Bloedingen

@olifantje oh dat herken ik zo, dat je met alles vooruit gaat denken. Wat als..? En zou dit en dat dan schadelijk zijn? Heb dat hier ook met alles wat ik eet en drink. Alcohol uiteraard niet, maar tapas en van die rauwe ham?
Spannend je eisprong volgende week vrijdag! Ik hoop op dat het lukt om het iets meer los te laten voor jou en je vriend, uiteindelijk heeft het geen haast en moet het vooral leuk zijn, probeer ik me te bedenken!
Hier gaat het wel oke. Maar wel veel stress heb ik en dan denk ik, een innesteling kan nooit gelukt zijn (als de eicel al bevrucht was). Kwam gisteren ook nog mn baas naar me toe en we hadden het over kinderen. Hij heeft er twee maar zei een soort van dat dit niet de periode is in mijn werktraject/leven waarin ik kinderen moet willen. Ik sloeg echt dicht, wat moest ik zeggen...

Verder lichamelijk nergens last van. Geen symptomen van zwangerschap en ook niet van menstruatie. Volgens mij dan. Nog een paar dagen wachten..! 

@olifantje en spannend de gyn, jammer dat ze niet eerder plek hadden. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen, denk dat het toch een stukje geruststelling voor jezelf zal geven! 

@Filo,
Ah meis wat lijkt me dat een rot gesprek omdat jullie nu voor kindjes gaan. Ik denk dat je dit naast je neer moet proberen te leggen. Zit je midden in je carrière of wil je dat maken? Er komt vast een oplossing tegen die tijd? niks voelen kan positief zijn! Heb je nog ergens last van? Morgen is de dag, vind het spannend voor jou hihi
Hier al wat meer rust gevonden, ik heb veel info opgezocht. Mijn tweede fase tussen eisprong en menstruatie is erg kort, zo'n enorme stresskip als ik ben denk ik dat ik te weinig hormoon aanmaak in die tijd. De tabletjes die ik nu in neem zouden dit moeten ondersteunen zodat ik voldoende hormonen aanmaak en er een eitje kan innestelen en ik dus geen bloedingen meer heb! Het heeft me in het verleden ook van de bloedingen afgeholpen en mn cyclus werd langer, hoop zo dat dit helpt tot de gyno afspraak?
Laat je ons morgen of zaterdag iets weten?

Oh ik hoop zo dat de pilletjes helpen voor je en dat je de tijd daarmee kan overbruggen tot de afspraak bij de gyn! Misschien dat je de stress dan wat makkelijker kan loslaten en dat dat een positief effect heeft op het zwanger worden.
Ja ik ben afgestudeerd ruim een jaar geleden en verdien een prima salaris vind ik, maar doorgroeien is wel gebruikelijk bij mijn werk. En daar ben ik nu dus ook mee bezig. Maar dat doorgroeien duurt nog wel zo'n tien jaar, dus wanneer zouden kinderen dan het beste uitkomen...?
Ik ben vanmorgen ook ongesteld geworden. Precies 14 dagen na m'n eisprong dus. Daar ben ik heel blij om, dat ik meteen mn cyclus terug heb. Ik ga met jullie vol goede moed de volgende ronde in! Mn eisprong zal 2 oktober zijn en mn volgende NOD 16 oktober. Spannend weer :) 

Ik moet zeggen dat ik altijd al wel gestrest gevoel hen gehad (heb veel therapie gehad ivm verleden) dit is een stukje wat er nog een beetje zit denk ik.. Kan soms relaxt een film kijken maar het idee hebben nog heel veel te moeten doen. Komt vast goed! Samen ronde 2 in!! Vind het leuk dat je de dicht op elkaar zitten 11 oktober zou mijn NOD zijn! 
Ik snap je gedachte wel, over 10 jaar ben je 38 en dan kun je bijna wel gedag zeggen tegen een kinderwens. Zelf heb ik werk nooit belangrijk genoeg gevonden om mn eigen leven ervoor om te gooien. Ik werk om te leven, niet leven om te werken. Het kan ook zomaar een jaartje duren nog! Hoe staat je partner hier in?
Geniet nog even van je tripje weg!

Ja ik vind het ook echt leuk dat we ongeveer gelijk lopen! En toevallig zeg, ik heb ook therapie gehad o.a om stress te verminderen. Echt een naar gevoel... Maar herken het maar al te goed!
Werk is voor mij ook ondergeschikt aan de rest van mijn leven, al dacht ik daar vroeger heel anders over. Mijn vriend is het met mij eens gelukkig.
Eigenlijk zou ik het best leuk vinden om verder te kunnen praten in een wat minder 'open' internet omgeving, zou jij dat ook leuk vinden? Via app of email? Voel je vrij om daar nee tegen te zeggen natuurlijk, dan praten we gezellig via het forum verder! :) 

@Filo,
Ja heel leuk zelfs! Helaas heb ik geen e-mail wat ik je kan geven ivm privacy, jij wel? Nu ik minder op het forum zit merk ik dat mn gedachte er makkelijker af kunnen, kom alleen even om te spieken of je gereageerd hebt!
Wat grappig, we lijken wel wat op elkaar haha. Gelukkig denken jullie er hetzelfde over?

Oh zo gek soms dit forum, had vanmorgen een bericht geplaatst, maar die staat er nu niet?!
Nog maar een keer dan. Nee, ik zou mijn privé email ook niet neerzetten hier, maar ik kan wel een andere 'schuil email' aanmaken en die hier neerzetten, om gegevens uit te wisselen / meer besloten te kunnen praten ;) ook voor tips hoe minder bezig te zijn met alles rondom zwangerschap, want soms is het super afleidend! 
Morgen ga ik naar een verjaardag waar ook weer babies komen, klapperende eierstokken gegarandeerd... 

Terug
Bovenaan