Bloed verlies

Hoi hoi,

Het is allemaal wel wat hoor, gisteren schreef ik nog dat ik bijna nergens last van heb en vanmorgen de schrik van me leven.
Na het toilet bezoek ontdekte ik dat ik iets bloed verloor. Niet veel en daarna was het ook weer weg. Toch krijg ik de kriebels, verder voel ik me ontzettend goed. en hoop dus ook dat het niets voorsteld, Loop wel bijna de hele dag naar de toilet om te controleren.

Denk dat ik de volgende keer toch maar de Vk ga bellen, heb het nu niet gedaan.

groetjes

Ja ik kan me voorstellen dat je schrikt. Momenteel heb ik er ook weer last van. Had het ook bij mij andere 3 zw.schappen. De 1ste liep uit op een miskraam en de andere twee verliepen na 12 weken probleemloos. Dus .. het hoeft niets te betekenen. Als je de verl.k bel, zal ze wel vragen of je sex hebt gehad of last hebt met poepen, dat kan ook een oorzaak. Je kunt niet meer dan afwachten.
Bij mijn tweede zw.schap hing ik ook aan de telefoon bij de verl.k. hoor, dus ze zal echt niet vreemd opkijken. Als je het houdt, vraag dan rond de 8 weken een echo aan, al is het maar dat je weet waar je aan toe bent. Ik ga volgende week, dan ben ik 8 weken. Ik had deze afspraak al gemaakt, aangezien ik al had verwacht dat ik last hiervan zou krijgen...
Sterkte!
Gr. mamajo

Hoi,
Ik heb twee weken terug ook een beetje bloedverlies gehad, ben me toen ook lam geschrokken. Vk gebeld en die hebben direct een echo geregeld! Erg fijn! Het gaat nu nog steeds goed bij mij& ik heb ook nog geen bloedverlies weer gehad. Dus het hoeft niks te betekenen! Veel succes iig!
Liefs

Echt schrikken dat bloedverlies. Ik zit in week vijf en gisteravond is het ook bij mij begonnen en ik heb het nog steeds. Helaas heb ik ook kramp in mijn buik dat lijkt op die van de menstruatie, geen goed teken. Vanochtend direct met de vk gebeld en die zegt dat we niets anders kunnen dan het af te wachten.Dat is echt mijn sterkste kant geduldig afwachten...not, maar ja heb geen keus. Vk wil dat ik haar morgen weer bel. Ik hoop zo dat het bloeden dan is gestopt.

Hoi

Dat is zeker schrikken ineens bloedverlies!. Ik zou zeker even de verloskundige bellen, al is het alleen maar zodat ze je gerust kan stellen.

@fairy, ik hoop dat je bloedverlies inmiddels gestopt is en dat alles goed gaat.

Succes in ieder geval

hoi,

ik heb dat ook gehad maar het hoeft echt niets voor te stellen, de kans is klein dat het fout gaat, ik had helaas wel die pech maar het is echt een kleine kans, alles is zzzooo gevoelig daar beneden dat je maar even te hard hoeft te gaan zitten bijvoorbeeld en het kan bloeden, dus ik hoop dat het snel stop en er niets aan de hand is. ik ben overigens nu weer opnieuw zwanger, heel kort nog maar toch, ben heel blij!

Fairy, wat vervelend voor je, maar ja.. hopelijk hoeft het niets te betekenen. Sterkte en ik hoop dat het snel overgaat. HIer gaat het nog steeds het zelfde, zie topic Weer spannend..
Sterkte!
gr. mamajo

Terug
Bovenaan