Bloedverlies eerste weken

Die onzekerheid is vréselijk, hoop dat het allemaal goed zit en gewoon de verloskundige bellen als je daar behoefte aan hebt hoor heb ik zelf ook gedaan mocht 2 keer extra komen voor een echo i.v.m bloedverlies al vanaf het begin vd zwangerschap en ben nu 11 weken heb woensdag de termijn echo bij mij komt en gaat het kleine beetjes en ook bruin,roze en rood bloed. Vind het ook heel eng en rot maar heb bij mijn vorige zwangerschap met 13 weken een hele heftige bloeding gehad waarschijnlijk ader gesprongen mijn zoontje is inmiddels 6 gezond en wel dus kan gelukkig ook goed gaan met bloedverlies. Hopelijk mag je langs komen bij de vk voor een controle succes! 

Hi JuneM, wat balen. Ik heb hier vanochtend hetzelfde gehad (5 weken). Beetje roze bloed :( Maak me ook al zorgen. Hoop dat je snel zekerheid hebt..

Spannend JuneM!Zal voor je duimen!! En andere meiden bedankt voor de positieve verhalen! Fijn om te lezen dat het ondanks menstruatie krampen en licht bloedverlies gewoon goed kan gaan.Vanmorgen bezoek van Moeders voor moeders. Duurde wat langer voor er een streep te zien was dus ook even een schrik moment.

He meid wat spannend allemaal. Fijn dat je vandaag nog terecht kan voor een echo, ik zal voor je duimen. Hier vanaf 6+4 ineens veel helder rood bloedverlies met stolsels. Meteen naar zkh voor echo maar alles was nog goed. Iets meer dan een week later weer helder rood bloedverlies met giga stolsels en dacht echt dat het afgelopen was. Meteen weer naar zkh maar weer een goede echo. Bij mij komt het door een hematoom in mijn baarmoeder en blijft het voorlopig nog even spannend maar op dit moment is het dus nog steeds goed. Het kan dus ook gewoon goed gaan ondanks bloedverlies!Heel veel succes vanmiddag

Dank jullie wel! ❤ Ben nu natuurlijk kotsmisselijk, maar dat is misschien ook wel van de spanning. Krijg ook geen hap door mn keel! 

ik duim heel hard voor je! En je moet je geen zeur voelen als je belt naar de vk. Daar zijn ze voor en dan weet je gelijk waarvoor je staat.Ik heb vanaf week 6 tot week 14 elke week een echo gehad (ik had ook elke week minstens 1x bloedverlies!) Anders was het stressniveau niet normaal hoog geweest en dan is zeker niet gezond voor dat kleintje

Terug
Bovenaan