Bloedverlies week 5, vooral 's ochtends

Oh Beestjesfan het is erg spannend voor jou. Je houdt toch hoop totdat je het zeker weet. Ik zal hard voor je duimen!

Niks te zien. Eerst wel uitwendig een holte. Toen inwendig en foetsie onvindbaar. Ze kan niks met zekerheid zeggen. Maar ik weet het wel zeker er zit niks. Voor de zekerheid de 20ste toch weer komen

Jeetje.. wat ontzettend rot voor je. Je gevoel houdt je toch niet voor de gek he.. Sterkte met de verwerking en laat je lekker vertroetelen. Ik merk dat het mij erg helpt dat de vk zo betrokken is. Ik ben inmiddels 3 keer gebeld om te horen hoe het gaat. Hoop dat ze bij jou ook zo lief zijn.

Nou die van mij gaat me echt niet bellen hoor. Wel moest ik haar bellen mocht ik pijn krijgen. Ze kon het nog niet met zekerheid zeggen dat er niks zat misschien ben ik wel veel minder lang zwanger dan ik dacht zei ze. Ik geloof dat zelf niet. Daarom wil ze me dus de 20e weer zien. Heb opt moment wat anders aan Mn hoofd dan dit, mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis met hartklachten. Helaas nog geen bericht 

Terug
Bovenaan