Hey Berkje,
Ben net naar de drogist geweest en zij adviseerde mij davitamon Fem natal. Dus heb net de 1e gepakt!
Ik ben benieuwd hoe het gaat, vind het toch wel spannend, zou het liefste nu mijn strip al weggooien maar we maken hem nog maar ff af, volgende week donderdag de laatste. Mijn man wil eigenlijk pas serieus beginnen in juli (dan zijn we 2 jaar getrouwd) en wilde dan tegen mij zeggen dat hij het tijd vond om te stoppen met de pil, maar aangezien ik zo graag wil heeft ie het vorige week gezegd en ook met de bedoeling om in juli pas te stoppen. Maargoed nu hebben we dus besloten om nu te stoppen en maar afwachten.... Ik kan alleen aan niks anders meer denken! Zo lastig, ook wil mijn man dat ik het tegen niemand vertel, das helemaal moeilijk. Ik denk wel dat de mensen het niet verwachten omdat mijn man echt nog niet wilde en iedereen denkt dat het nu nog zo is! Dus hoop dat het snel zo ver is!
Jij bent al gestopt met de pil? Ben je meteen begonnen toen je gestopt was met de pil of heb je het een aantal maanden met condoom gedaan? Ik wil zo veel mogelijk weten haha!
We houden elkaar op de hoogte, ik kan in ieder geval niet wachten! Succes!
Groetjes,