Bloedverlies eerste weken

Helaas slecht nieuws. Er was niets te zien wat op een zwangerschap wijst. Baarmoeder is leeg en baarmoederslijmvlies is maar iets verdikt. Ik moet morgen prikken op hcg en volgende week weer. Daarna kunnen ze pas uitsluitsel geven. Wat ben ik verdrietig ?

JuneM, wat erg! Hoe kan dat nou? En je hebt wel positief getest? Hoe komt dat volgens de VK? Tjeetje wat een teleurstelling kan ik me voorstellen... :(

JuneM wat vreselijk. Ik herken jouw verhaal erg. Ik heb het precies zo gehad. Met 6 weken werd een miskraam vastgesteld en zagen ze alleen maar 'rommel' in de baarmoeder. Niks leek op een zwangerschap..Het is erg heftig en neem de tijd om het te verwerken! Sterkte! 

Wat een naar bericht JuneM! Heel veel sterkte met alles!! Hier ook nog steeds onrust. Bloedverlies gaat de hele dag door ene keer meer en andere keer minder. Ook al 2x de vk gebeld. Die zegt niet iets bezonders te horen en proberen te wachten tot de 18e om dan het meest te kunnen zien op de echo. Maar wordt gek van die onzekerheid!

Ik heb tot 9 weken dagelijks wat bloedverlies gehad, van helderrood tot bruin. Nu 12 weken en het is gestopt. Zolang jij geen krampen hebt/krijgt en je geen stolsels verliest dan hoef je je niet zo’n zorgen te maken. Maar... ik snap je heel goed.. ik heb me er ook erg druk om gemaakt.. maar probeer rustig te blijven. Liefs 

Het lijkt erop dat mijn lichaam rust heeft na het nieuws gisteren en het oké vindt. Ik begin steeds meer bloed te verliezen. Het is ook oké, als dit kindje het niet zou redden dan liever nu dan later. Ik ga straks nog wel hcg prikken en erna gewoon een middagje naar mijn werk. Even afleiding. Ik hoop dat dit snel achter de rug is zodat we weer door kunnen. 

Terug
Bovenaan