Bloedingen

FiLo, ik herken je noooooo frustratie!! Ik heb dat ook al een paar keer gehad. Heel verhaal en emoties erin en dan.. weg verhaal! Ahjee jou moeder dacht dat je een mooi tropisch avontuut had gehad hahaha, stress doet inderdaad veel ja! 
Olifantje, ja zeker doen! Zo vaak zit je daar niet dus maak er gebruik van haha. Spannend dan mag jij hopelijk snel testen! Ik ga hier wel testen gebruiken ja. Gewoon om vast te stellen wanneer het moment is! Ik herken mijn aankomende ovulatie wel aan mijn slijm. Maar met een smiley is het nog net even iets duidelijker!

Dames mag ik jullie vragen om mee te kijken naar een foto?
Mijn man heeft een thuisvruchtbaarheidstest gedaan alleen vind ik de uitkomst iets onduidelijk.... ik had namelijk 1 gehele kleur verwacht. Nu zie ik licht donker en wittig door elkaar.... 
De bedoeling is dat kleur A in de buurt komt van of gelijk / donkerder is dan B dan is het zaad ideaal en kans op zwangerschap groot.
Als hij lichter is is het aantal zaadjes per ml minder dus kan het langer duren voor je zwanger bent of je hebt de test te snel gedaan na een vorige zaadlozing het liefst zitten daar 3 tot 7 dagen tussen, wij hebben maar 3 gedaan.
Als hij helemaal wit/geen kleur geeft is is de man onvruchtbaar.
Prima, heel duidelijk dus! Ik had dus 1 van bovenstaande verwacht maar wij hebben dit..
https://www.mupload.nl/img/v3hqdrzjev.jpg

@ Farru, hoelang zijn jullie bezig voor een kindje? 
Hmmm, ik zou denken dat het gewoon goed is?maar dat het testvlak niet helemaal goed gevuld is als je snapt wat ik  bedoel? Zou zelf ook geen thuis testen doen maar gewoon  rondje arts, is toch net wat handiger?
Ik verwacht hier vandaag/morgen mijn menstruatie, verlies weer flink wat oud bloed. Wanneer zien jullie het als menstruatie,? ik zelf pas na verlies van rood bloed. Dan stel ik de kalender weer in haha! Heb een hoop vragen, vind zelf de tijd tussen eisprong en menstruatie zo kort.. even een lijstje maken haha 
We duimen voor jou Filo!!!

Ja dat dacht ik dus ook misschien iets te veel of te weinig van iets in het testvakje haha! We zagen hem liggen bij de drogist dus mijn man wou het eens proberen.
Op de kalender gaat dit ronde 9 zijn, maar officieel zijn er rondes geweest waar we er nier echt mee bezig waren en niet goed geklust hebben op de juiste dagen dus dan misschien ronde 6 ofzo. 
Ik tel zelf de eerste dag inderdaad bij rood bloed. 

@Farru mijn eerste reactie was, dit lijkt me een goede uitslag! Toen ging ik nog eens kritisch kijken en begon ik toch te twijfelen. Onvruchtbaar sowieso niet, maar de uitslag is wat vaag. Ik twijfel ook wel aan de kwaliteit van de test, want als die test zo goed zou zijn zouden huisartsen deze test misschien ook kunnen voorschrijven? Het lijkt bijna alsof ie wel helemaal blauw is geweest, maar dat het als een soort waterdruppels op een vettige ondergrond is 'weggetrokken'. 
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar eigenlijk wil je natuurlijk gewoon helemaal blauw zien! 

@olifantje he wat balen!! Ja eerste menstruatie dag is bij helder rood bloed pas. Maar dan zou je cyclus wel heel kort zijn deze ronde? Zou het toch niet stiekem innestelingsbloeding kunnen zijn? Zolang je menstruatie nog niet helemaal is doorgebroken blijf ik duimen hoor!

Ik ben net zo dom geweest om een zwangerschapstest te doen haha. Ik wist dat het gewoon niet positief kon zijn, maar omdat ik morgen ochtend vroeg vertrek en dan pas weer na m'n NOD thuis ben, wilde ik het toch gewoon testen. Want stel dat ie toch wel positief zou zijn?
Uiteraard een egaal spierwit vlak, ultra negatief. Zit ook nog 5-6 dagen voor NOD, maar op een of andere manier riep die test gewoon ? 

@ Farru, haha ik snap het ook even testen, ik denk dat de zwemmenrtjes prima zijn! Nou wie weet word oktober gewoon onze maand?
@Filo
Ik zit op dag 24 nu, heb meestal cyclus van 26 max 27 dagen. Haha ik durf niet meer te hopen hoor, het zou dan echt een killer baby zijn haha. Ga na mn menstruatie met agnus cactus weer beginnen, deze tabletjes helpen altijd mn cyclus stabieler te maken. Mn vriend zei net, oke je volgende ei gaan we niet missen hoor? (deze ronde waren we niet echt heel gericht bezig)
Omg had dit afgelopen dinsdag ook dik een week voor NOD, je kan dan niet stoppen he je moet gewoon die test doen? zit jij nog op nod 20 september? Spannend!!!! Gewoon wachten tot na je week weg jij haha 

Ja FiLo, dat vond ik dus ook. Misschien zoals olifantje ook zei en ik dacht, iets te veel of weinig op het testvlak gedaan. Maar dan weet ik dat het niet aan mij ligt dat het zo onduidelijk is.
En ik zou dat denk ik ook doen, die test als ik weet dat ik wegga. Dus ik snap het wel. En je weet maar nooit! Het is nog vroeg

Terug
Bovenaan