bloed na plassen[bij afvegen] beetje bruine afscheiding en 7 weken zwanger

en ik maar denken dat ik de enige was :)
Ik heb dit dus ook gehad, ik was net 7 weken zwanger en kreeg dus bloedverlies en bruine afscheiding. Ik was helemaal in paniek en ongerust.
Toen de HA opgebeld en ik moest het in de gaten houden, zolang ik maar geen hevige buikpijn kreeg.

Ik ben nu bijna 24 weken zwanger en alles gaat goed.

Hoe is het nu met je Cath?
 
Hoi Allemaal, Ik heb een vraag en weet niet of iemand ervaring mee heeft. Ben nu voor de 4de a 5de keer ongesteld. Eerste keer was ik 3 dagen, 2de keer was ik 4 dagen, 3de keer precies 7 dagen, 4de keer nu vanaf 7 Mei tot 15 Mei heb ik menstruatie gehad. Gisteren en vandaag heb ik tijdens plassen geen bloed verloren alleen bij afvegen. Ben vanaf de eerste keer tot nu toe een klein beetje bruin bloed verloren. Daarvoor heb ik 3 jaar de prikpil gehad. Heb al een afspraak staan voor morgen bij HA. Weet niet of ik me druk moet maken of niet want gisteren de hele dag niet gebloed alleen gisteren avond met afvegen beetje bloed verloren. En vandaag is het 17 Mei en in de ochtend ben ik een beetje bloed verloren. Wat zou dat kunnen zijn of moet me cyclus weer op gang komen na 3 jaar prikpil gebruik? Gr. Fausje met een 2de kinderwens.
 
Terug
Bovenaan