bijnamen?

hallo

wij hebben er eigenlijk heel veel..... hahahah
monster,
sjaakie.....
mannetje
draakje
liefie

dat waren ze wel...... tijdens de zwangerschap tijgertje omdat hij tijdens de echo de hele tijd weg sprong....!!!

xx wen mv tycho

hier ook bijnamen te over: hamster, spruit, fruitdruifje, prinses, schoonheid, babbelbox, praatjesmaker, speklap enz enz. hihihi ze is ook om op te vreten gewoon!

Ja inderdaad leuk al die bijnamen. Ik noem Hjerre altijd ' lekker happie'   en mijn man noemt het vaak ' kleine man' of ' grote broer'.   Verder wordt hij door mijn vader en moeder vaak' boeffie genoemd en door mijn schoonvader' plofkoppie'.
Volgens mij weet hij helemaal niet meer dat hij Hjerre heet. Hhahahaha.

Groetjes Hanneke

Leuk onderwerp!!!

Toen Merijn een baby was noemde ik hem altijd "Merijntje poppedijntje!" Nu noem ik hem vaak boef of vent (hij wordt al zo groot!)

Siebe noem ik af en toe "klein Siebertje", maar ja jullie snappen natuurlijk al dat ik daar mee op moet passen, voordat iedereen hem dadelijk Swiebertje gaat noemen, hahaha.

Ik zeg ook vaak als ik bij Siebe op zijn kamertje kom, "Hee klein schatteboutje". Merijn doet mij tegenwoordig na en wil altijd als eerste naar het kamertje van Siebe als ie wakker is en roept dan: "Hee klein Satteboutje, stil maar, niet huilen hoor. Mijn moederhart smelt dan gewoon......

Fonske.

Leuk om te lezen zeg, al die lieve en grappige namen!
Tijdens mijn zwangerschap noemden we Isis altijd "stampertje" (ze kon het maagzuur bij me omhoog trappen, haha!) en nu hebben we een hele waslijst...
Ze is onze Dappere Dodo, Beebie Schneebie, Tante Pollewop (of afgekort naar Tante P), mupke, en ik noem haar ook nog ouwe dibbes (vráág me niet waarom!) en poppetje (omdat mijn vader mij vroeger zo noemde...).

Oja, af en toe noemen we haar ook nog Isis....

Groetjes,
Myrna, mama van Isis (05-09-2006)

delano noemen we vaak mooie vent, grote vriend....komt kevan nee ik ben grote vriend en delano is kleine vriend want hij is kleiner...En zijn naam afkorten naar Lano.

groetjes kim

Ik noem Lars weleens poepie of poepfabriekie alles wat met een ie eindigt legt hij helemaal in de deuk maaar ik noem hem ook vaak Lars want hij zal toch ook moeten wennen aan zijn eigen naam

Groetjes,

Bianca

Terug
Bovenaan