Bloed verlies

Jemig, das even schrikken dan zeg....
Gelukkig dat het nu opgehouden is...
Volgende keer gewoon bellen hoor. Ik denk altijd maar. liever 1x te vaak bellen dan 1x te weinig. Dan voel jij je ook wat rustiger!

Fairy, ik hoop dat je bloedverlies gestopt is!!!!

Liefs

Fairy hoe is het vandaag met het bloedverlies. Duim voor je dat het gestopt is.

Ik had ook een beetje bloedverlies toen ik 5 weken was. Dit vooral na het plassen, met afvegen, idd na de grote boodschap. Nu heb ik er eigenlijk geen last meer van. Nog wel steeds krampjes in mijn buik. Maar dat zal wel normaal zijn.
Ben wel super MOE! Het was eerst alleen in de avond maar nu heb ik het overdag ook. En kan de hele dag wel huilen. Wat schommelen die hormonen toch.

Liefs,
Chantie

Hier gaat het wel weer,
zo fijn dat je even iets kan schrijven met mensen die in de zelfde fase zitten.

Hoop dat het nu rustig blijft.

@ fairy hoop dat het beter gaat!

hey Ladies,

Ook in vanmorgen de schrik van mijn leven. Wat helderrood bloed in de wc. Als je al geplast hebt lijkt mteen ook zo veel. nu in de loop van de dag wat donkere druppels met afvegen. Idd toch vk gebeld en geplande echo van 9 weken wordt een week naar voren geschoven, komende maandag dus..... Oh ik hoop echt zo dat het bij vandaag blijft, maakt me echt zooooo onzeker. Ik heb gelukkig geen buikkramp en ook geen stolsels zo als vk vroeg, maar toch vin dik dit echt niet tof. Nou nog 3 dagen in onzekerheid. Ik duim voor de andere dames, jullie voor mij hoop ik.

Liefs!

Dames bedankt voor jullie steun. Helaas is het bloedverlies niet gestopt vandaag. Vk zei vanochtend dat het er niet goed uitziet, de combinatie van buikkramp en slijmerig bloed zoals van de menustruatie. Gelukkig is mijn kramp in de loop van de dag weggegaan en mijn bloed is nu weer helder rood.

Dames hoe ziet bij jullie het bloed er uit?
Daantje en mamajo was het bloed ook slijmerig toen het misging of zagen jullie geen verschil?

Ik zeg jullie eerlijk dat we intussen wel voorbereid zijn op een grote teleurstelling, heb al een potje gehuild hoor. Natuurlijk heb ik nog veel hoop dat het goed komt, maar afwachten.

Daantje nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik had vanochtend ook wat bloedverlies, schrok me echt rot. Natuurlijk weet ik dat het niets hoeft te betekenen, maar prettig voel ik me niet.
@ iedereen met bloedverlies: hoe gaat het met jullie?

Sterkte allemaal,
Dory

Terug
Bovenaan