Bloedverlies eerste weken

Bedankt voor jullie reacties!Inderdaad die onzekerheid en die spanning bij alles wat je voelt. Voel ik nu kramp of had ik dit al? Zijn mn borsten nog gevoelig? Ben ik nu wel of niet misselijk? Pff, ben normaal best wel relaxed...Het is tot nu toe nog steeds bruin, maar geen krampen of bloed. Maar goed, dat kan nog komen. Bijna 24 uur nu na de eerste keer. Woensdagavond echo, ik hoop zo dat het goed zit! 

Hoi JuneMHerken het helemaal!! Had donderdag ineens helderrood bloed. Gelukkig stopte dat wel snel maar nu al weer een paar keer roze bij het afvegen. En steken in mijn buik. En dan vraag je je telkens af had ik dit soort steken al. Je voelt van alles iig. Zo spannend.Duurt nog lang hè dan tot woensdag!! Hoop dat je een prachtige echo mag hebben!De mijne duurt nog even 18 januari. Worden lange weken.

Oh wat vervelend die onzekerheid hè.  Elke vrouw is anders dus er is helaas gewoon niets over te zeggen hoe het bij jou zal gaan. Afwachten is helaas het enige. Hier een positief en negatief verhaal. 1e keer zwanger na 6 weken ook bloedverlies dat in een miskraam eindigde. Bij deze zwangerschap weer veel bloedverlies, echt rood en stolsels, rond die tijd dus dacht dat het weer mis was, maar nu alweer 25 weken zwanger. Hoop dat het allemaal goed komt voor je! 

Zo lief jullie reacties! Wat spannend voor jou klein geluk dat de echo nog lang duurt. Ik heb een vitaliteitsecho, volgens de verloskundige zou ik dan al rond de 7 weken moeten zijn, maar ik kom uit op precies 6 weken. Had een late eisprong. We gaan het zien. Eerst deze 4 dagen nog maar eens doorkomen. Heb nu steeds kleine steekjes onderin mn buik, maar dat kan ook het groeien van mijn baarmoeder zijn. Pfff ik wil zo helemaal niet zijn! 

Dankjewel voor jullie reacties fijn om te lezen dat het wel goed kan gaan ondanks bloedverlies en buikpijn.Wat fijn dat je al zo vroeg een echo mag JuneM.  Ook al duren die 4 dagen nog lang genoeg als je je zo voelt. Vindt het ook spannend dat het nog zo lang duurt. Maakte mij eerst niet zoveel zorgen maar sinds die bloeding voel ik van alles en maak ik me zorgen en ben ik enorm aan het doemdenken wat ook niet helpt. En wat ik ook helemaal niet ben van nature. Gelukkig een positieve man!Succes met deze 4 dagen nog JuneM!Wat fijn dat nu je zwangerschap wel goed gaat kindersuprise!!Nou wat een spannende weken heb jij gehad muffinindeoven. Hoeveel weken ben je nu zwanger ?Succes allemaal en hopen op goede zwangerschappen en echo's

Hey, ik wil je ook even een hart onder de riem steken. Ik heb ook van week 6 tot week 13 bloedverlies gegad. Meestal niet meer als een helder rood druppeltje op mijn inlegkruisje of wat rozig bij het afvegen. Maar twee keer heb ik een echt heel zware bloeding gehad. Ben dan ook twee keer naar spoed geweest omdat ik er zeker van was dat het een miskraam was. Ik had ook vaak last van menstruatieachtige krampen.Nu ben ik 17 weken ver en alles ziet er goed uit.Het hoeft niet altijd fout te gaan. Wat ik wel zou doen is proberen te vermijden om zware dingen te heffen.

Hoi, ik heb het ook gehad bij mijn eerste zwangerschap. Ik had bij het afvegen wat bloed. Ik was toen wel al iets van 16 weken. Opgenomen in het ziekenhuis, wat testjes afgenomen. Bleek het een blaasontsteking te zijn. Dochter is nu 8 ?Hoop dat je echo goed is. ?

Terug
Bovenaan