bijnamen?

Hi dames,
Ik heb ook nog een hele waslijst,
's Ochtends wanneer ik haar uit bed haal begin ik met, liefje, meisje, moppie, hopseflopsje.
Meisje zeg ik al vanaf het begin.
Als ze heel veel gepoept heeft noem ik haar ook schijtfabriekske, oh ja en prulleke, papa noemt haar altijd frutje. en lief moppetje en lieverd.
Ik noem haar alleen Lynn als ze me bijt en me pijn heeft gedaan.

Maar zo noemt mijn man mij ook bijna nooit bij m'n voornaam, hij zegt altijd scheetje of liefje.
Alleen als ie boos op me is, of heel serieus is, vorige week hadden we een heel serieus gesprek en toen zei hij tegen mij, ja maar dat kan toch ook niet zo JOYCE, ik huh hij huh oeps. En even later was ik weer zijn liefje en scheetje. Hihihi.
Ik noem hem ook bijna nooit bij z'n voornaam, noem hem ook eigenlijk altijd liefje of moppie, en als ik boos ben zeg ik homo, moet ik wel afleren anders doet kleintje dat ook.

Oh ja en als ik het over kleintje heb vraag ik ook hoe was het met ons kleintje?!
Was ons meisje lief, heeft ze lekker geslapen.
Mijn moeder noemde mij vroeger ook nooit bij m'n voornaam, maar noemde mij als trubbel of trubbelkees.
X

Hoi,

Grappig hoor, al die bijnamen!
Ik noem de oudste 2 meiden altijd MUTS!!
En Céline noemden we altijd Lientje, maar dat wil ze tegenwoordig niet meer, dan zegt ze Céline graag!!

Marin noem ik altijd kaboutertje, of moppie of mama s meisje enz.

Ik had er zelfs al een gedichtje over geschreven:

Ik geef je duizend namen,
maar niet 1 is mooi genoeg voor jou,
ik geef je duizend namen,
maar niet 1 drukt uit hoeveel ik van je hou!

Liefs Annemarie

Ik noem danique soms miesemuis of poepchinees als ze heel lekker gepoept heeft. of  lekker ding.
of Daantje maar dat is meer een verkorte naam maar zo noemen we haar allebij ook opa en oma noemen haar zo af

toen ik zwanger was zei ik altijd mijn jongen ik kon niet wennen aan de naam die we hem zouden geven (kreeg het me strot niet uit om het effe zo (grof) te zeggen) dat komt afspraak ik de naam voor een meisje arno (mijn vriend) de naam voor een jongen en aangezien hij persee wilde dat zijn zoon zijn naam zou krijgen tja afspraak is afspraak ik was het er niet mee eens maar na een hoop steggelen en doen toch maar na hem genoemd arno dus nu zeggen wij allemaal de hele familie en vrienden en   kennissen arnotje hahaha mijn zusje van 4 zegt klein arnotje maar van af het moment dat hij is geboren noem ik hem kruukeltje omdat hij zo lekker klein kruukeltje was hahaha nu is daar mijn lekkere vent en lekkerding bij gekomen en heel vaan noem ik hem ook pretsmoeltje hij heeft ook echt een pretsmoeltje als hij blij is of lacht is heel dat smoeltje blij en lacht heel dat smoeltje maar bijna altijd mijn kruukeltje en ik merk dat de familie en vrienden dar nu aan het over nemen zijn van mij hahahaa daar komt hij niet meer vanaf en papa zegt altijd papas vent en als ik vraag aan mijn vriend of hij arnotje eruit wil halen zeg ik altijd ga die mini you is even halen hahah hij lijkt sprekend op zijn vader en heeft niks van mij vandaar mini you
groetjes jami mv arnotje

Wij hebben ook een kaboutertje
Een lachebekje
Muisje
En ook de normalere namen als schatje en liefje komen voobij.
Tyche is ook papa's grote vriendin en mijn vriendinnetje.

De dochter van mijn man heeft al jaren een bijnaam namelijk Vide. Ze heet eigenlijk Evy maar Vide noemen we haar vaker.
(uitleg: Mijn man dachte dat het tekenfilmpje 'Evide' heette ipv 'Ovide'.. snappie)

ik noem m steeds Ukkepuk. Toen ik zwanger was noemde ik hem of haar (dat wist ik toen nog niet)   al Ukkepuk.
Ik moet er wel steeds op letten dat ik hem bij zijn echt naam noem anders luisterd hij straks alleen naar ukkepuk, ha ha ha

liefs
di silva

Terug
Bovenaan