Bloedverlies 5 weken zwanger

[quote quote=10166159]Ik had hetzelfde en ben nu 24weken. Dus t zegt niks. Zou wel met je vk bellen zodat je eerder voor een echo kan. Ik kon met 7weken.[/quote]
Hoi
Hoe bedoel je aub? 
Had jij ook heel veel rood bloed met stolsels? En ook daarna negatieve test ? 

[quote quote=10166162] Hoi Hoe bedoel je aub? Had jij ook heel veel rood bloed met stolsels? En ook daarna negatieve test ?[/quote]
Geen echte stolsels nee.  Bij mij was t zo dat ik niet wist dat ik zwanger was dus dacht dat ik ongesteld was. Dacht er ook niet bij na. Kwam er dagen later pas achter dat ik zwanger was. Ik zou gewoon met je vk bellen dat is de enige die je kan helpen. 

Ik heb vanaf 6 tot 11 weken dagelijks gebloed... van helder rood tot bruin. Niks aan de hand bij mij dus het hoeft niet altijd verkeerd te zijn. Wacht het af en maak je niet te druk.. misschien kun je het uitleggen dat je je zorgen maakt en eerder een echo krijgen om te kijken hoe het ervoor staat.
succes!

Zie nu dat je een negatieve test hebt gehad.. dacht dat het zwangerschapshormoon niet gelijk verdwijnt uit je lichaam na een miskraam? Na een miskraam heb je meestal nog een tijdje een positieve uitslag. Sterkte iig. 

Dag Hannah,
hier spijtig genoeg een gelijkaardig verhaal. Wist sinds afgelopen dinsdag dat ik zwanger was (weliswaar een lichte test en maar een hcg van 15, waarschijnlijk een 5-tal weken). Vrijdag gezien dat het hcg hormoon niet verdubbeld was (stond op 20) dus moest ik mij 99% zeker voorbereiden op een miskraam zei de huisdokter en gynaecoloog.
Gisterenochtend nog eens een ultragevoelige test van kruidvat gedaan, was zodanig licht dat ik het eigenlijk al als negatief beschouwd heb. Deze nacht echt pijnlijke krampen gehad en een klein beetje bloedverlies. Vrees dus ook dat het hier voorbij is... 
Best wel een afspraak maken met de gynaecoloog. Ik moet komende vrijdag ook terug bloed laten afnemen en echo nemen om te kijken of alles weg is. 
Sterkte...

Hey hey. Zoals vele zeggen het kan inderdaad 2 kanten opgaan. Ik heb zelf het zelfde meegemaakt met 5 weken bloedverlies ruim 1,5 week lang echter geen krampen/pijn. Echo gehad afgelopen vrijdag en ja hoor daar zagen we ons kleintje met een mooi kloppend hartje! Terwijl ik er al vanuit was gegaan dat het mis was gegaan..ben nu 7 weken en het bloeden is gestopt. 
PS geen oorzaak voor de bloeding was niet afkomstig van het kindje. Ze dachten evt aan innestelingsbloed. Veel success!!! Weet dat het spannend is.

Terug
Bovenaan