Blah!!!

Lieve Ilja,

Wat een rotsituatie zeg! Het is altijd verschrikkelijk om je kindje zo ziek te zien, je zou het dan het liefst van hem overnemen. Maar dat gaat nou eenmaal niet, dus hopen maar dat ie snel weer de oude zal zijn...

Wat je relatie betreft: dat is idd een super moeilijke beslissing die jullie moeten gaan nemen zeg! Inderdaad zal het voor Max (en natuurlijk ook Paul) dan extra zuur zijn, omdat jullie dan zover uit elkaar wonen.
Ik hoop echt dat jullie er, door heel veel te praten, misschien toch uit kunnen komen. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal gebeurd is, maar volg ten alle tijden je eigen gevoel. Doe wat jij denkt dat het beste is voor jullie, maar blijf alsjeblieft niet bij elkaar voor Max, want dat zal uiteindelijk toch niet werken...
Ik wens je heel veel kracht, wijsheid en vooral alle geluk toe!

Dikke knuffel van Cissy

Jeetje lieve Ilya, ik schrik van je bericht..... Wat een heftige tijd voor jullie en wat erg dat mensen die zoveel van elkaar houden (hielden?) elkaar toch zoveel verdriet aan kunnen doen.

Jij en Max zijn het allerbelangrijkste, maar dat weet je ook wel. Maar een oceaan ertussen zeg, ik kan me voorstellen dat je heel veel hebt om over na te denken en nóg zorgvuldiger je stappen zult overwegen.

Weet in ieder geval dat er hier met je meegeleefd wordt en weet ik óók dat jij een heel krachtig en prachtig mens bent (al heb ik je maar 2x ontmoet, jij straalt levenslust uit!!) en dat wat je ook beslist, het voor jou de beste keuze zal zijn.

Ik hoop en hoop dat jullie een oplossing gaan vinden die suitable is voor álle partijen.

Heel veel liefs en virtuele dikke knuffel!
Susan

Oja, en ook heel belangrijk natuurlijk: hele dikke beterschapskus voor Max, hopelijk knapt hij heel snel op en hoef je je over zijn gezondheid even geen zorgen meer te maken.

Take care,
Susan

he bah ilja wat een vervelende situatie zeg....
Je kindje ziek is al erg maar dan heb je er ook nog andere problemen bij.
Ik hoop voor je dat je eruit komt.....(wat de beslissing dan ook wordt) en dat je je over een tijdje weer wat beter voelt.

dikke knuffel sandra

Phoe hee, heftig hoor. Ik wens je ontzettend veel kracht de komende tijd. Ik hoop dat je op je gevoel kan gaan en dat jullie er met zijn allen uit kunnen komen, hoe ontzettend ingewikkeld ook. Veel sterke, beterschap en liefs!!!

Jeetje Ilja, ik schrik ook van je berichtje!

Ik kan je niets anders wensen dan dat jullie er toch samen uit proberen te komen, hoe het ook gaat lopen, want dat is belangrijk voor jullie ventje Max.

Heel veel sterkte en mocht je weer naar Nederland komen,je weet dat er veel deuren voor jullie open staan (incl de onze) voor een bakkie troost en een pakje drinken voor Max natuurlijk!

Dikke knuffel, Marieke, mv Lyanne en Vince

Jeetje Ilja, wat een moeilijke tijd voor jullie!
Ik kan me voorstellen dat een beslissing nemen in jullie situatie ontzettend moeilijk is. Heel veel sterkte voor de komende tijd!
En natuurlijk beterschap voor Max!

Groetjes,
Geeske, Wieteke  & Freek.

Hey lieve (en stoere) Ilya!
Wat rot van je kleine kerel. Dat ie zo ziek is, is flink balen, maak je je hoop zorgen.
Hopelijk knapt ie snel weer op en is het niet iets blijvends zoals astma.
En verder, hmmm die Paul toch. Is ie nou helemaal gek geworden. Kan me voorstellen dat er een hoop in je koppie rondgaat omdat er ook zulke grote consequenties aan vast zitten mocht je niet meer verder willen. Zoals verhuizen en dat de kleine zijn vader niet meer met regelmaat zou zien.
Maar, alles is wel gezegd inmiddels, wens je veel wijsheid toe en luister naar je onderbuik.
En hoe heftig alles ook mogen worden, je belandt weer op je voeten, jij zeker, taaie stoere vrouw!
Mocht je weer naar Nederland komen, dan heeft Max in ieder geval veel speelvriendjes die op hem zitten te wachten! En dames van forum die jou er door heen trekken.
Sterkte en liefs
Daan

Terug
Bovenaan