Bloedverlies 5 weken zwanger

Nogmaals dank voor jullie lieve berichtjes morgen naar de gyn en kijken of alles weg is heb alleen maar sinds zaterdag echt veel bloed verloren met die stolsels dus ik weet niet of alles er uit is nu.
Ook Ben ik sinds gisteren erg licht in mijn hoofd alsof ik flauwval ofzo. En licht op m'n benen weet ook niet waar dat nou weer vandaan komt
Hopelijk tot snel weer ?

Dag Hannah,
ik vind het persoonlijk wel nog positief dat je geen pijn gehad hebt. De voorbije 2 dagen had ik echt wel veel zeer. Ze zeggen dat het bij 5 weken gewoon aanvoelt als een menstruatie, maar man, het was meer dan dat.... Misschien is dit bij jou wel een goed teken?
Zoals anderen hierboven schrijven, mocht het dan toch zo zijn, het is teken dat het mogelijk is en misschien komt het wel alweer volgende maand...
Veel succes!

Vorig jaar met 5 weken en 2 dagen miskraam gehad. Nu lijkt t weer die kant op te gaan. Ik heb nog geen buikpijn zoals vorige keer. Ik voel mij verdrietig en nogal in de war. Nu maar afwachten hoe t zal aflopen dit x.

Vervelend dat je dit hebt moeten meemaken. Van heel blij, naar heel verdrietig en onzeker. Als ik het zo lees klinkt het inderdaad als een vroege miskraam. Dit is overigens heel normaal en het kan zomaar de volgende keer direct goed gaan. 
Hoe is het gegaan bij de verloskundige?

Terug
Bovenaan