Bloedingen

Olifantje, fijn dat je toch een doorverwijzing hebt vooral voor jou eigen rust! Mij gaf het ook een onzeker gevoel vooral omdat het zo kort na mijn ovulatie was en dit in mijn ogen dan noooit tot een zwangerschap zou komen. Maar het staat daar gelukkig los van. Als het oud bloed is is het meestal nog van je vorige menstruatie. Ik had begrepen dat als je dit in de eerste helft van je cyclus hebt (na nod voor eisprong) het bij een huisarts wel reden is om te onderzoeken mits het vaker voorkomt. Maar in de 2e helft na de eisprong en voor nod is het heel normaal.
Hopelijk snel gewoon een positieve test! Dan hoeven we hier in ieder geval niet meer op te letten.

@Farru 
Haha ja fingers crossed!! Ik vraag me ook af of een eitje kan nestelen maar dat je toch de bloedingen houd? Heb ook erg veel rode bloedingen, niet altijd oud bloed. Zal dit eens navragen. Heb jij het vaak?
Voel me ook geruster nu, straks als alles goed is gaan we gewoon fris een nieuwe ronde in, en wie weet gebeurd er toch nog een wonder deze maand?

Nee niet vaak. 2x gehad nu zeg maar dat het 5 of 6 dagen voor nod begint.
Voor de rest voorheen wel altijd 1 dag voor nod. Dus die week zeg maar van te voren is voor mij ook nieuw. Maar ik heb wel wat stresserige 2 maanden gehad misschien dat het daar mee te maken heeft? Ik heb geen idee. Wanneer heb je je afspraak staan?

Ik word volgende week gebeld om een afspraak te maken, ik moet zeggen alles bij elkaar geeft het 1,5 dag geduurd en nu is het weg. Het echte rode bloed is nieuw deze maand. 
We houden gewoon nog een beetje hoop!

Olifantje, oh fijn dat het toch nog best snel gaat dat je geen maanden hoeft te wachten! Ik weet bijna zeker dat het niets is maar ben wel benieuwd of een eitje kan nestelen als je tussendoor na 6 dagen ofzo wat bloed verliest, helder of oud maakt niet uit. Dus daar mag je me sowieso ook van op de hoogte houden.
Stress doet inderdaad heel veel, meer dan wij denken. Dus zoals jij zegt proberen te relaxen is het beste dat we kunnen doen. Vol moed naar de volgende ronde! Mijn vruchtbare periode breekt over een week aan, dan mogen we weer hahah!

Nooo ik had een heel bericht getypt maar het is weg. 
Olifantje ik hoop dat de gynaecoloog een verklaring kan geven, of in elk geval kan geruststellen. Scheelt zoveel, je gevoel! Over zes dagen is je NOD toch, merk jij iets van verschijnselen die zouden kunnen wijzen op zwangerschap? Ik vind het maar spannend allemaal. 
Ja stress doet echt veel! Bij mij in elk geval zeker, ik heb een keer een stage gedaan van zes weken in de tropen en vond het daar verschrikkelijk. Ik telde de dagen af tot ik weer naar huis kon, de huisvesting was ook erg benard.
Nadat ik weer thuis kwam, is mijn menstruatie 3,5 mnd uitgebleven. Mn moeder had zelfs een zwangerschapstest gekocht, terwijl ik zeker wist dat het dat niet kon zijn ? ik woonde nog thuis en heb netjes de test gedaan, die natuurlijk negatief was. Uiteindelijk kwam het dus na ruim drie maanden pas weer op gang.
Na verre vliegreizen heb ik ook meestal dat mn menstruatie een ronde uitblijft. Geen idee waarom, blijkbaar is dat voor de hormonale balans niet goed.. Bizar in elk geval hoe je lichaam kan reageren!

Haha die noooo, moest even lachen hier. 
Ja ik ga hem/haar het hemd van het lijf vragen haha! In ons geval is het toch lastig, bloedingen kunnen ook weer innesteling zijn... soms he.
Nee meen je dat?? Haha arme moeder die zal gedacht hebben, ik heb wel eens een streng sport dieet gevolgd nou ik werd niet meer ongesteld haha.
Uhm mijn NOD zal woensdag al zijn verwacht ik, 20 september was echt met een cyclus van 28 dagen en meestal heb ik 26 max 27. Merk dat ik steken heb ik mn buik en soms zere borsten, maar helaas is dat meestal ook als ik ongi word? Haha weer een frisse ronde in! Ga jij met testen aan de slag? Haha klussen!!!!

Terug
Bovenaan