Bloedverlies.. help..

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Weet niet of er nog iemand zo laat online is maar ik kan wel wat advies, raad gebruiken.. HELPP

Ik heb afgelopen woensdag een positieve test in handen gehad. Helemaal blij natuurlijk. Gaat/ging allemaal prima, beetje misselijk, moe en buikkrampen.
Net wat gedronken bij vrienden en wordt een beetje naar in de buik dus ga naar huis. Wat kramp in de onderbuik en bloedverlies.
Weet niet wat ik nu moet doen..

Gaat het voor de 2e keer mis?.. Is dit normaal? .. Heb er geen goed gevoel over..

Zal mijn vriend zo maar bellen of hij thuis wil komen.. Liefs Lisette

Hoi Lisette,

Ik kan alleen maar zeggen dat ik bij de zwangerschap van mijn zoontje het zelfde had en dat is allemaal goed gekomen.
maar je kan er nu nog niets van zeggen het komt heel vaak voor in het begin van een zwangerschap probeer je zelf rustig te houden ook al is dat nu erg moeilijk.
normaal geldtde regel zonder stolsel hoef je je nog geen zorgen te maken.
Ik hoop echt dat het goed blijft gaan bij je.

Sterkte, groetjes Lique

Hallo

maak nu precies hetzelfde mee als jij ook postieve test donderdag en vanaf dat moment bloedverlies... Zit niks anders op als te wachten helaas. en idd onder stolsel niks aan de hand....

Ik duim met je mee

Groetjes Jacelyn

bedankt Lique
Ik hoop dat het net als bij jou ook goed blijft gaan.
Kan nu inderdaad nix doen, wacht het maar af..
Houd een beetje hoop omdat het iets anders voelt dan de vorige keer..

nogmaals bedankt voor je reactie!

Jij ook Jacelyn? wat naar!
Ik duim ook voor jou dat het goed gaat!!!

Ik zal het bloedverlies in de gaten houden.
En houd jullie op de hoogte.

Sterkte nogmaals,

Hoeveel bloedverlies heb je nu?
Als het heel weinug is kan het ook een innestelingsbloeding zijn.

Bloedverlies is niet zeer veel. Net wel bij het afvegen wat slijm draden.. Voelt ook echt niet goed.

Wat een naar gevoel zeg.. heb net mijn moeder maar (wakker) gebeld. Niet dat zij iets kan doen maar moest het gewoon bespreken. Hoopte misschien onbewust wel dat zij me zou kunnen verzekeren dat er niets aan de hand is, maar dat kan natuurlijk helaas niet.

Ga zo naar bed en wacht het af. Wat kun je in het weekend verder doen? Mag je hievoor de vk bellen (had me nog niet "aangemeld") of de huisarts oid?
Of moet ik tot na het weekend wachten?

Nix aan nu alleen thuis zijn..

meschien klinkt dit hard maar wat gebeurt zal gebeuren meid
dit kan 2 kanten op gaan en het enige wat je kan doen is gedult hebben
meer niet
je kan je hoofd gek der om maken maar dat is niet goed

probeer jezelf bezig te houden en je vooral niet bezig te houden met dit
want hoe hard je ook piekert het zal niet de situatie veranderen

wat betreft de VK dat weet ik niet je kan altijd bellen en vertellen wat er is maar meestal omdat het nog zo pril is zeggen hun toch wacht het af klinkt hart maar ze kunnen niks in dit stadium

Terug
Bovenaan