Bijna Stoppen met de pil!!

Hey dames,  

Zo wat is het hier rustig zeg,iedereen flink aan het klussen zeker ??
Ja berkje:Hoe komt het dat je je nu zo anders voelt en heb je goed geklust voor de 18 de (met je eisprong) ?

Ik moest zondag ongesteld worden met me 28 dagen cylcus, maar ben het nog niet. Weet ook niet of ik me ei sprong wel heb gehad, want heb niet veel gemerkt.
Wel had ik zaterdag en zondag een ongi gevoel dus ja wat dat dan weer mag zijn, geen idee !! We wachten af.
Trouwens woensdag (gisteren dus) had ik wel een raar gevoel. Beetje slapjes (zweverig), hoofdpijn en beetje raar in me buik. (soor ongi gevoel)
Ik wacht het allemaal maar lekker af want me vorige cyclus was tenslotte 42 dagen !!
Meiden allemaal weer succes met afwachten en laat me het weten als er nieuws is.
Hoop natuurlijk op super goed nieuws !!

Doeg Ready

Sorry dat ik nu pas reageer, maar heb het zo druk gehad de afgelopen week en vooral ook de afgelopen dagen. Gisteren mijn mams jarig. Vandaag (zaterdag) mijn opa jarig. En gisteren ook nog bruiloft van een vriendin. Dus zo kom je het weekend wel door hè.

Lig nu al lekker in bed en dacht voordat ik ga slapen nog ff deze topic lezen. Hoe gaat het inmiddels met je Ready? Ben benieuwd? In welke dag zit je nu meis? Jeetje vorige keer 42 dagen dat is niet niks. Ikke 36 en heb nu 30 mei mijn nod (op basis van 29 dagen) dus ben benieuwd, maar denk dat ik gewoon ongi ga worden.

Ik ga het de komende tijd erg druk krijgen met revalidatie therapie in het ziekenhuis. Maar zal hier vast nog wel te vinden zijn hoor, want dit is voor mij ook stukje ontspanning.

Voor nu weltrusten en tot snel. Hopelijk is het morgen net zulk mooi weer als vandaag.

Liefs Nathalie

Zo ik dacht laat ik weer eens kijken op de topic.
Hier met mij is alles oke, ben nog niet ongi, dus gewoon nog afwachten.
Heb vanhet weekend wel een test gedaan, (vanwege me 28 dagen cylcus) maar negatief.
Was ook eigenlijk niet van deze cyclus uit gegaan maar je weet het nooit. Heb namelijk wel last van mijn rug en tepels, maar dit was de vorige keer ook en werd ik gewoon ongi.
Zondag is dan de dag dat mijn cyclus weer 42 dagen is dus hoop ik dat ik niet ongi word, maar zwanger ben. Ga pas de week erop denk dan weer een test doen (als ik dan nog niet ongi ben)

Hoe is het verder met  jullie  ? Nathalie jou  NOD komt er ook aan toch ?
Als het goed is toch ook die van Berkje ? Spannend wel weer hoor.
Hoop dat jullie deze ronde zwanger worden !!
Nancy ben jij eigenlijk al weer terug van je huwelijksreis ? Ik ben wel beniewd hoe jullie het gehad hebben en wanneer is dan nu je NOD eigenlijk ?

Hoor snel van jullie,
Liefs Ready

Hoi meiden hier weer ff een berichtje..

En niet zo'n leuke..Ik ben vanmorgen ongi geworden..... dit was un cyclus van 25 dagen!!! Dus nu wisselt het steeds!! Ik was ff boos maar besefte dat ik er opdat moment niks aan kon doen dus dacht positief blijven en op naar ronde 5!!!!
Mijn vriend was ook ff teleurgesteld maar gelukkig kunnen we goed met elkaar praten.. en als ik het zo lees is het helemaal niet erg om in de 4e ronde te zitten (nu 5) Ze zeggen dat je je pas zorgen moet maken als het 12 mnd duurt.. maar   ja we willen het allebei zo graag.. dat ik dan idd wel baal als je ongi word.. maar ja dat mag dan ook toch? Hoe is het allemaal bij jullie???
Ik hoop iig dat we allemaal zwanger mogen worden...

Sorry dat ik niet meer zo vaak reageer maar ben erg druk met een bruiloft voor vrienden en moet veel werken sorry!!!

spreek jullie gauw!!

Liefs Berkje

Hier ben ik ook weer ff. Vandaag zou zijn nod zjin, maar werd helaas gisteren ongi. Maar wel mooie cyclus van 28 dagen, dus dat verzacht het een beetje. Baalde wel, maar ben toch ook wel blij dat ik niet weer 36 hoefde wachten. Liever zwanger natuurlijk, maar mijn voorgevoel zei al dat ik ongi zou worden en mijn cyclus 28/29 zou zijn dus heb gelijk gekregen. Vannacht best wel buikpijn gehad, ben er zelfs uitgegaan om paracetamol te nemen. Vanmorgen ook best wel buikpijn, maar nu gaat het gelukkig wel redelijk. Ik heb het de afgelopen week heel erg druk gehad met revalidatie therapie, hydrotherapie, fysio, zwemmen en nog beetje werken ook. Volgende week krijg ik het helemaal druk. En omdat deze topic vaak verplaatst na pagina 2 of 3 vergeet ik hier dan soms te reageren. Komt omdat we allemaal druk zijn hè. 26-06-08 is mijn nieuwe nod, ronde 4 gaan we in. Meiden heel veel geluk en succes met wachten en hopen!

Liefs Nathalie

Hallo Dames,
Jammer dat jullie ongi zijn geworden dames, maar vol goede moet op naar de volgende ronde !!  
Jullie weten nu wel waar je aan toe bent, want ik weet het nog steeds niet. Je bent natuurlijk het liefst zwanger, maar als je het niet weet,   is ook niks hoor !!
Ik moet vandaag ongi worden als ik net als mijn vorige cyclus (42 dagen) aanhou.
Ik ben het op dit moment nog niet, dus allemaal weer afwachten.
Alle rode duiveltjes snel weer weg dames en op naar de volgende ronde.
Succes !!!!!

Liefs Ready

Hier zijn ze gelukkig bijna weg. Heb niet echt bloed verloren vandaag, dus dat is gunstig hè. Heb dus maar 3 dagen echt bloed verloren, wel heel weinig eigenlijk. Gisteren was het al minder. Vannacht geen bloed verloren. En vandaag aan mijn tampon te zien ook niet echt (sorry voor details) vroeger gebruikte ik die nooit eigenlijk. Kon daar maar niet aan wennen, vind dat maar niks. Maar nu ik er eenmaal bij begonnen ben vind ik dat eigenlijk veel fijner.

Jeetje nu alweer 42 dagen, hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. Heb je al getest meis? Of wanneer wil je gaan testen? Hoe voel je je? Anders dan vorige ronde? Welke ronde zit je nu (sorry vergeet ik steeds) Hou je ons op de hoogte hoe het gaat?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan