Bloedverlies,wat moet ik doen...?

Hoi Natascha,

ik hoop voor je dat je binnenkort duidelijkheid omtrend je bloedverlies. Heb inmiddels hier op het forum ook genoeg verhalen gelezen van bloedverlies wat uiteindelijk niet te verklaren was maar wel een gezonde zwangerschap!!

Sterke meid,

Liefs,

Suus

Hoi Meid,

Ongelovelijk kl*** dat je nu meer bloedverlies het is natuurlijk niet de bedoeling dat dat voor komt maar helaas is het de natuur en daar kun je weinig aan doen. Laten we hopen dat het gauw weg maar aan jou berichten te lezen is het alleen maar erger geworden en dat is toch ook niet goed.

Ik wens je heel veel sterkte en succes ermee.

Liefs Fruit Girl

Hoi meiden,

De Vk kan ook niets voor me doen.Ze zegt het kan alle kanten op.Maar houdt rekening met een miskraam.Dus ja dat denk ik zelf ook..ben er goed verdrietig om.Het blijft afwachten maar ga maar van het ergste uit!

liefs nathas

Hey Meid,

Das heel erg vervelend voor je maar het is te vroeg voor een echo want dan kunnen ze toch niks doen. Hopelijk valt het mee maar het ziet er tot nu toe nog niet best uit.

Veel sterkte met alles.

Liefs Fruit Girl

Hoi Meiden,

Dank jullie wel voor jullie steun!!Echt lief!
Het is zo raar...Heb eigenlijk amper last gehad van misselijkheid en ben nu zo misselijk!Maar ja misschien van de zenuwen.Ik vind het alleen zo klote dat ze nog niks voor me kunnen doen!Die onzekerheid en misschien nog wel een week of langer pfff!
Maar als het echt een miskraam is hoop ik dat het snel door zet en dat ik niet zo lang hoef te wachten.(Want je blijft toch een ietsepietsie hoop houden)En ik hoop dat het natuurlijk los laat dan en ik het niet hoef te laten weghalen.Dat lijkt me ook verschikkelijk!Pfff dacht niet dat het me zo zou aangrijpen,maar ben erg verdrietig.Ook al weet je in je achterhoofd dat het mis kan gaan,ik ging er niet van uit.En was al echt met me vriend aan het kijken hoe we het babukamertje wilde en wat we tegen de tijd allemaal wilde kopen.En we waren al aan het dromen hoe het straks zou zijn met ons kleintje.Pff is toch een verlies!Nou als ik meer weet laat ik het weten!

NOGMAALS BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE STEUN!

En dat ik hier van me af kan praten.

Liefs Nathas.

meis wat vreselijk naar voor je.
je zou nu 5.5 weken zijn en je had al een paar dagen bloedverlies als ik het zo hoor denk ik helaas dat het foute boel is,

ik heb zelf 2 vroege miskramen gehad ook met deze termijn en vaak zijn het aanleggingsfouten,ik werd gewoon ongesteld en geen eens echt meer dan normaal ,dat komt omdat de aanlegging al niet goed is gegaan dus eigenlijk verlies je meestal niet exstreme stolsels oid.
want je praat inprincipe ook pas over als je een cyclus van 28 dagen hebt over 12 dagen overtijd.

ik hoop voor je dat het nog anders gaat lopen.

sterkte yvonne

Terug
Bovenaan