hey meiden!!!! Allereerst de beste wensen en een goed en gezond 2009 en vruchtbaar 2009 voor de niet zwangere onder ons!!!!!!!!!!!!
Hoe is het met jullie???? Erg druk geweest met de feestdagen???
Zo het schiet al op met ons he?? Ben a.s woensdag 27wkn... Voel het erg goed en ook van buiten.. Ik zelf groei ook erg lekker haha ben vanaf begin zwangerschap tot nu 14kg aangekomen haha... ach ja je weet waarvoor je het doet toch?? Kamertje is al volledig klaar en de la tjes van de kommode liggen al vol!!! En bij jullie hebben jullie het kamertje al af?? Ben soms best zenuwachtig voor alles wat nog gaat komen, voornamelijk de bevalling, ben niet echt bang maar ben er wel steeds meer mee bezig... hebben jullie dat ook??
Ready meid ik ben zo benieuwd hoe het met je is!!!!!
Hoe gaan je cyclussen nu?? Ik hoop dat alles goed met je gaat..
Meiden hoop jullie snel weer te spreken...
Liefs Berkje
Hoe is het met jullie???? Erg druk geweest met de feestdagen???
Zo het schiet al op met ons he?? Ben a.s woensdag 27wkn... Voel het erg goed en ook van buiten.. Ik zelf groei ook erg lekker haha ben vanaf begin zwangerschap tot nu 14kg aangekomen haha... ach ja je weet waarvoor je het doet toch?? Kamertje is al volledig klaar en de la tjes van de kommode liggen al vol!!! En bij jullie hebben jullie het kamertje al af?? Ben soms best zenuwachtig voor alles wat nog gaat komen, voornamelijk de bevalling, ben niet echt bang maar ben er wel steeds meer mee bezig... hebben jullie dat ook??
Ready meid ik ben zo benieuwd hoe het met je is!!!!!
Hoe gaan je cyclussen nu?? Ik hoop dat alles goed met je gaat..
Meiden hoop jullie snel weer te spreken...
Liefs Berkje