Bloedverlies 5 weken zwanger

Dank jullie wel voor jullie reacties 
Ik heb net met de gyn gebeld en mag woensdag komen. Dan gaan ze kijken odd ik heb het al in mijn hoofd dat het foute boel is maar ik heb idd ook al zoveel vergake  gehoord dat ik niet meer weet wat te denken of te voelen. 
Ben wel nog hartstikke moe maar niet echt zwanger en test zei negatief van cb gisteren Dat vond zij ook raar omdat hcg normaal nog zichtbaar zou moeten zijn
Het bloedverlies is wel minder geworden maar geen krampen. Zij zei ook dat met een mk je in de meeste gevallen toch wel beroerd voelt met echte buikkrampen. 
Nu betrap ik me erop dat ik weer hoop krijg
Krijg in iig meer duidelijkheid woensdag 
Liefs Hannah 

Probeer jezelf in ieder geval niet gek te maken door te veel op internet op te zoeken. Want mensen delen nou eenmaal eerder negatieve verhalen eerder dan wanneer alles perfect verloopt. Sterkte de komende tijd en ik  hoop met je mee voor een goede afloop 

Lieve meiden ik ga toch weer voor een nieuwe ronde
Ben net wezen plassen zag licht roze met een licht doorzichtig "bolletje" klinkt gek maar heb het op een wc papiertje beter beken en vorm van rijstkorrel echt een bolletje.geeb sliertjes of slijm het ging ook echt rollen op papiertje 
Volgens mij was dit dan toch echt het vruchtje. Heb even gehuild maar het had waarschijnlijk niet mogen zijn voor mij deze keer
Positief denk ik nu verder aan de volgende poging  Hopen dat deze beter gaat. 
Veel liefs aan jullie allemaal en bedankt voor Julie berichtjes en steun
Graag tot de volgende keer ?

[quote quote=10166689]Dikke knuffel! Ben nu 16 weken zwanger na een miskraam dus blijf hoop houden ?[/quote]
Hoi kay,
Had jij ook vroeg miskraam ? En al snel daarna weer zwanger ? Ik weet nou natuurlijk niet wanneer mijn volgende eisprong gebeurd. Even afwachten 
Maar ik wens jullie een mooie en succesvolle zwangerschap toe?

Ik wens je ook het beste voor de toekomst. Sommige vrouwen hebben na een miskraam liever wat tijd eer ze er terug aan beginnen, andere vrouwen (zoals ik) willen gewoon zo snel mogelijk weer zwanger zijn.
Na mijn eerste MK (op 16 weken) heeft het 7 ronden geduurd eer ik terug zwanger was, maar dan was het wel ok (zoontje van 2 nu)
Toen we aan ons tweede kindje begonnen, was ik gelijk zwanger, maar kreeg ik opnieuw een mk op 9 weken. Eenmaal de miskraam voorbij was ik in ronde 2 terug zwanger. Nu alweer 22 weken ver...
Mijn gyn (als je ervoor openstaat tenminste) gaf mij de raad om 1 maand de pil te nemen, omdat je baarmoeder daar sneller van geneest. En dan weet je ook onmiddelijk wanneer je nieuwe cyclus start. Ander vrouwen wachten tot ze terug ongesteld zijn, maar dat kan soms wel lang duren.

He wat naar, veel sterkte. Ik heb ook een miskraam gehad met 5 weken zwangerschap. Het maar 2 dagen gebloed en na 2 weken weer normaal een eisprong. Toen was het meteen weer raak en vandaag 18 weken zwanger. Als je je goed voelt mag je meteen weer proberen (als je dat wilt dan he.). Maar hoeft niet natuurlijk. 

Terug
Bovenaan