bijnamen?

Hoi,
Ik noem Romi altijd mijn meisje of aapje(dan op limburgs),mijn vriend noemt haar hamster,mijn moeder noemt haar poppedijn,en mijn vader noemt haar rotzak......ha ha ha leuk om zo neer te schrijven.Maar het is zo.
Groetjes gaby

hoi hoi,

Grappig om te lezen al die verschillende bijnamen of koosnaampjes voor jullie kids.
Zelf gebruik ik altijd voor de oudste (3 jr) lekker kaboutertje of smurfje, geen idee waar het vandaan komt. Voor de jongste (5mnd) gebruik ik altijd manneke of lief klein kaboutertje.

Raar eigenlijk toch dat je dit doet? Maar wel grappig!
Groetjes, Misja, mama van Thijmen en Marten

Hoi hoi,

Ik noem ons Tess" men lichtje "en mijn man noemt haar altijd "aah men kleine meisje"en mijn moeder noemt haar ook poppedijntje..En mijn lievelings tante noemt haar "proosje".Leuk hoor al die bijnamen.

Groetjes Kitty en Tess.(22-09-2006).

Hai,

Toen Isa nog in mijn buik zat noemde we haar Ukkepuk. Ons koosnaampje voor Isa is nu dan ook Pukkie (en ik noem haar zelf vaak poppetje, vandaar mijn alias!)

Grtz. Poppetje71

Hihi Kaat,
Wij hebben geen echte bijnaam voor me manneke. ( is dat misschien zijn bijnaam ??  )
Grappig, wij noemen Yari dus heel vaak manneke.

Yenna noemt Yari altijd Boesje ( eigenlijk boefje maar ze spreekt de s uit ipv. de f )

Gek eigenlijk dat we allemaal bijnamen hebben, ik geloof niet dat Yari blij zal zijn als ik hem over 18 jaar manneke noem...

Verzinnen we tegen die tijd gewoon weer iets anders

Groetjes Marina.

He marina,

ja grappig he.
Ik noem hem niet vaak zo, heel erg zelden.
Ben benieuwd wat ie over een jaar of 18 zeg als tie hoort hoe jullie hem noemden

groetjes kaat

Hoi,

Oeps, volgens mij noemt iedereen haar anders!
Ik noem haar mijn mupke en papa noemt haar altijd zijn "famke" (hij is een rasechte Fries!) en als we haar uit bed gaan halen dan halen we "die kleine smurf"uit bed!
Overoma noemt haar "haar kleine poppetje"!
O ja, opa noemt haar "tante pollewop" (zo noemde hij mij ook altijd!)
Grappig eigenlijk al die bijnamen, wat zou ze er zelf van denken!! ("ik heet helemaal geen famke, tante pollewop, mupke...ik heet Tessa, dat weten jullie toch wel!")

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan