Bijna Stoppen met de pil!!

hey meiden!!!! Allereerst de beste wensen en een goed en gezond 2009 en vruchtbaar 2009 voor de niet zwangere onder ons!!!!!!!!!!!!

Hoe is het met jullie???? Erg druk geweest met de feestdagen???
Zo het schiet al op met ons he?? Ben a.s woensdag 27wkn... Voel het erg goed en ook van buiten.. Ik zelf groei ook erg lekker haha ben vanaf begin zwangerschap tot nu 14kg aangekomen haha... ach ja je weet waarvoor je het doet toch?? Kamertje is al volledig klaar en de la tjes van de kommode liggen al vol!!! En bij jullie hebben jullie het kamertje al af?? Ben soms best zenuwachtig voor alles wat nog gaat komen, voornamelijk de bevalling, ben niet echt bang maar ben er wel steeds meer mee bezig... hebben jullie dat ook??

Ready meid ik ben zo benieuwd hoe het met je is!!!!!
Hoe gaan je cyclussen nu?? Ik hoop dat alles goed met je gaat..

Meiden hoop jullie snel weer te spreken...

Liefs Berkje

Hallo meiden,
Zo ben ik weer eens, en gelijk maar even mijn wens voor jullie in het nieuwe jaar (2009) en dat is dat  jullie een hele lieve moeder mogen worden, van een heel lief klein, maar vooral gezond kindje !!

Hoe  is het met  jullie en alle  echo's, alles goed hoop ik ??
Erg leuk dat je het kamertje al af heb Berkje, ga je dan niet steeds even kijken ?? Denk wel dat ik dat steeds even zou doen, haha. En ja dat je al een aantal kilo bij bent is toch niet erg je weet immers waarvan het is en dat is een heel goed doel.
Met mij is alles oke en heb leuke dagen gehad, ben ook lekker een weekje vrij geweest  met me mannetje dus dat  was wel genieten !!

Me uitslagen van m'n bloed waren goed en ik moet in februari weer terug komen, want dan zijn we 1 jaar bezig en dan sturen ze ons pas door !!
Me laatste cyclus is uiteindelijk 87 dagen geworden (had verkeerd getelt vorige bericht), maarja erg lang dus !!
Moet ook wat gaan afvallen van de dokter, want ben toch wat flinker als normaal, dus daar gaan we  nu maar  mee beginnen, kan nooit geen kwaad !!
Ben ook begonnen met ovaluatie testen (vergeet het soms ook ), maar ik wil toch wel een is een keertje weten wanneer nou mijn eisprong is, hoop op wat meer duidelijkheid en dat we dan ook eens echt goed kunnen klussen rond de eisprong !!

Bedankt dat jullie aan me dachten meiden, wel goed om te lezen !!!!!!
Tot snel
Liefs ready

Hi Meiden, allereerst de allerbeste wensen voor 2009! Dat het voor ons allemaal een heel mooi jaar mag worden.

Daarnaast wil ik ff zeggen dat ik erg veel bewondering heb voor Ready, ondanks dat we hier allemaal zwanger zijn in dit topic blijft ze naar ons vragen en ons op de hoogte houden. Hopelijk krijg je mbv ovulatietesten al iets meer duidelijkheid en brengt de gyn in febr. jullie misschien iets meer duidelijkheid en steun. Heel veel succes meis!

Sorry meiden dat ik al tijd niet meer ben geweest. Ik heb niet echt veel puf om te kletsen op het forum moet ik eerlijk zijn. Dat komt mede omdat het forum de laatste tijd best veel kuren heeft. En ik alles niet echt meer bij kan houden. Ik kletste natuurlijk in best veel topics actief mee en als zwangere muts red ik dat gewoon niet echt meer. Daarnaast ben ik al vanaf 3e kerstdag ziek, maar sinds dinsdag eigenlijk extreem met hoge koorts enzo. De ha is donderdag langs geweest en heb gelukkig geen longontsteking maar brochitus. Ik had begin van de week al een kuur gekregen die ik wel mag met mijn zwangerschap, maar de medicijnen die ik eigenlijk moet mag ik niet met kleine uk in mijn buik. Dus het word gewoon goed uitzieken, maar ben het goed zat. Verder gaat het hier zijn gangetje met ups & downs.

Ik vind het moeilijk om niet echt meer op het forum te komen, omdat ik toch wel benieuwd ben hoe het met jullie gaat. Misschien kunnen we mail uitwisselen of op hyves kletsen ofzo?

Liefs Nathalie

Hey hey meiden,

Hoe gaat het met jullie ??
Nathalie wat vervelend allemaal wat jij heb, voel je je al een stukje beter ?? Ik hoop het wel, normaal is het al niet lekker, maar als je dan zwanger ben en je mag bepaalde medicijnen niet dan duurd het nog allemaal langer.
Hoop dat het al weer wat beter gaat en dat alles met jullie uk ook oke is ??
En Nancy en Berkje hoe gaat het zo met jullie in wat voor week zijn jullie en weten jullie eigenlijk wat het gaat worden of vinden jullie het leuker als je het allemaal niet weet....... wel spannend hoor.

Nou ik heb weer nieuws. Ik ben 9 januari ongi geworden ,zo totaal uit het niets naar mij idee, want het duurde deze keer maar 35 dagen !!!!!!!!!!!!
Echt heel raar zo ineens en was natuurlijk begonnen aan de ovu testen, maar ja helas te laat want had zo'n korte cyclus niet verwacht. Ben er toch wel erg blij mee, want 35 dagen en 86 dagen is toch wel een verschilletje.

Nu is alle weer weg en ben gelijk begonnen met ovu testen zodat ik deze keer me eisprong ook niet misloop. Ook wil ik maar om de dag gaan klussen, want ja in 35 dagen (wat ik voor m'n volgende cyclus wel weer hoop) moet dat toch wel gaan lukken. Die 86 dagen om de dag klussen is gewoon geen beginnen aan !!
Nou ja we blijven positief en zo te zien kan dat geen kwaad want ik ben al weer blij dat het 35 dagen is en hoop zo dat me volgende cylcus weer 35 dagen of zelf korter is en wie weet zelfs wel raak is !!!

Hoop snel weer wat van jullie te horen,
 Liefs Ready

Hi Ready, balen natuurlijk dat je ongi bent geworden, maar 35 dagen ivm 86 lijkt er natuurlijk veel meer op meis. Hopelijk helpen de ovu. testen je een beetje en wie weet wat de maand februari jullie voor moois brengt! Ik gun het jullie zo!

Hier nog steeds ziekjes al voel ik me gelukkig wel wat beter. Pff wat ben ik ziek geweest zeg! Zou niet weten wanneer ik zo ziek geweest ben. Ben vandaag nog ff langs de ha geweest, want ben 4 kg afgevallen van de 3 kg die ik was aangekomen. Gelukkig heb ik geen keelonsteking en gaat het met mijn longen iets beter. Nog wel moet ik inhalatie gebruiken. Verder rust nemen! Dus nog maar ff afwachten.

Ik ga ff rustig tv kijken, tot snel!

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Hier ben ik ook weer eens... Ik was dit topic kwijt en plots zie ik het weer staan?? Zal wel aan mij liggen? Of misschien toch aan het forum want zojuist was ik plots ook alweer uitgelogd?? Pfff....

Ready, Hoe gaat het met je? Gelukkig dat je cyclus nu eindelijk wat korter was!! Hopelijk nu steeds korter! Wel fijn om te horen dat de bloeduitslagen goed zijn. Gaan jullie nu in februari weer naar de arts? Of proberen jullie het eerst nog een poosje met de ovulatietesten!!
Je hoort ook wel s dat mensen indd wat afvallen en dat het dan plots raak is..  Ik hoop zo voor jullie dat snel gebeurd!!

