Bloedverlies,wat moet ik doen...?

Hoi Sandra,

Ja we proberen aan andere dingen te denken maar dat gaat idd niet!Hoe is het bij jou afgelopen dat je in dezelfde situatie zat?
Ik ben zelf niet gelovig maar vind het heel lief van je dat je voor me bid,mijn broertje is ook gelovig en zei ook al voor mij te bidden.Het is nog steeds afwachten...
Me griep is nu al veel minder aan het worden dus denk dat het toch komt door die zware blaasontsteking en dat de antibitocia nu aan slaat.En het bloeden is zowat niets meer...Verder heb ik geen pijn in me buik.Heel vreemd allemaal,ik hoop dat het snel donderdag/vrijdag is en ik dan iets weet!

Bedankt voor al jullie steun!Vind ik echt heel lief!

Kus Nathas.

Hoi,

Ik ben nu 6 wk zwanger van mijn tweede.
Afgelopen vrijdag ook bloed verloren maar dat van mij was een blaasonsteking......
Heel toevallig ook het zelfde bij mijn 1e gehad...

gr. marjo

Hoi Marjo,

Dus jij had bij je zwangerschap bloedverlies door je blaasontsteking??
Want ik heb nu dus ook een blaasontsteking.
En jou zwangerschap is gewoon goed gegaan met een gezond kindje?

Liefs Nathas.

hoi,
had al een paar logjes terug gereageerd.
hou er toch in je achterhoofd rekening mee dat je alsnog toch ongesteld bent geworden (dus hele vroege miskraam) heb zelf ook 2 vroege miskramen gehad met 5 weken en verloor niet meer bloed als anders bij een menstruatie.

ik hoop voor  jou dat het natuurlijk niet het geval is,maar dan valt het niet zo heel rauw op je dak.

sterkte groetjes yvonne

Hoi Yvonne,

Ik ga er ook van uit dat het een miskraam is hoor,ik heb ook niet echt het gevoel meer dat het nog goed is.Maar er blijft altijd een klein beetje hoop..En ja denk niet dat het een menstruatie is geweest,want moest dan 3 weken geleden ongesteld geworden zijn.Maar ja ik ga van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen.De huisarts zei dat ook ga van het ergste uit,maar blijf wel even leven als of je nog zwanger bent.Want het kan ook nog goed zijn dat gebeurt ook.Dus nog even een paar dagen doorbijten dan weet ik voor 100% waar ik aan toe ben!

Liefs Nathas.

En ja ook als in menstrueer heb ik daar aardige menstruatie buikpijn van.En dat heb ik nu ook helemaal niet gehad,1 dag een lichte achtige menstrutie buikpijn en omdat de huisarts ook zei dat me baarmoedermond dicht zat en het er allemaal heel keurig uitzag.
Dus vandaar dat we nog wel een beetje hoop hebben...Maar goed het blijft afwachten..!ZUCHT..

ja balen meid (weet er alles van) de dagen duren weken op deze manier echt niet leuk.
na mijn 2 miskramen heb ik nog een heel positief verhaal niet qua zwangerschap op zich maar wel qua bloedverlies .

in het dagboek vanaf pagina 1 kan je het eventueel lezen.
www.wonderdani.beebiesite.nl

sterkte maar weer.

yvonne

Hoi natas,

We hebben gezonde dochter gekregen !!!!!!!
en ze is nu 4 jr oud en 112cm en 20 kilo dus een grote gezonde dame
lekker bij de hand....hihihi
als het zeker een blaasonsteking is krijg je een kuurtje...en dan moet het over zijn mijn huisarts laat ook mijn urine ff extra onderzoeken omdat ik nu zwanger ben.
Je hoeft in iedergeval niet op de letten dat je zwanger wordt door het kuurtje want dat ben je toch al hihi

gr. marjo

Terug
Bovenaan