Bloedverlies 5 weken zwanger

<p>Hallo allemaal, </p><p> </p><p>Ik bne nu 5 weken en 2 dagen zwanger </p><p>Had begin deze week bloedverlies schrok me rot! Allemaal nare verhalen gelezen over  vroege miskramen. Het was 2 dagen rood helder en soms met kleine sliertjes. De 3de dag alleen nog bruin. Daarna 2 dagen helamaal niets . Nu sinds 2 uur weer rood met doorzichtig slijm lijkt het wel. ( sorry). wel ben klik nog ontzettend moe en borstpijn nou ja beurs gevoel en opvliegerig </p><p>Moet ik nu echt aan een miskraam gaan denken  Ik heb geen pijnlijke krampen enkel beetje weeig gevoel in onderbuik . Bloedverlies is niet genoeg voor 1 inlegkruisje denk ik. </p><p>Kan iemand mij meer vertellen of moet ik het ergste verwachten </p><p> Groetjes, wanhopige Hannah </p>

Hoe vervelend ook: dit kan 2 kanten op. Probeer je niet te druk te maken, want je hebt er geen invloed op.. ik denk dat je de 1e echo moet afwachten. Aangezien bloedverlies niet perse slecht nieuws is hoop ik dat er niks aan de hand is en dat je een goeie echo hebt binnenkort!

Hoi Hannah,
Ik zit nu met hetzelfde. Alleen 1 dag wat rood gehad wel met krampen. Voelde me toen ineens ook minder zwanger en nu een paar dagen later minimaal 1 veegje bruin per dag maar wel mijn zwangerdchapskwaaltjes. Het enige wat je kan doen is afwachten en inderdaad contact met verloskundige over het vervolg.
Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Als het helaas mis is kun je het een plekje geven maar nu blijf je in twijfel. Ik vind het in ieder geval echt killing. Ben er hele dagen mee bezig. Maar he, we wachten maar weer af ...

Bloed verlies hoeft inderdaad niet altijd meteen iets slechts te betekenen. Bij mij betekende het helaas een mola zwangerschap.. Ik snap dat het super kut is dat je dan ook nog zo lang moet wachten tot je eerste echo. Ik kreeg namelijk ook met 9 weken pas te horen dat het niet goed zat en dan heb je dus al 3/4 weken gedacht dat je zwanger was. Mocht je echt niet kunnen wachten tot de eerste echo die je pas met 8/10 weken krijgt, er bestaan namelijk praktijken waar je gewoon terecht kan wanneer je wil en betaal je gewoon een bedrag per keer. Ik geloof zo'n 30/40 euro maar dan weet je tenminste wel hoe het zit en of het goed zit.

Goedeavond, 
Toen ik precies 5 weken zwanger was kreeg ik in de macht zulke heftige krampen en veel bloed verlies waardoor ik dacht dat ik het vruchtje was verloren. De volgende ochtend met de verloskundige gebeld en die zei hier van uit te gaan. Ander halve week later moest ik op controle om te zien of mijn baarmoeder schoon was. Er bleek toen toch een hartje actief te zijn. Inmiddels 36 weken zwanger. 
Het hoeft niet meteen het ergste te betekenen. Je schrikt er onwijs van en raakt er van in de stress maar bespreek g met de verloskundige en wacht rustig de echo af.. 
succes 

[quote quote=10166067]Goedeavond, Toen ik precies 5 weken zwanger was kreeg ik in de macht zulke heftige krampen en veel bloed verlies waardoor ik dacht dat ik het vruchtje was verloren. De volgende ochtend met de verloskundige gebeld en die zei hier van uit te gaan. Ander halve week later moest ik op controle om te zien of mijn baarmoeder schoon was. Er bleek toen toch een hartje actief te zijn. Inmiddels 36 weken zwanger. Het hoeft niet meteen het ergste te betekenen. Je schrikt er onwijs van en raakt er van in de stress maar bespreek g met de verloskundige en wacht rustig de echo af.. succes[/quote]

Het echte bloeden is nu sinds deze middag begonnen. Was het bij jou nou  echt heel veel bloed met donker rode stukjes stolsels of alleen helder rood? 

Ik heb 2 verhalen. 
Met 8.4 weken een miskraam gehad. Begon met beetje roze bloed verlies. Toen een echo waar geen hart actie meer te zien was. Miskraam opgewekt met medicijnen. Bloed wat ik toen verloor was helder rood en met stolsels. Veel stolsels. 

Bij mijn 2e zwangerschap rond 11 weken een zware bloeding gehad. Zonder buikpijn. Helder rood bloed verlies ook. Met spoed een echo en gelukkig leeft het kindje nog. 
Nu 16 weken zwanger. Het kan 2 kanten op gaan. Hou contact met je verloskundigen. Doe ik tenminste wel, helpt mij een heleboel en ze helpen mij ook overal waar het kan. 
Veel sterkte en ik duim voor je ?

Hallo 
Ik heb helaas wel een miskraam gehad of nog aan het hebben denk ik. Echt mega veel bloed met slijm en stolsels.. Net een zwangerschaptest gedaan met weken indicatie die zei helaas niet zwanger dus... Ga morgen de gynaecoloog bellen want weet niet wat ik nu moet doen of verwachten of het er zelf uitkomt of zo 
Ben echt verdrietig want het was zzooo gewenst. De blik in mijn mans ogen toen ik het hem vertelde.... 
Maar als die test zegt niet zwanger dan zal het zo zijn toch 

Terug
Bovenaan