Blah!!!

Tjeetje meid,das niet niks.Wat ontzettend klote!!!Ik wou dat ik je kon helpen,in ieder geval heel veel sterkte en voor Max heel veel beterschap.Ik hoop dat er snel een goede oplossing voor jullie komt.Ik brand een kaarsje voor jullie.
Veel liefs Kitty en Tess

hey meissie,

ik zou haast zeggen, welkom bij de club... wat is dat toch met mannen en dingen doen waarvan wij denken "doe normaal"!!

ik wens je veel kracht toe om in deze situatie de beslissingen te nemen die nodig zijn!

geef Max een dikke knuffel, ik hoop dat hij alweer een beetje opgeknapt is!

Dikke kus Jenneke

Wat je zegt, een klote situatie!
Allereerst van harte beterschap met Max! Hopelijk is hij snel weer de oude.
Voor wat je relatie betreft, beslis niet te snel en vertrouw op jezelf!!
Veel sterkte,
Laura.

Hele lieve dappere Ilja...

Wat klote zeg, dat het even niet zo lekker loopt tussen jullie! En al helemaal als je een kwart wereld van je familie af zit... Lieverd, denk goed na over wat je wil! Ik weet niet wat er gebeurt is maar onthoud: Vergeven kan iedereen, maar vergeten word er zelden! Als je denkt dat je zo bent: .... Kies voor jezelf, en niet voor een leven vol ouwe koeien die telkens boven zullen komen, en misschien uiteindelijk toch voor een leven zonder Paul!
Maar je hebt gelijk, eerst goed praten, het de tijd geven en uitspreken waarom je elkaar ook alweer leuk vond en van elkaar bent gaan houden! Je bent immers niet voor niets voor die leuke vent die enorme plas overgestoken en een leven begonnen met Paul daar!
En als je terug komt, (ook zomaar of om na te denken hoor!) Heb je hier een heleboel mensen die voor je klaarstaan. ik kom je in ieder geval met een bezoekje en een hele dikke knuffel vereren hoor!
Kus voor mega-Max en groeten aan Paul!

Liefs, marieke

Hoi Ilja,
Ik hoop dat max alweer opgeknapt is (die kleintjes doen dat zo snel!)
En ik begrijp uit je verhaal dat je zowieso van plan bent terug naar NL te komen en dat het dan de vraag is of Paul meekomt. Is er een andere reden om terug te keren naar NL?
Heel veel sterkte in ieder geval, en ik hoop dat jullie inderdaad een lichtpuntje vinden om voor te vechten (als er dan maar wel door beide gevochten wordt).
Liefs Nelleke

He Ilja,

Jakkiebah, wat een klotesituatie ff daar bij jullie zeg! Hopelijk komen jullie er toch saampjes (of eigenlijk met z;n drietjes ) uit! Je zegt het zelf al, blijf ook met elkaar in gesprek! Ik wens je veel sterkte en vooral Hollandse kracht!

Lisenka mv Tessa en Meike

Hey

Wat verschikkelijk zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Het lijkt me erg moeilijk allemaal! En nu zit je nog ver weg van je familie en die kan je nu wel heel hard gebruiken! Denk aan je! Hele dikke knuffel!!
Liefs Esther

Hey Ilja,

Hoe gaat het intussen met Max? Is ie alweer opgeknapt?
En met jou en Paul? Ik hoop zo dat het allemaal goed uitpakt voor jullie! Ik denk aan jullie hoor...

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan