 jaar getrouwd, ik wil al eigenlijk een jaar zwanger worden maar mijn man was er nog niet aan toe.... nu heeft hij deze week tegen mij gezegd dat hij er klaar voor is  Dus nu ben ik allerlei sites aan het afspeuren!! en zodoende ben ik op dit forum terecht gekomen. Vind het erg leuk om de ervaringen van andere mensen te lezen en te delen! Mijn laatste pil neem ik volgende week donderdag (13 maart). Ik ben eigenlijk van plan eerst is een paar maanden gewoon te stoppen en condooms te gebruiken. Hebben jullie dit ook gedaan of hebben jullie geen anticonceptie gebruikt? Ook lees ik heel veel over foliumzuur, volgens mij moet ik hier nu al mee beginnen toch?
We hebben afgesproken het tegen niemand te zeggen maar ik merk nu na 3 dagen dat ik er al moeite mee heb... hebben jullie het wel tegen iemand gezegd? Ik vraag me ook af of het echt zo is dat hoe langer je de pil hebt geslikt hoe langer het duurt voordat je zwanger bent, ik slik namelijk al vanaf mijn 15e de pil dus dat is een hele tijd..... Nou ik houd dit forum in de gaten en vind het erg leuk om de ervaringen te delen!

Groetjes!

@Mammoetje
Wat een stomme opmerking om te plaatsen zeg.. een kind met een kind.
Je kan alleen zelf aanvoelen of je zover bent, en dat is nooit aan een ander om te beslissen toch??
Ik was 21 toen ik zwanger werd van mijn eerste dochter, en ik kreeg ook regelmatig de vraag of het geen ongelukje was. Kom op zeg.. woonde toen 2 jaar samen, en was 5 jaar samen met m'n vriend. Inmiddels zijn we getrouwd, 7 jaar samen huis gekocht en zijn we klaar voor een 2e kindje. Ook kreeg ik wel leuke reacties hoor, maar goed.. het zijn de minder leuke die je wel bijblijven!

Ach.. ik wens alle mama's 2 be veel plezier met het zwanger worden, en veel succes!

Kus Bren.

Hey   Avda,

Het is wel verstandig idd om eerst al voor dat je probeert zwanger te worden folium te slikken dit is in het beginnen van de zwangerschap erg belangrijk.. je lichaam heeft wel de tijd nodig om dit dus op peil te krijgen. Zelf zie paar teksten hier boven.. slik ik een maand nu folium zuur ik slik van vsm puur mama zwangerschaps vitamines.. dit schijnt erg goed te zijn.. ik moet nog ff afwachten moet eigenlijk vrijdag ongi worden.. maar denk idd dat dit te vroeg is.. maar ja je weet maar nooit... ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger mag worden..!!!! wens iedereen hier op dit forum het beste!!!!

liefs Berkje4

Hey Berkje,

Ben net naar de drogist geweest en zij adviseerde mij davitamon Fem natal. Dus heb net de 1e gepakt!
Ik ben benieuwd hoe het gaat, vind het toch wel spannend, zou het liefste nu mijn strip al weggooien maar we maken hem nog maar ff af, volgende week donderdag de laatste. Mijn man wil eigenlijk pas serieus beginnen in juli (dan zijn we 2 jaar getrouwd) en wilde dan tegen mij zeggen dat hij het tijd vond om te stoppen met de pil, maar aangezien ik zo graag wil heeft ie het vorige week gezegd en ook met de bedoeling om in juli pas te stoppen. Maargoed nu hebben we dus besloten om nu te stoppen en maar afwachten....   Ik kan alleen  aan niks anders meer denken! Zo lastig, ook wil mijn man dat ik het tegen niemand vertel, das helemaal moeilijk. Ik denk wel dat de mensen het niet verwachten omdat mijn man echt nog niet wilde en iedereen denkt dat het nu nog zo is! Dus hoop dat het snel zo ver is!
Jij bent al gestopt met de pil? Ben je meteen begonnen toen je gestopt was met de pil of heb je het  een aantal maanden met condoom gedaan? Ik wil zo veel mogelijk weten haha!
We houden elkaar op de hoogte, ik kan in ieder geval niet wachten! Succes!
Groetjes,

hoi hoi,

Ik vind het heel erg leuk voor je en laat de anderen maar kletsen.
Je moet er lekker voor gaan, sinds gisteren hebben mijn vriend en ik ook besloten om voor een kindje te gaan.
Ik ben dan wel 8 jaar ouder dan jij maar ik weet wel hoe je je voelt.
Laat de mensen maar lekker kletsen ga ervoor als het goed voelt.

Hoop je te horen en dat je lekker op het forum je gedachtes zet.

Groetjes

Terug
Bovenaan