Bloedingen

Pfoe ik vind het ook zo spannend! Wil het gewoon graag weten, de kans is natuurlijk niet zo groot in de eerste ronde, maar wie weet. Ik ben pas kort van de anticonceptie af, maar voelde mn eisprong op 6 september. Dus ga nu uit van een cyclus van 26 dagen.
Maandag ga ik met m'n werk een week naar het buitenland, twijfel of ik ervoor zal testen. Maar stiekem weet ik ook wel dat dat veel te vroeg is, dus dat de test dan sowieso negatief is. Dus nee ik wacht netjes tot ik terug ben en wie weet is dan mn menstruatie al wel doorgebroken. Wel fijn om zo met elkaar in spanning te zitten, met mn vriend deel ik dit niet zo haha

@Filo 
Ja haha, ik deel hier ook niet alles hoor. Behalve dat ik het soms spannend vind. Ik zou lekker die week focussen op je werk en daarna testen als het niet ongesteld bent geworden?
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Hier toch de hoop opgegeven, veel last van krampen en weer oud bloed... heb voor morgen toch een afspraak staan bij de arts. Er zit een duidelijke lijn in. Eisprong, paar dagen later bloedingen en door naar de menstruatie. Uit paniek een testje gedaan maar ik veel te vroeg natuurlijk! Wil nu toch meer onderzoek dan och je bent jong... weet ook niet of ik dit moet zien als menstruatie?

@olifantje ja dit is dan toch helemaal niet fijn... Ik ken de theorie niet van de tussentijdse bloedingen als voorbereiding op menstruatie, wat natuurlijk niet wil zeggen dat het niet kan ;) maar wat ik al zei zou ik toch op zn minst een uitstrijkje verwachten...
Ik ben 28 Jr trouwens en mn vriend is iets ouder. Hij was er nooit klaar voor, maar nu toch wel. Desondanks zou het voor hem wel een schok zijn als het nu in 1x raak zou zijn 

Ja dat vind ik persoonlijk ook vroeg, zou dan 8 dagen voor de menstruatie al voorbereid worden?? Nu is het vandaag alleen bij oud bloed gebleven met afvegen (gister oud plus nieuw bloed, en vandaag alleen oud) 
Heb de afgelopen 4 maanden mn cyclus bij gehouden, zal dit meenemen naar de arts. Zou graag een echo willen ivm cyste bijv? Moet me er ook minder druk om maken, het maakt me alleen lichamelijk ook altijd moe 
Ah wat leuk we zijn bijna van dezelfde leeftijd (27). Leuk he als ze er dan ineens klaar voor zijn, mn vriend wil het liever nu dan volgende maand haha. Even uitgelegd dat het nou ook niet zo simpel is. Wat had de doorslag voor hem om het nu te doen?

Echt goed dat je het bijgehouden hebt, vind gewoon dat je huisarts er iets mee moet. Zelfs als hij het onzin vindt, dan voor jouw geruststelling!
Oh wat grappig, bijna even oud! Bij mn vriend gaf de doorslag dat ik er wel zeker van ben dat mijn leven niet compleet is zonder gezin en ik er klaar voor ben. Daarnaast werk ik nu flexibel en over 3-4 jaar niet meer. Het is soms lastig om hier in detail te treden omdat dit een openbaar forum is en ik niet herkent wil worden door bekenden ? (daarvoor heb ik teveel persoonlijke informatie gedeeld al hihi). 

Haha echt he we weten al veel van elkaar, en nog niet eens onze echte namen? geeft niks als het goed voelt voor jou en hem is een kleintje alleen maar welkom! 
Vind het ergens wel jammer dat we hier geen privé berichten kunnen sturen...
Ik moet ook afleren te snel in paniek te raken, mn vriend zei net ook en als het nu wel raak is?? Ga je je dan nu druk maken? Heerlijk man advies soms

Ja dat vind ik dus ook jammer, dat er geen privé berichten mogelijkheid is! Juist als je in hetzelfde schuitje zit is het wel fijn om wat vrijer je ervaringen te kunnen delen.
Dat druk maken herken ik ook, natuurlijk slaat het meestal nergens op, maar het stemmetje 'wat als..?' wint het toch soms even. En dan is een ontnuchterende vriend inderdaad wel even fijn haha!
Ben er zeker van dat we dat ook nodig zullen hebben als we eenmaal zwanger zijn. Eerst dacht ik, als ik die positieve test heb, dan heb ik weer rust in mn hoofd. Maar misschien wordt het dan juist nog wel erger ? het hoort er ook wel een beetje bij natuurlijk 

Haha echt he! Vooral de dagen dat je vrij bent zijn killing. Dan gaat de focus er toch meer naar toe. Ik ga zo duimen voor je? ik denk dat ik me kapot zou schrikken als het zover is, maar zoals je zegt hoort er ook bij?
Net geweest, heb voor mijn geruststelling een doorverwijzing naar de gynocoloog. Hij benoemde dat dit vaker voorkomt bij vrouwen die tussen bloedingen, heeft geen oorzaak of reden. "Je raakt echt wel zwanger hoor en dan ben je ervanaf" bedankt dokter haha

Terug
Bovenaan