Nathalie, rot dat je die kuut niet pakken mag nu maarjah als het slecht is voor de uk dan hebben we niet echt keus he.. ;) Maar onderhand kan ik me voorstellen dat je genoeg hebt van het ziek zijn!!

Berkje, Hoe is het met jou?? Hoe ver ben je onderhand? Ik ben nu 26 weken zwanger en ik voel de kleine regelmatig flink schoppen.. Soms voel ik ook uren niets en laatst was ik ook bezorgt, dacht ik heee ik heb nog niets gevoeld en een uur later in bad begon het me toch te schoppen :)
Ik ben ook al 9 kilo bijgekomen.. Vond het toch wel al veel maar na de bevalling beginnen we gewoon weer goed met lijnen he :p
Ik begin me ook wel langzaam bezig te houden met de bevalling en een klein beetje stress krijg ik er ook wel voor. Maar ergens heb ik ook zoiets van, het moet er toch uit en ik kan me er heel erg druk om maken maar je hoort zoveel verschillende verhalen..   Misschien valt het allemaal best mee..

Met mij gaat het verder goed. Ik begin af en toe wat last van mijn onderrug te krijgen en dat is echt minder. Dan ben ik er in de nacht wakker van..
Verder heb ik veel energie maar ik slaap dan wel ook voldoende. :)
Alle voorbereidingen vind ik zo leuk.. We zijn   vast begonnen geboortekaartjes uit te zoeken :) Zo leuk!! En zo moeilijk kiezen, we hadden 7 klappers doorgewerkt en maar 2 kaartjes waarvan we zoiets hadden van: hmmm wel leuk! Dus nu de volgende 6 gehaald..
De trouwkaarten kiezen vond ik makkelijker!!
Maar misschien komt dat ook wel door mijn besluiteloosheid, heb ik ook wat last van de laaste tijd. :)
Morgenavond hebben we voor de tweede keer 3d echo, bij de eerste echo wilde de kleine niet echt goed liggen en daarom mogen we nog s terug komen :) Zo benieuwd hoe het alweer gegroeid is :)

Tot snel meiden,

Liefs,
Nancy

Nod lijstje!

Ready, 23 jaar                                 ? ronde - 1e kindje            ??-??-09

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Berkje,  22 jaar                          7e ronde -  1e kindje          uitgeteld op: 08-04-2009
Nancy,23 jaar                              6e ronde- 1e kindje           uitgeteld op: 02-05-2009
Nathalie,24 jaar                      6e ronde- 1e kindje            uitgeteld op: 03-05-2009

Hallo meiden, hier was ik ook weer ff. Moest ook ff speuren hoor, komt omdat we niet op pagina 1 staan hè, hihi. Maar heb jullie weer gevonden. Ready wanneer is je nod meis? En welke ronde zit je nu? Heb ook maar ff nodlijstje weer opgezocht want was benieuwd wanneer Berkje ook alweer uitgerekend was.

Nancy hoe was jullie echo deze week meis? Wou de kleine nu wel mooi op de foto en zich laten zien? Ik ben aanstaande zondag 27 weken zwanger en voelde de kleine ook heel laat eigenlijk. Nu nog niet steeds constant hoor, dus ken het gevoel van ongerustheid. Ook vind ik mijn buik qua dichtte erg meevallen, had er meer van verwacht, hihi. Maar ben ook 4kg afgevallen van de 3 kg die ik was aangekomen. Al met al ben ik nog steeds niet helemaal lekker, eten gaat moeizaam waardoor ik niet echt aansterk enzo. Maar gelukkig geen zware griep meer. Volgend weekend komt eigenlijk behang in de babykamer en ik wil volgende week ook ff geboorte kaartjes boeken gaan halen. Leuk hè al die voorbereidingen, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan