Bloedverlies,wat moet ik doen...?

ohohoh ik blijf donker bloedverlies houden(heel weinig)zit nu toch wel in de zorgen!Me vriendin is ongeveer 14 weken en heb het ook gehad.PFFF wat een onzekerheid!
Nou ja morgen maar even aankijken en dan bel ik toch de vk ook al zal ze niks voor me kunnen doen...Nou meiden hopelijk is het gewoon een normaal klein bloedingje...

HOI,
Da's zeker schrikken.
Kan nog alle kanten op gaan.
Met 6 weken en 12 weken heb ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap bloedverlies gehad, maar na 9 mnd een gezonde baby.
Bij mijn tweede zwangerschap met 11 weken bloedverlies, maar dat ging wel fout.
Nu inmiddels bijna 5 weken zwanger van mijn derde...
Ben ook wel bang voor bloedverlies of miskraam.
Het is inderdaad afwachten.... heel veel sterkte en hopenlijk is het geen miskraam, heb je ook buik of rugpijn?

Groet Floor123

Ik verlies al twee weken bruin bloed, heb afgelopen vrijdag een echo gehad en die was goed. Ben nu 8weken en 1 dag zwanger maar moet heel eerlijk zeggen dat ik niks geen vertrouwen heb in deze zwangerschap door al dat bloedverlies.

Groetjes Monique

Hoi Meiden,

Ik heb net de VK gebeld en die zei dat ik me nog nergens zorgen over moest maken.
Omdat het om donkerbruin bloed gaat is het waarschijnlijk een adertje of oud bloed van de innestelling.Dus hou me gewoon rustig en probeer er zo min mogelijk aan te denken.Ik las op internet dat  er veel zwangerschappen gezond verlopen met bloedverlies.Me moeder heeft het ook gehad dat ze van mij zwanger was en een vriendin(die is nu 14 weken)ook en met haar zwangerschap is alles in orde.Dus ga er maar vanuit dat het niet zo erg is!En ja anders kan ik er toch niets aan doen.Bedankt voor jullie steun!!!Ik hou jullie op de hoogte!x Nathas.

Hoi Floor123,

Nee ik heb helemaal geen buik of rugpijn,voel me nog echt zwanger!
nog steeds licht misselijk doodmoe en me borsten beginnen nu ook heel gevoelig te worden.Dus ik wacht het maar gewoon af en hopelijk is het niks zoals de vk zegt.

Liefs Nathas.

Hoi Natas,

Goed dat je de vk geraadpleegd hebt.
Gelukkig heb je wel de herkenbare kwaaltjes, dus dan gebeurt en nog steeds van alles in je lichaam en is volgens mij jouw rijstkorreltje goed aan het groeien.
Veel suc6 en ik hoop voor je dat het bloeden gauw stopt.
Liefs Muus.x

Hoi hoi,

ook ik had in de eerste 12 weken   3 keer last van oud bloedverlies.
Er bleek een bloeduitstortinkje bij mijn baarmoeder te zitten. Kon geen kwaad zei de gyn.
Ben nu bijna 22 weken zwanger van een tweeling. Maak je niet teveel zorgen.

Groetjes Miranda

Nou   me bloedverlies wordt met de dag erger,het lijkt nu gewoon alsof ik menstrueer!
Moet me ook gewoon vanaf gister meerdere malen verschonen.Gister en vanmorgen had ik ook menstruatie buikpijn.Ik moet om half 2 de VK terug bellen.pfff zenuwslopend is dit!

Liefs Nathas.

Terug
Bovenaan