Bloedverlies,wat moet ik doen...?

ik heb bij mij eerste zwangerschap ook bloedverlies gehad
maar dat lijden tot niks
ik heb gewoon heel mijn zwangerschap uitgelopen
en een vriendin van mij is de eerste 3 maanden gewoon ongesteld
geweest en mankeerde ook niks
dus hopelijk spreek ik je wat moet in
koop anders een zwangerschapstest meid
en doe hem even opnieuw misschien helpt dat bij de stress die je nu hebt
als het mis is geeft hij negatief aan dus probeer het

ik heb zelf ook 1 keer een miskraam gehad bij 7 weken
ik deed na 2 dagen bloedverlies een test en die was toen negatief dan hoef je niet op de uitslag van de huisarts te wachten

ik zal voor je duimen meid

sterkte en ik lees wel hoe het afloopt
groetjes nicole

Hoi Meiden gister had ik dus bij mijn moeder de vk gebeld en die kon dus niets voor me doen.Maar was natuurlijk aardig verdrietig en toen zei me moeder ga dan langs de huisarts...Maarja ik had zoiets ik moet het toch afwachten...Maar me moeder voelde zich zo machteloos dus heeft toch zonder dat ik het wist vanmorgen  de huisarts gebeld.En de huisarts had toch zoiets kom maar even langs misschien kan ik iets zien of doen.Nou vanmiddag dus langs de huisarts geweest en die heeft een vaginaal onderzoek gedaan,ze zei dat dit er goed uitzag en dat er geen 'nieuw bloed' meer was te zien..(Het bloeden is ook veel minder!)En ze heeft me urine nagekeken en daar kwam uit dat ik een zware blaasontsteking heb.Ik ben ook gevoelig voor blaasontstekingen maar ik voel dit altijd opkomen.De huisarts zei doordat ik zwanger ben en me hormoonhuishouding anders is,ik daarom de blaasontsteking niet gevoeld heb.Nu was ze al blij dat dit inieder geval ondekt is,omdat als je een blaasontsteking niet behandeld je ook een miskraam kan krijgen.(Als dit nu nog niet het geval is..)Ik heb hier dus ook antibiotica voor gekregen.Waarschijnlijk heb ik of het bloeden van de blaasontsteking of de blaasontsteking van een miskraam,dus nog niet veel wijzer.Maar wel iets gerustellender..Er is nog een beetje hoop.Mijn urine moet ik morgen wegbrengen voor de kweek.Als het bloeden stopt en er geen miskraam doorzet,stuurt de huisarts me volgende week voor een echo.Daar is het deze week nog te vroeg voor!Nou ik hoop dat het toch nog goedkomt en als het wel fout zit het snel los laat..

Tja die zwangerschaps test daar heb ik ook aan zitten denken maar heb ook gehoord ook al is het vruchtje weg,je nog steeds het zwangerschapshormoon in je lichaam kan hebben.Dus denk dat dit dan ook niet echt zekerheid bied...Maar denk wel dat ik er morgen een ga halen,geeft het dan aan dat ik niet meer zwanger ben weet ik dat ik een miskraam heb gehad.En geeft het nog positief is er nog hoop.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Nathas.

Hey Meid,

Het is allemaal wat die onzekerheid en al dat wachten tot je meer duidelijkheid hebt. In ieder geval weet je nu wel dat je een blaasonsteking hebt en dat dat ook een oorzaak kan zijn voor het bloeden. Hopelijk heb je gauw goed nieuws en heb je toch geen miskraam gehad, zal voor je duimen.

Sterkte ermee.

Liefs Fruit Girl 34 wk

tjee zeg, nog geen duidelijkheid dus.
ik weet niet hoe lang je zwanger bent, maar ik heb ik mijn 6e week ook bloedingen gehad en heb in het ziekenhuis bloed laten prikken om het hcg hormoon te bekijken.
dit is in een week 2 keer gedaan. de hormoon spiegel steeg, dus dat was een gunstig teken. want dan ben je dus zwanger.

blijft het gelij kof daalt het dan is het niet meer goed. misschien kan je daar ook om vragen.

Wat lief dat je moeder zo met je meeleeft en lief dat ze ook de huisarts heeft gebeld.

gelukkig dat het bloedverlies ook minder is, misschien dan toch van de blaasonsteking.. Ik hoop het voor je.

Wat betreft die zwangerschapstest, dat heeft geen zin. Ik heb in Februari een miskraam gehad en toen heb ik er ook over gedacht om dit te doen. Maar door de hcg die nog waarneembaar is tot zo'n 4 weken na de miskraam zal je ten alle tijden een positieve test houden.

Hoe moeilijk het ook is, afwachten tot de echo is het enige wat je kan doen..

Heel veel sterkte,

Liefs,

Suus.

Hoi Griebelbaby,

Als ik nog zwanger ben,ben ik vandaag 6 weken en 1 dag.
Maar aankomende week krijg ik een echo als er nog niets gebeurt is dus ja denk dat ik die maar even moet afwachten dan...

Hoi suus,

Ja idd dat had ik ook gelezen dat ook al zou ik een miskraam hebben gehad een zwangerschaps test nog steeds het hcghormoon waarneemt.Ik heb ook geen test gedaan.Me vriend zei ook dan maken we ons alleen nog maar meer gek.

Het bloeden is nu wel minder,maar bloed nog wel.En heb ook nog een harde buik,en zwangerschapsverschijnselen.
Ben nu ook heel erg verkouden,grieperig en keelpijn.Weet niet of ik gewoon de griep krijg of dat dit ook samen gaat met een miskraam...Of kan komen door die zware blaadontsteking.Nou ik probeer maar steeds zoveel mogelijk afleiding te zoeken om niet te veel na te denken,want wat een onzekerheid zeg!

Liefs Nathas.

Nathas,

Een zware blaasonsteking kan er ook toe leiden dat je je gewoon niet echt happy voelt ( grieperig).
En op dit moment heerst er ook wel weer een griepvirus. Werk zelf bij een huisarts en we hebben het deze week erg veel gehoord.
Ik ben nu zelf ook zwanger bijna 6 weken maar kan ook niet plaatsen of ik nu niet zo lekker ben van de zwangerschap of dat het een griepje is.

Het liefst zou ik de hele dag ook slapen en hangen op de bank, is helaas niet mogelijk met een lief ventje van 3 die om je heen loopt.. dus we lopen maar door.

Heel veel sterkte!!

Liefs,

Suus

Jeetje meid.

Wat een nare onzekerheden allemaal. Vervelend voor je, joh. Niet lang geleden zat ik in dezelfde positie als jij. Ik weet dus, net als veel andere dames hier, hoe rot dit kan zijn en hoe je aan weinig anders kunt denken. En niemand die iets voor je kan doen, behalve je bemoedigend toespreken of knuffelen.

We leven allemaal mee, meid en ik weet niet of het je wat zegt, maar ik zal ook voor je bidden. Ik geloof namelijk dat dit helpt.

Sterkte.

Marjoke

Terug
Bovenaan