Bloed verlies

hey dames,

pff over 10 minuutjes vertrekken we naar de verloskundige voor de echo. Ik heb deze week gelukkig verder geen bloedverlies meer gehad, alleen nog wat donkere afscheiding na donderdag. Ik voel me inmiddels wel wat geruster, maar toch ben ik erg benieuwd naar de echo. Ik hoop zooooo dat het goed is. Dat we niet alleen een wurmpje zien, maar ook een hartje. Als het goed is, gaan we daarna even door naar een babywinkel. Even positieve fantasie/energie opdoen;)....jullie succes en ik hou jullie op de hoogte.

groetjes

@ Tilly, hoe is eht gegaan? Ben zo nieuwsgierig!

Hier gaat het verder wel goed, heb nog wel een beetje donkere afscheiding gehad. Maar heb totaal geen buikkrampen of dergeijken gehad en voel me daardoor toch wel erg goed. Nog 2 weken en dan krijgen we een echo. Ben zo nieuwsgierig ongelooflijk.

Ik ga waarschijnlijk afscheid van jullie nemen. Heb vandaag een echo gehad: geen hartje te zien!!! Ik voel me helemaal verdoofd...
Hopelijk gaat het bij jullie beter!

Dory

@ Dory en baby-love: gelukkig goed nieuws! hartje klopt, zie ook 'hartje zien kloppen' ;). Erg blij en gerustgesteld dus.

@Dory: Jee, wat erg voor je Dory. Hoe ver was je? Misschien is het nogte klein?? Heel veel sterkte met het verwerken. Liefs!

Oh Nemodory, wat erg voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je je verdoofd voelt. Het is ook zo onwerkelijk allemaal. Ik ben bang dat het bij mij ook mis is. Moet het helaas nog afwachten en dat is geen pretje.

Dory en Baby-love gefeliciteerd meiden, geniet ervan!

Fairy, hoe gaat het bij jou? Bij mij is het echt misgegaan... Ben het vruchtje waarschijnlijk net verloren en de vk komt zo kijken.... Ben helemaal verdoofd.
Hopelijk gaat het bij jou toch goed.
Liefs,
Dory

Terug
Bovenaan