bloed na plassen[bij afvegen] beetje bruine afscheiding en 7 weken zwanger

Mijn ervaring is dat het de beide kanten op kan gaan.
De eerste keer werd het bij mij een miskraam. ( 9 weken zwanger )
En bij deze zwangerschap had ik ook wat bloedverlies, en ik ben nu 11 weken zwanger.
En alles is goed, echo gehad en het hartje klopte.
Het is gewoon afwachten........
 
Ik heb het ook gehad met 8 weken ongeveer.
Nu hebben we ondertussen een gezonde zoon. Ik weet nog wel dat ik ook heel ongerust was en het ziekenhuis gebeld heb. De vrouw die ik aan de lijn had had het zelf ook gehad en daar was ook alles goed bij gegaan. Dat gaf me wat hoop maar ik weet heel goed  wat voor zorgen je je daarover kan maken.

Succes!
 
Hoi Cath, kan me sinds gisteren helemaal vinden in jouw verhaal!
Ben ook ongeveer 7 weken zwanger en sinds gisteren heb ik ook last van bloedverlies. Gisterenmorgen was het echt weinig en bruin, vannacht was het plots helder bloed. Heb toen snel naar het ziekenhuis gebeld omdat ik me er helemaal niet goed bij voelde. Daar zeiden ze me nog even af te wachten. Ondertussen is het bloed weer verdwenen, maar ik heb immense schrik dat het al te laat is...
Ga dus morgen naar de gyneacoloog bellen en vragen of ik toch eens mag langskomen... Zie't niet zitten om te wachten tot 19 dec.
Pfff je voelt je echt rot hé, als je niet waar je aan toe bent! Veel sterkte!

Groetjes
 
Iiiieeeks, ik had het net ook! Was me aan het afdrogen toen ik onder de douche uitkwam, en zag het toen op m'n handdoek.
Jakkes, ben er niet echt gerust op, bij m'n eerste zwangerschap heb ik dit dus niet gehad. Vrijdag moet ik naar de gyn. dus ik wacht maar even af wat het gaat doen. ( maar nu vind ik vrijdag opeens wel heel erg ver weg)
 
Hallo Cath,

Dit gevoel herken ik maar al te goed. Wat een nare tijd is dat dan he als je moet wachten welke kant het opgaat. Bij mij werd het helaas een miskraam dus ik kan je geen positief verhaal vertellen. Hopenlijk hoor jij bij die helft waar het wel goed gaat.


gr.Ing
 
Helaas,
Ik kan ook geen positieve ervaring met je delen.
Bij mijn eerste zwangerschap (vorig jaar oktober)  kreeg ik rond 5 weken al wat bloedverlies. Dat stopte daarna weer.
Toch kreeg ik al weer vrij snel bruin/oud bloedverlies, na een echo bleek er geen vruchtje meer te zitten.
Ik kreeg erg veel pijn (weeen kan ik nu zeggen) en ben naar het ziekenhuis gegaan voor een curretage, bij een controle echo bleek er wel een vruchtje te zitten met kloppend hartje.
Helaas is dit later in de week ook misgegaan, was zwanger van een tweeling..........

Sorry, maar ik hoop voor jou dat het wel positief uitpakt.

Sterkte met afwachten,

Groetjes Rimke
(Inmiddels wel mama...........)
 
Aan iedereen die een reactie heeft gegeven,

Wat ben ik blij met jullie reacties!
Heb bij de vk een uitwendige echo gehad en daar was het vruchtje nog op te zien. De vk kon nog niet goed zien of het hartje klopte. omdat het nog pril is voor een uitwendig echo.
ik wacht het dus nog af en anders ga ik einde van de week weer om ff te checken.
Ik durf eigenlijk niet meer te dromen, te lezen of i,d, over zwanger zijn. omdat ik dan bang ben dat de klap zometeen nog harder aan komt. Ook loop ik 100 keer naar de wc, en denk na of ik een bepaald patroon kan ontdekken van het buinverlies. Ik weet dat ik het los moet laten want ik schiet er niets mee op nu. Ook heb ik helemaal geen zin om naar het werk te gaan omdat ik veel te onzeke ben over mijn lichaam.
Dan denk ik, misschien krijg ik wel erge bruikkrampen en dan, ja dan ben ik liever thuis.
Ben benieuwd naar jullie allemaal hoe het verloop is met dezelfde klachten.
We houden elkaar op de hoogte!
groetjes Cath.
 
Natuurlijk houden we elkaar op de hoogte Cath!
Ik hoop dat het goed blijft gaan en dat je op het einde van de week weer iets meer ziet op de echo ( dat hoop ik voor mezelf natuurlijk ook), maar stuurt de verloskundige je niet door voor een inwendige echo?
 
Terug
Bovenaan