Bijna Stoppen met de pil!!

Hallo dames,

Hier ben ik ook weer even, ben  helaas thuis met een flinke verkoudheid en alles erop en eraan !!! Echt balen hoor, maar met jullie gaat gelukkig alles oke.

@ Nathalie: Hoe is het nu met je ?? Heb je veel last nu je zwanger bent ??
Hoop dat het allemaal mag meevallen !! Hou je maar lekker rustig.

@ Nancy: Fijn dat het zo goed gaat met je en nu heerlijk kan genieten van je zwangerschap. Veel plezier met kleding kopen hoor, lijkt me toch ook wel weer heel leuk !!

@ Berkje: Zo wat gaat dat snel zeg 20 weken al, je bent gewoon al op de helft !!
Die pretecho lijkt mij ook wel super hoor. Wel grappig dat je niet kon zien wat het word, maar ja als jullie het niet willen weten is het alleen maar prettiger zo.

Ik ben dinsdag naar de HA geweest en ik moet even me bloed laten prikken (schildklier en HB en nog iets)  en ze ging nog overleggen of ik ook even naar de gynocoloog moest om me eicellen te bekijken enz.
Verder heb ik volgende maand dan weer een afspraak om verder te kijken en te kijken wat er uit de bloedtest gaat komen.
ben trouwens nog steeds niet ongi zit ondertussen al op 71 dagen.
Nou ja ik heb wel zoiets van het komt wanneer het komt, ik kan er toch verder niets aan doen !!!
Wel wil ik volgende keer bij de HA doorverwezen worden, want als ik steeds van deze lange cyclussen krijg ben ik voorlopig nog niet zwanger.
We geven het allemaal nog niet op hoor, eerst maar even een keer een normale cyclus !!!

Tot snel meiden (K) en geniet van alles

Hi Meiden, hier was ik ff weer om te vertellen hoe het bij de vk was gisteren. Ben er maar ff kort, want moet zo mijn broertje helpen met de vouwgordijnen in zijn nieuwe huisje. Even instructies geven en dan kan ik weer lekker naar huis, want volgens mij ben ik vandaag niet heel fit.

Bij de vk ging alles goed. Ik ben 0 kg aangekomen, dus helemaal trots. Na 17 weekjes zwanger maar 1 kg gegroeid dus dat gaat de goede kant op. Mijn bloeddruk was ook goed met 137 over 80 en heb het hartje weer mogen horen, wat toch wel het mooiste moment blijft!! Dus ging weer met een voldaan en tevreden gevoel naar huis.

Vanavond krijg ik bezoek van een vriendin, maar ik kom snel weer ff bij lezen en reageren. Sorry voor mijn ego berichtje.

Liefs Nathalie

Hey dames,

Hoe gaat het met jullie, ik ben heel benieuwd !?!?!?
Komen jullie nog even vertellen .........over hoeveel weken jullie zijn en of jullie al weten wat het word of het niet willen weten ?!?

Hier nog niets hoor, mijn cyclus duurd echt mega lang  zit nu al op  88 dagen.
Heb al wel bloed geprikt en moet de uitslag nog krijgen.
Nou hopelijk tot snel.

Hallo Meiden,

Jee Ready, ik hoop dat er duidelijkheid uit die bloedtest komt en anders zou ik me inderdaad toch s laten doorverwijzen.. Maar je nu al druk maken heeft helemaal geen zin, er zijn echt meerdere vrouwen waarbij het heel lang duurt voordat de cyclus in orde is.

Berkje, fijn dat het goed met je gaat. Wat leuk, zo'n pretecho.. Die willen wij ook nog laten maken. 17 december hebben we de 20 weken echo en hopelijk komen wij er wel achter wat het wordt.. We willen het heel graag weten..

Hoe is het met Nathalie??

Wel nog even een vraagje aan Berkje, hoeveel ben jij tot nu toe eigenlijk bijgekomen?

Met mij gaat het verder wel ok. Veel aan mijn   hoofd de laatste tijd en af en toe is het moeilijk om het van me af te zetten!
Verder ben ik de laatste week weer zo moe, maar ik heb wel ook wat minder slaap gehad dus misschien ligt het daar ook wel aan.

Liefs,
Nancy

Sorry meiden, ik vergeet hier steeds te reageren. Ready wat ontzettend naar dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Wanneer krijg je de bloeduitslagen? Lief dat je ons op de hoogte houd. Ik duim nog steeds voor je meis.

Hier gelukkig iets beter met mijn heup, ben er nog niet weer door gezakt en voel me ook iets beter. Maar heb totaal geen honger. Moet mezelf echt dwingen genoeg binnen te krijgen op een dag. Maar goed dat veranderd misschien nog wel.

Morgen ben ik 19 weken zwanger. En hebben 15 dec de 20 weken echo, dus nog maar weekje wachten. Ik ben er nog steeds niet echt uit of we het nu wel of niet willen weten. Maar wel minder drang om het te weten, omdat we nu babykamer ideën hebben qua kleur. Tis toch ook wel heel bijzonder als het verrassing is. Maar we hebben nog ruim een week om er over na te denken, haha.

Liefs Nathalie

Hoi Hoi,

Hoe gaat het met iedereen?

Ready al nieuws? Al uitslagen gehad??

Gelukkig dat het al wat beter gaat met je heup Nathalie..
Bij mij is het met eten net andersom! Ik moet echt opletten dat ik niet
teveel tussendoor ga eten want eigenlijk heb ik altijd wel honger. Da's eigenlijk niet
echt een pretje!! Ik wil toch liever niet zo heel veel bijkomen, want het moet er straks ook allemaal weer vanaf he..
En ik wilde sowieso al 10 kilo afvallen voordat ik zwanger werd dus dat moet er ook nog vanaf.. haha

Met mij gaat het goed, ik ben alleen zo moe altijd! Hebben jullie dat ook?

Liefs,
Nancy

hey meiden!!!

Hoe is het met iedereen?? Ik ben nu 23wkn zwanger en voel het kindje erg duidelijk en ook van buitenaf!!! Moet wel zeggen dat dat erg bijzonder is hoor want je voelt het duidelijk schoppen haha alleen telkens als ik mijn vriend roep zodat hij kan voelen is het kindje rustig haha dat komt nog wel!!!!  Nancy: even op jou vraag terug te komen over hoeveel ik aan gekomen ben, nu in totaal 9 kilo... ;) haha denk dat er nog wel iets meer bijkomt... Maar hoe is het met jou ready???   Ik hoop dat het goed met je gaat!!!! En   nancy en natalie?? Hoe is het bij jullie voelen jullie het ook al??

Pff ben weer ff misselijk stop ff met typen sorry...

Liefs Berkje

Hi meiden, hier kan ik ook wel merken dat ik sneller moe word en dingen gewoon anders zijn en zwaarder worden. Al vind ik mijn buik nog niet echt groeien hoor. Mijn ouders zeiden vandaag zelfs dat ik afgevallen leek te zijn. Ik snap er niks van. Had na bijna 20 weken toch wel meer buik verwacht. En voel onze kleine eigenlijk ook nog niet veel. Af en toe denk ik beetje fladderd gevoel te voelen, maar nog geen schopjes ofzo. Toen ik 17 weken was, was ik nog maar 1 kg gegroeid. Over 1,5 week moet ik weer naar vk dus ben benieuwd hoeveel het dan is.

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan