Bijna Stoppen met de pil!!

(dit is de 2e keer dat ik dit verhaal typ) haha ineens was me hele scherm leeg!!!

Hey meiden!!!

Even op jou vraag terug te komen nancy, ik ben nu 31 wkn...Het gaat erg goed en met de kleine ook... Ik moet nu om de week bij de vk komen...Bloeddruk is mooi en mijn gewicht neemt nog wel toe maar het meeste gaat naar de buik die gigantisch mooi is moet ik eerlijk zeggen... Het is nu wel heel erg leuk allemaal hoor want die kleine is inmiddels zo groot dat als het beweegt mijn hele buik heen en weer gaat!!! Kan zelfs al onderscheiden wat een voetje is of niet!!! hihi en soms dan ligt mijn arm onbewust op mijn buik en dan krijg ik ineens een stomp van he ik lig hier!!!hahah... ja het komt nu allemaal wel erg dicht bij he?? met 37 wkn mag je officeel al thuis bevallen.. (ik wil graag in hetZH) dus met 6 wkn mag het al komen..hihi het lijkt soms nog zo onwerkelijk!! We hebben al wel alles al in huis en klaar want tja je weet maar nooit en daarbij moet ik zeggen dat ik soms wat kortademig ben en gauw moe dus echt veel shoppen en door de stad struinen lukt niet meer... Zelfs auto rijden gaat steeds moeilijker... Moet wel eerlijk toegeven dat we wel steeds meer naar die kleine verlangen om het echt vast te kunnen houden en liefde te kunnen geven.. Maar hij of zij moet het nog wel even volhouden in mama's buik hihihi...
Vind het ook wel leuk om te horen hoe dit allemaal bij jullie is meiden!!!!

En ready meid hoe is het nu bij jou????? Weet je al iets meer??? Ben wel erg benieuwd.. en hoop echt dat jullie ook gauw zwanger mogen worden...

Tot gauw meiden Liefs Berkje

He meiden,

Wat geweldig allemaal hoe jullie er lekker over praten !!
Gelukkig gaat het bij jullie allemaal oke en gaat alles gewoon goed door met groeien, wel fijn om te horen. Het gaat wel super snel hoor als ik nu zo zie dat de eerste in april   al is uitgerekend en dat de kamertjes en de  geboortekaartjes ook al in het zicht zijn of zelf al helemaal klaar.

Met mij is  het wel oke hoor. Snap alleen niet veel van die ovaluatie testen want ik had vorige week woensdag de donkerste streep tot nu toe, maar hij was niet donkerder dan de test streep (wat ie eigenlijk wel moet zijn)
Hebben toen donderdag (ochtend) wel wat gedaan maar ja of dat nu oke is weet ik niet ??
De volgende dag was ie weer helemaal weg en de dag erna weer heel licht ?!?!?!?!?
Echt wel vaag, maar ik schrijf het allemaal op want anders volg ik het allemaal niet meer. Het liefst hoop ik natuurlijk dat het raak zal zijn, maar zal ook wel weer blij zijn met de korte cyclus. Beter iets dan niets.
Allemaal weer afwachten tot ongeveer 12 / 13 februari en blijf ondertussen gewoon door gaan met de ovaluatietesten, want ja misschien heb ik me ei nog wel helemaal niet gehad !?!?!
We wachten trouwens nog even met de HA (ook al is het in  maart wel 1 jaar)   nu de cyclus hopelijk korter is en blijft hopen we toch dat het zo gaat lukken !!

Nou meiden tot snel en ik vind het echt leuk om jullie verhalen te lezen !!!
Weten jullie trouwens het geslacht, waarom wilde jullie het wel weten of waarom juist niet ??? Ben wel erg nieuwsgierig naar die verhalen.................

He meiden,

Weer wat goed nieuws !! Nee (helaas) nog niet zwanger, maar ik ben al ongi geworden.
Echt waar en gewoon op cyclus dag 28 !!! haha nou beter kan niet. Ben er wel blij mee hoor en ik hoop ook echt dat het zo blijft nu.
Dan kunnen we tenminste wat beter en 'gerichter' klussen.
Nou fijn weekend en hoop dat met jullie alles nog oke is ???
Liefs ready

Nod lijstje!

Ready, 23 jaar                                 ? ronde - 1e kindje            ??-??-09

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 08-04-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 02-05-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 03-05-2009

Na lang te hebben gezocht heb ik onze topic terug gevonden op pagina 14 hihih
Was namelijk erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Ready inmiddels zwanger meis? Berkje ben je al bevallen? Spannendddd! Ik ben nu de volgende op het lijstje, help! Echt onwerkelijk hoor, na hier lange tijd te hebben gekletst en nu echt de laatste loodjes. Ik ben vandaag 37 weekjes zwanger. De laatste loodjes wegen idd het zwaarst ook al heb ik geen mega dikke buik, maar mijn heup en schaambeen doen echt veel pijn op het moment. Maar heb het er allemaal voor over hoor. Zodat er meer nieuws is aan het front zal ik een kijkje bij jullie komen nemen.

Fijne Paasdagen! Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Ready, 23 jaar                                 ? ronde - 1e kindje            ??-??-09

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *
Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 08-04-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 02-05-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 03-05-2009

Bevallen in 2009!                          Veel geluk met jullie kleintjes
24 april is Nathalie bevallen van een dochtertje Gwen
9 mei is Nancy bevallen van een dochtertje Emma

Hey,
Tjeetje ik kijk niet veel meer op deze site, maar wat leuk om te lezen.
GEFELICITEERD Nathalie en Nancy, hoe is het allemaal gegaan met de bevalling enz ??   Ben er wel benieuwd naar. Nu zeker lekker aan het genieten.
Nou meiden geniet er maar van want de tijd gaat snel hoor !!

Ik nog steeds niet zwanger, ik wacht nog 1 maandje en dan gaan we naar de HA.
Dit kan allang al, maar me man wil toch nog heel even wachten.
Wel heb ik gelukkig wat betere cyclussen, zit tussen de 28 en 37 dagen.
Dus dat is toch nog wat.

Nou hoop tot snel.
Liefs ready

hey hier berkje weer even!!!!

sorry wel na een erg lange tijd!!!!
Op 3 april ben ik bevallen van een kerngezonde dochter Luna!!!
Alles is goed gegaan en we genieten nu volop!!!
Ik zie dat jullie ook al bevallen zijn!!! hahahah we hebben allemaal een meisje dat is wel leuk omdat we altijd samen kletsen!!!!!!
Ready: meid hoe is het met jou??? ik las ergens dat je al in ronde 11 zit???
Ik denk nog wel eens aan je en dan hoop ik dat dit geluk jullie ook treft en dat hoop ik echt.. jullie zijn ook al zo lang bezig!!!! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en hoop jullie toch nog wel eens te spreken!!!!

Heel veel liefs Berkje

Terug
Bovenaan