Bloedingen

@Farru nee het ligt zeker niet aan jou! Met dit soort dingen ga je aan jezelf twijfelen, maar in dit geval ligt het toch echt aan de test!
Ja ik was veel te vroeg en ik wist dat natuurlijk ook wel. En toch toen er echt helemaal niks verscheen op die test, was het misschien een lichte teleurstelling ? en tegelijkertijd gaf het ook wel rust, ik had de laatste week zulke gevoelige tepels en ook wat meer afscheiding. Toen ging ik toch denken, wat als mn eisprong veel eerder was..? Nou, dat is het dus zeker niet. Pas als ik terug ben ga ik weer testen als mn menstruatie er nog niet is, anders gaat het ook wel erg hard met de tests ?

Nou Dames ben echt ongesteld geworden vandaag! Op naar de volgende rond (pas 2 mag niet zeuren ?)
Ah spannend he die signalen die je lichaam afgeven, heb je deze klachten normaal ook voordat je ongesteld word of voelt het anders? Heb jij testen gebruikt Filo?

Ah nee toch echt ongesteld, wat jammer! Vol goede moed naar ronde 2 hoor!
Ik heb natuurlijk een tijdje anticonceptie gebruikt hiervoor. Ik ben in maart dit jaar even gestopt, maar herinner me geen bijzondere 'onttrekkings' symptomen daarvan. Had toen ook meteen een cyclus.
Maar nu leg ik alles onder het vergrootglas en die gevoelige tepels herken ik niet. Wel heb ik altijd extreem veel trek een week voor mn menstruatie gehad, en nu heb ik dat ook. En verder merk ik eigenlijk nooit echt wat, de dag voor de menstruatie wel zo'n zwaar, wat kramperige gevoel, maar daar ben ik nu nog niet. 
Nee tests wil ik voorlopig niet gaan gebruiken nog. Ik wilde het sowieso eigenlijk allemaal niet zo plannen en gewoon zien hoe het gaat. Maar toen voelde ik dus opeens op dag 13 die eisprong heel duidelijk (heb dat echt altijd gehad, die pijn kan je je niet inbeelden). Dat was eigenlijk niet te bedoeling haha, toen werd ik natuurlijk zenuwachtig en moesten we toch echt (gepland) aan de slag. We hebben dus ook alleen op die dag gemeenschap gehad in mn vruchtbare periode, want de dagen ervoor was het niet gelukt. 

@Filo,
Ergens vind ik het niet zo erg, net als jou zijn we er niet veel mee bezig geweest. Deze ronde weer een frisse start 
Ja ik denk niet dat je duidelijke kenmerken kan hebben? Ben zo benieuwd voor je, waar ga je naar toe voor je werk?
Ja haha dat hadden wij hier dus ook, eisprong voel ik altijd heel goed maar echt op die dag was het ons niet gelukt, was voor mn vriend eben te veel druk? maar net als jou wil ik ook niet gaan testen en zien wanneer het komt ?

Wat fijn dat jij je eisprong zelfs voelt! Ik herken het wel echt aan mijn vruchtbaar slijm maar voelen.. helaas dus ik weet nooit precies wanneer ik hem heb.

@olifantje ja zeker spannend, maar ik ben er nu ik hier ben wel echt minder mee bezig. Alles voelt zo normaal dat ik me niet kan voorstellen dat er iets gaande is vanbinnen. Ik ben in Madrid trouwens. Wanneer kan jij je ovulatie ongeveer weer verwachten?

@Farru aan de ene kant heel fijn, maar andere kant ook weer niet want het doet op zo'n manier pijn dat ik bijna niet kan zitten voor een paar uur. Ik heb juist niks qua slijmverandering, of niet opgemerkt! 

@Filo,
Hoe is het ondertussen meis? Volgende week vrijdag  verwacht ik mn eisprong! Heb voor mezelf even besloten tot die tijd minder op het forum te gaan, het word toch een dagelijkse spanning merkte ik? 
Vind het allemaal bij elkaar toch spannend en maakt me soms onzeker, vooral het stukje hoe leuk houden rond je eisprong, mn vriend wil liever niet te veel info terwijl ik niet altijd creatief op hem af kan stappen. Op mijn volgende NOD dag laat ik 2 dagen daarvoor mijn wenkbrauwen weer bijwerken (powderbrowns soort lichte tattoo) en wat moedervlekken laseren. Wil dit gewoon door laten gaan, ergens vind ik het wel eng of het invloed kan hebben? 31 oktober staat mijn afspraak, helaas kon dit niet eerder.
Maar niet te veel gaan nadenken en gewoon je dagelijkse leventje leiden! Had niet verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn.

Terug
Bovenaan