Bloedverlies,wat moet ik doen...?

Hoi Marja,

Ja ik ben ook na de huisarts geweest en heb ook een antibiotica gekregen voor de blaasontsteking.(En idd bij de apotheek zeiden ze het maakt dat de pil niet veilig is hihi)
Maar het bloeden is ook gestopt.(2 daagjes klein beetje  donkerbruin bloedverlies,1 dag veel licht bloedverlies met menstruatie kramp en 4 dagen licht bloedverlies.)Dus 7 dagen bloedverlies gehad!Ga vandaag weer een afspraak maken en dan krijg ik v/d week een echo en ook de uitslag van me urine.(Die is op kweek gezet)Maar zelf denk ik dat het een miskraam is geweest,voel me niet echt zwanger meer.Maarja dat kan misschien ook omdat ik voor me zelf heb besloten dat het een miskraam is zodat ik niet zo in onzekerheid zit en het allleen maar kan meevallen.Ik ben ook nog steeds grieperig.
Nou laat het jullie donderdag/Vrijdag weten.

Liefs Nathas.

hoi nathas

ik volg je verhaal vanaf het begin
en ben eigenlijk benieuwd
hoe het nu met je gaat ?
en of je al wat meer weet ?
ik heb het zo met je te doen
zo zie je dat het leven hard is he

leef met je mee

groetjes Nicole

Hoi meiden,

Nou het is toch foute boel
Ik was vamorgen bij de HA geweest en ben doorgestuurd na het ziekenhuis.
Daar heb ik een inwendige echo gehad en zag gelijk al dat me baarmoeder leeg was.
Dus heb toch een miskraam gehad.
We wisten het eigenlijk al,maarja dit geeft iniedergeval zekerheid.
Gelukkig was me baarmoeder wel helemaal schoon en hoef ik dus geen curretage.
Dus ga jullie verlaten en terug na het zwanger worden forum....
Ik hoop dat ik me snel weer bij jullie mag voegen!

Heel veel dank voor jullie steun,adviesen en luisternde oren!!!

Dat jullie een mooie zwangerschap mogen hebben!Geniet ervan!

Kus en liefs Nathas.

hoi,
wat klote nathasja,maar ik zei het al hoe je alles omschreef was het bijna nagenoeg het zelfde als bij mij toen met mijn 2 vroege miskramen ook niet veel meer dan anders gevloeid en als je het zo bekijkt ben je gewoon alsnog ongesteld geworden (vrlaat dan wel) dus kun je voor je nieuwe cyclus weer tellen vanaf de bloeding ,ik werd toen weer netjes op tijd ongesteld.

sterkte groetjes yvonne

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie steun!!

Hoi Yvonne,

ja je heb ook gelijk hoor,mijn vader zei het ook al dat me lichaam gewoon verlaat ongesteld is geworden.En dat het vruchtje zich niet of niet goed heeft ingenesteld/ontwikkeld.Ik vind het klote maar heb er nu ook wel vrede mee.
Eigenlijk heb ik er al verdriet om gehad omdat ik toch wel voelde dat het niet klopte en me lichaam ook weer 'normaal' was.Maar wat nu wel het vervelende is dat we eigenlijk in alle blijheid het al onze familie/vrienden en kenissen hadden verteld dat we zwanger waren.Mijn ouders hadden me al gewaarschuwd dit niet te doen.Maar je bent op zo'n moment zo blij.En nu moet je dus vertellen dat we een miskraam hebben gehad.De reacties zijn van de omgeving zijn verdriet en huilen.(Ze leven erg mee.)Terwijl wij eigenlijk al een stap verder zijn en het al een beetje een 'plaatsje'hebben kunnen geven.Nu heb ik zelfs het gevoel dat me omgeving het op dit moment zwaarder hebben dan wij....Maar ja denk ook wel dat het logisch is wij waren er al een beetje op voorbereid en voor hun is het toch een beetje een schok nu.

Wij hebben nu ook zoiets we willen gelijk doorgaan om opnieuw zwanger te raken..Is dit verstandig?Moet ik het nog even laten rusten?Is mijn lichaam hier klaar voor?
Ik heb gelezen dat je nu meer vruchtbaar bent na een miskraam...Maar heb ook gelezen dat de kans groter is op een miskraam als je snel weer na een miskraam zwanger word...?En nu moet ik mijn cyclus dus rekenen van zeg maar mijn miskraambloeding...?
Ik bel morgen de VK om mijn afspraak af te zeggen en dan zal ik deze vragen ook stellen.

Liefs Nathas.

quote: nathasja1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-07-2007 22:18:39'));

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie steun!!

Hoi Yvonne,

ja je heb ook gelijk hoor,mijn vader zei het ook al dat me lichaam gewoon verlaat ongesteld is geworden.En dat het vruchtje zich niet of niet goed heeft ingenesteld/ontwikkeld.Ik vind het klote maar heb er nu ook wel vrede mee.
Eigenlijk heb ik er al verdriet om gehad omdat ik toch wel voelde dat het niet klopte en me lichaam ook weer 'normaal' was.Maar wat nu wel het vervelende is dat we eigenlijk in alle blijheid het al onze familie/vrienden en kenissen hadden verteld dat we zwanger waren.Mijn ouders hadden me al gewaarschuwd dit niet te doen.Maar je bent op zo'n moment zo blij.En nu moet je dus vertellen dat we een miskraam hebben gehad.De reacties zijn van de omgeving zijn verdriet en huilen.(Ze leven erg mee.)Terwijl wij eigenlijk al een stap verder zijn en het al een beetje een 'plaatsje'hebben kunnen geven.Nu heb ik zelfs het gevoel dat me omgeving het op dit moment zwaarder hebben dan wij....Maar ja denk ook wel dat het logisch is wij waren er al een beetje op voorbereid en voor hun is het toch een beetje een schok nu.

Wij hebben nu ook zoiets we willen gelijk doorgaan om opnieuw zwanger te raken..Is dit verstandig?Moet ik het nog even laten rusten?Is mijn lichaam hier klaar voor?
Ik heb gelezen dat je nu meer vruchtbaar bent na een miskraam...Maar heb ook gelezen dat de kans groter is op een miskraam als je snel weer na een miskraam zwanger word...?En nu moet ik mijn cyclus dus rekenen van zeg maar mijn miskraambloeding...?
Ik bel morgen de VK om mijn afspraak af te zeggen en dan zal ik deze vragen ook stellen.

Liefs Nathas.

hoi,
inprincipe kan je gewoon weer ervoor gaan,en moet je gewoon gaan tellen van de bloeding.
ze zeggen wel eens dat je sneller zwanger raakt maar of dat nou echt zo is vaak hoor je hat na een curretage omdat dan de boelvan binnen is schoongemaakt.
je lichaam is er wel klaar voor,belangrijker ben jij er in je hoofd klaar voor.
als het zo erg vroeg al fout gaat zijn het aanleggings fouten en is er nagenoeg niks aangelegd,dus vandaar ook vaak geen stolsels oid.
en dat de kans groter is nu opnieuw een miskraam te krijgen dat is onzin,vaak bij aanleggings fouten is het pure pech hebben (heeft mijn toen zeer ervaren gyn toen verteld).

meid wens je heel gauw een nieuwe engezonde zwangerschap toe!

groetjes yvonne

Terug
Bovenaan