Bloed verlies

Nemodory, wat vervelend voor je. Ik weet helemaal hoe je je voelt, want ik heb helaas ook geen goed nieuws. De vk had me gezegd om over een week een zwangerschapstest te doen. Als die negatief is, dan is het slecht nieuws. Ik kon het niet laten om hem vandaag al te doen. Helaas negatief, geen HCG meer. Mijn bloedingen zijn zaterdag na bijna drie dagen met buikkramp gestopt. Ik ben er nu vrijwel zeker van dat mijn zwangerschap toen is afgebroken.
Even goed uithuilen, maar ik hou de moed erin en we gaan over een tijdje weer opnieuw beginnen.

Dames ik ga dit forum helaas alweer verlaten. Ik wens jullie allen een goede zwangerschap toe!

Liefs,
Fairy

Fairy, ook jij... Nou meiden, ik word er helemaal stil van. Ik wens jullie heel veel sterkte en laat de gevoelens toe. Neem een paar dagen vrij van het werk. Ik ben toen 2 weken thuis gebleven, mijn man was ook een paar dagen vrij. Dat was wel heel fijn. Kon gewoon lekker bij hem uithuilen en we konden er goed over praten. Dat heeft ons weer nog meer bij elkaar gebracht..
Sterkte!

liefs mamajo

Ik had vandaag weer iets bloed verlies,
moest anders 9maart naar de Vk en mag nu a.s dinsdag avond. Nog even het weekend afwachten dus en dan duimen draaiend de tijd door brengen.

hoi
ik heb ook de eerste weken bloed verlies gehad en werd er erg onzeker van. ben nu 13 weken en heb de laatste 2 weken er geen last meer van, ik las dat het ook kan komen van het steeds stijgen en dalen van je hormoon spiegel, ook rond ongv de periode dat je ongesteld had moeten worden. maar hoop dat het meevalt allemaal hou je taai maak je niet te druk, ik snap wel hoe je je voelt xxx

Terug
Bovenaan