Bijna Stoppen met de pil!!

Hoi hoi,

Ben ik weer even !! Heb vandaag wel een raar gevoel in me buik, denk dat ik ongi word ?!?     Dit is mijn tweede ronde, eerste ronde 42 dagen zit nu aan de 45 dagen.
Voel me wel wat rustiger als de eerste keer en dat vind ik wel prettiger. Heb nu alleen last van me tepels, die zijn gevoelig.
Heb 1 x tot nu toe een test gedaan en dat was 18 mei (ong. 2 weken terug) en dat was dus negatief !! Ik wacht vandaag sowieso nog even af, omdat ik toch denk dat er iets komt vandaag en anders doe ik van het weekend een test.

Jullie horen van mij, succes weer met klussen Nathalie en lekker dat je niet zo veel last had van je ongi.

Groetjes Ready

Ja ja dames,

Zoals ik al voelde, ben ik vanmiddag toch ongi geworden hoor !!
Gelukkig ook maar, was al bang dat het nog veel langer ging duren.
Nu was het 45 dagen en mijn vorige 42 dus volgende keer goed in de gaten houden rond de 44 dagen (effe uitgerekend)  
Heb me eisprong ook wel duidelijk gevoeld kom ik nu achter, want 2 weken terug voelde ik me echt niet lekker. Vooral erg moe en suf, wat trillerig en buikpijn.
Nou snel de rode duiveltjes weg en klussen weer.
Succes allemaal en laat wat van jullie horen !!!!!!!!!

Doeg

he ready
wat jammer nou dat je weer ongi bent geworden
en dat het weer zo lang heeft geduurd
maar nu moet je die gemiddelde maar nemen en wie weet lukt het de volgende keer
sterkte en ik hou je in de gaten :) op een goede mannier
xx liza

Ahhh jammer Ready dat je ongi bent geworden meis.
Wens jullie heellll veel geluk in de volgende ronde!

Hoe is het de andere meiden?

Hier heel druk met revalidatietherapie, andere afspraken en beetje werken.
Gelukkig is het bijna alweer weekend. Wat gaat de tijd snel hè

Liefs Nathalie

Hallo,

Hier ben ik ook weer eens..
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Hier gaat het goed, helaas nog niet zwanger, op onze laatste vakantiedag werd ik ongesteld, net toen we weer in Nederland geland waren... Dat was wel even balen, maar we gaan gewoon weer op naar een volgende ronde. Ik vind het iedere maand heel jammer en voel me verdrietig maar ik denk wel vrij direct daarna, op naar de volgende en het komt wel goed..
Ik probeer er wel niet teveel meer mee bezig te zijn, net als jullie allemaal hier een beetje geloof ik he?

Jammer dat er nog niemand zwanger is.. Ik was zo benieuwd!
Ready, ik heb een super bruiloft gehad. Het was echt een hele mooie dag. We hebben de foto's pas gehaald en de film gekeken en het is zo leuk, je zit er dan weer helemaal in. De huwelijksreis was ook super. We hebben echt genoten.

Liefs Nancy

Hi kersverse bruid, gezellig dat je weer met ons mee komt kletsen. Jammer dat je ongi bent geworden zeg. Maar heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad! En hoe voelt het om getrouwd te zijn?

Hier echt een onwijs drukke week gehad. Veel revalidatietherapie, werk en andere belangrijke afspraken. Maar het heeft me wel opgebroken hoor. Twee middagen in bed moeten liggen vanwege hevige hoofdpijn. Gelukkig dit weekend rustig aan kunnen doen. Vandaag gezellig dagje met mijn mannetje naar Movie Park Duitsland geweest. Heerlijk weer en leuk gehad. Daar was ik ook wel ff aan toe.

Hier breken de klusdagen weer aan. Lekker genieten met dit heerlijke weer. En hopelijk het resultaat dat er een klein wondertje in mijn buik mag groeien.

Liefs Nathalie

Hey meides,

Geweldig Nancy dat alles helemaal super was. Het kon ook niet anders . Ook nog eens een lekkere huwelijksreis gehad ?  Het was er zeker lekker warm weertje ?
Wel jammer dat je ongi bent geworden, maar goed dat je je er daarna gelijk weer overheen zet !! Ik kon de tweede ronde  er wel heel goed mee omgaan (negatieve test), allemaal veel relaxter dan de eerste ronde, eigenlijk met alles. Dus dat is beter. Vind het alleen wel lastig dat ik zo'n lange cyclus heb. Zit nu na 2 rondes gemiddeld op de 44 dagen, dus dat duurd wel effe.

Zo Nathalie, jij heb vandaag ook een leuk dagje gehad, leker hoor. Vooral na zo'n drukke week.   Jij weer succes met klussen, dat het maar een positieve ronde mag worden !!

Hier alles oke. Van de week ook weer aan de klus nog even wachten tot de rode duiveltjes weg zijn !!

Succes dames, spreek jullie snel.

hoi hoi..

Wie kan mij helpen?? Ik ben gisteren weer ongi geworden en net zoals anders dus dan zou ik een cyclus van 15 dagen hebben!!!! Dat kan toch niet??? Dat wil dan zeggen dat toen ik voor 2 weken terug ongi was tergelijkertijd de eisprong heb gehad??? Ik schrok me rot toen ik zag dat ik ongi was geworden!!!! wat moet ik hier aan doen??? Weet iemand hoe dit kan????
Ik hoop echt dat alles goed is!!! Misschien maak ik me voor niks zorgen maar nu na 5 mnd dat ik gestopt ben met de pil houd me eigen lichaam mij voor de gek!!!! Sorry   als ik misschien wat overdreven over kom maar dit is ook voor mij allemaal nieuw!!!

Liefs Berkje...

Terug
Bovenaan