Bijna Stoppen met de pil!!

He meiden,

Zo allemaal straks weer aan de klus. Bij ons gaat het allemaal goed hoor.  Weet niet zo goed meer wat mijn cyclus is ?!?! Als ik uitga van 28 dagen dan is mijn NOD 18 mei en als ik uit ga van mijn laaste cyclus (42 dagen) dan is mijn NOD 1 juni.  
Allemaal even afwachten dus en gewoon lekker verder klussen. Denk er allemaal niet zo veel  aan, maar  misschien als ik weer in de buurt van mijn nod komt weer wel. Nou ja we wachten rustig af.

Veel succes allemaal meiden en hoor snel weer van jullie !!  

In welke ronde zitten jullie? Kan je niet het gemiddelde nemen. Ik had de 1e ronde 22 dagen en 2e ronde 36 dagen dus dat is 58 : 2 = 29 dagen. Zo heb ik het gedaan.

Liefs Nathalie

Goedenacht meiden,

Hoe gaat het ermee?
Mijn slaapritme is helemaal verstoord vandaar dat ik nu midden in de nacht reageer.
Hier gaat het goed, ik ben ook  niet teveel bezig met het zwanger worden. Maar miss ook wel omdat ik nu net van mijn NOD af ben dus we toch niet konden klussen..

Zaterdagmiddag/avond heb ik mijn vrijgezellenfeestje gehad. Dat was echt super! De meiden kwamen me op mijn werk ophalen, ik had zo mijn vermoedens maar was toch verrast toen het plots omgeroepen werd. We zijn gaan met de kabelbaan omhoog gegaan, gaan roloren (of zoiets, geen idee hoe het heet), ik ben van een toren van 45 meter afgesprongen (veilig natuurlijk ;)) We zijn gaan lasergamen en daarna gaan wokken waar ook de heren heen kwamen, wat erg gezellig was. (Manlief was toen al redelijk aangeschoten). Daarna zijn we nog sieraden gaan maken, en toen gaan stappen waarbij ik natuurlijk een aantal opdrachten moest vervullen. :)
Het was echt een hele leuke dag.
Verder heb ik vandaag verjaardag, ik moet nog een hoop poetsen etc dus ik vind het erg vervelend dat ik niet in slaap val! Morgen ben ik doodop, ik ga het zo nog maar eens proberen :)

Hoe gaat het hier met iedereen? Ik zag dat wel allemaal nog eventjes moeten tot onze NOD. Succes allemaal, met wachten en veel plezier met klussen :)

Liefs,

Hi Nancy, jij was idd nog laat wakker meis. Hopelijk voel je je vandaag niet zo brak. Wat een gezellige vrijgezellendag heb je gehad zeg! Klinkt erg leuk allemaal.

We moeten idd nog ff tot onze nod, daarom zijn we nu misschien ook wat stiller, hihih. Maar dat komt dalijk vanzelf. Al ratel ik altijd wel door volgens mij, hihih. Nou ja niet dat ik thuis onwijs veel klets ofzo. Maar zo op het forum klets ik gewoon gezellig mee.

Wens jullie allemaal nog hele fijne 2e pinksterdag en tot snel!

Liefs Nathalie

hey meiden!

Alles goed hier?? Ik ben nu weer aan het werk dus kan jammer genoeg niet meer zo vaak reageren.. Allemaal fijne pinksteren gehad?? Ben trouwens wel blij dat ik weer aan het werk ben want ik merk dat ik dan afgeleid ben van het gene waar we nu mee bezig zijn. Mybe werkt dat positief uit.. maar ja dit weekend klus weekend.. hihih mijn vriend zei al: Als het dan weer zo warm word dan kruipen we in het tuinhuisje (voor de grap hoor hihi)   En   hoe is het allemaal bij jullie??
Hopelijk is dit een wat positievere maand..

Spreek julllie snel!!!

*********************************** ( haha ik weet niet hoe dat moet maar ik wens iedereen veel glitters toe!!!!

Liefs Berkje

He meiden,

Hier gaat ook alles oke. Ook ik ben niet zo veel meer te vinden hier. Dit komt natuurlijk door het lekkere weer, maar ook omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn.
Moet zeggen dat het heel goed gaat daarmee. We klussen gewoon lekker verder, denk namelijk dat ik me ei nog moet krijgen. Weet het eigenlijk helemaal niet, maar mijn laatste cyclus (42 dagen)  geeft aan dat dit weekend dat de vruchtbaarste dagen zijn. En als mijn cyclus 28 dagen zou zijn dan moet ik dit weekend ongi worden. Nou ja afwachten maar, heb ook helemaal nergens last van !!!

@ Berkje: Lekker dat je er ook niet zo veel meer bezig ben. Ik vind het tenminste allemaal wat relaxter. Succes met klussen  dit weekend (vooral)  en spreek je snel weer.

@ Nancy: He meid, fijn voor je dat je zo'n leuke dag heb gehad met je vrijgezellen feest.  
Ik weet niet of je hier nog op komt voor je trouwen, maar ik wens je vrijdag een ongelooflijke leuke, mooie dag en geniet ervan, want voor je het weet is het alweer voorbij !! Daarna ga je lekker op huwelijksreis. Heel veel plezier en succes met klussen zal wel heel bijzonder zijn als het  op de huwelijksreis zal lukken.

@ Nathalie: Hallo ben jij ook nog steeds aan het klussen ? Nog even over mij cyclus. Die van 42 dagen was pas mijn eerste ronde daarvoor had ik altijd een cyclus van 28 dagen (met pil). Ik wacht het dus gewoon allemaal wel af en klus gewoon verder.

Nou dames ik ga weer voor ons duimen en spreek jullie.
Groetjes Ready

hey meiden!!!!!

Alles goed met iedereen???
hihi ik zag dat ik ergens in mijn stukje een fout had gemaakt,, mijn eisprong is rond de 18-05!!! sorry er stond nod!
Ik voel me goed eigenlijk.. voel me anders als normaal tenminste ik dacht dat ik de vorige rondes mijn eisprong kon voelen ... althans ik (details!) had wel telkens dik wit doorzichtig slijm in mijn onderbroek..
Maar we wachten af!!!!
Ben wel benieuwd hoe het bij jullie gaat!!

Liefs Berkje

Hey Berkje, hier gaat het zijn gangetje hoor. Mijn nod is 30 mei dus zit nu in de wachtstand. Ben wel moe, en het gaat ff niet zo goed met mijn spiertjes, maar verder niks bijzonders qua kwaaltjes ofzo. Gistermiddag liep ik ff in de winkel en toen voelde ik rechts onderin mijn buik wel wat, maar nu gaat het eigenlijk wel. Voorlopig niks te voelen dus. We wachten het maar gewoon af hè. Wanneer is je nod dan meis? Heb je je eisprong dit keer gevoeld? Hoezo voel je je anders dan anders, kan je het omschrijven?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan