bloed na plassen[bij afvegen] beetje bruine afscheiding en 7 weken zwanger

Hallo,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je veel zorgen maakt en het kan inderdaad twee kanten op gaan.

Bij mij is het wel goed gegaan.
Ik kreeg al na 4 weken en 5 dagen wat bloedverlies en heb echt alle kleuren gehad. Oud bruin, rose, helder rood bloed. Altijd ook na het afvegen als ik naar het toillet was geweest en 1 keer heb ik een echte bloeding gehad (waarbij ik wat meer bloed verloor).
Ik heb van de 4 weken tot de 14 weken bloedverlies gehad en ook af en toe een wat rekkende pijn in mijn buik (maar dit zijn waarschijnlijk de darmen geweest..)
Mijn   verloskundige adviseerde me wel om na het bloedverlies rust te houden dus ik heb iedere week gemiddeld 3 dagen plat gelegen ofzo..
We hebben een aantal echo's gehad al en meerdere malen het hartje gehoord en met het kindje gaat het heel goed!!
Ik ben nu 19 weken zwanger en al sinds 14 weken geen bloedingen meer..
Ik heb me ook tot de 16 weken inmens druk gemaakt en ik merk dat ik nu eindelijk wat zorgelozer kan genieten.
Maak jezelf niet gek naar het zoeken van een oorzaak want die achterhalen ze bij bloedverlies heel vaak niet, en 50 % van de zwangeren heeft bloedverlies..
Het kan zelfs zijn dat als je heel hard hoest of niest je al een kleine bloeding krijgt door alle bloedvaatjes in je vagina als je zwanger bent.

Mijn verloskundige zei altijd: een gezonde zwangerschap gaat niet zomaar mis..
Ik hoop dat het allemaal goed komt!!

Liefs,
Nancy
 
Hallo allemaal,
Ik heb goed nieuws! Ben negen weken zwanger en heb zelf het hartje zien kloppen.. Ben helemaal opgelucht. Heb momenteel ook geen bloedverlies meer wel een beetje bruinverlies. Verloskundige vertelde dat een kans op een miskraam nu hetzelfde is als iemand met geen bloedverlies. Dit stelt mij natuurlijk erg gerust.
Ik durf nu dus echt te zeggen. IK BEN ZWANGER!!

Groetjes Cath.
 
hoi ik ben vandaag 7 weken en 2 dagen en heb nou ongeveer een week last van bruine afscheiding heel soms beetje donker rood bloed maar heel weinig meestal na de sex maar ik heb gister nog een zwangerschaps test gedaan en het streepje was echt heel donker veel donkerder dan de eerste test dat betekend toch dat het hcg veel meer is daarom is het streepje toch zo donker ik heb geen buikpijn ofzo en ik probeer ook niet om aan  negatieve dingen te denken maar heb al 2 keer een mk gehad 24 dec heb ik me eerste echo dus ik denk dat ik maar afwacht want bellen heeft denk toch geen zin dat onzekere gevoel is echt niet fijn
 
Hoi,

Ik begrijp je bezorgdheid ook heel goed! Ik had bij mijn eerste zwangerschap precies hetzelfde als bij jou, maar ook een van te voren een hele erge kramp. Ik dacht ook; dit zit helemaal niet goed! Gelukkig was het innestelingsbloed dat even in mijn vagina had gezeten en daarom zo verkleurd was! Inmiddels heb ik al een gezonde dochter van 18 maanden en ben weer zwanger van de tweede (12 weken). Hoop dat het bij jou ook allemaal goed komt. Als je zo onzeker bent, oet je gewoon naar de verloskundige gaan, die zijn daarvoor!

Groetjes van spruitjeopkomst
 
Terug
Bovenaan