Bloedverlies week 5, vooral 's ochtends

Oh wat naar dit. Vreselijk echt zo erg! Wat voelde je in je buik? Ik heb nog steeds geen buikpijn gehad. Tenminste niet wat jij omschrijft. Mijn clearblue gaf vanmorgen nog steeds niet zwanger aan. Neem aan dat dat foute boel is, ook al heb ik geen pijn gehad 

Bedankt voor de steun. Ik heb gister lichte menstruatiepijn gehad en wat vliesjes verloren. Nu is het bloeden natuurlijk gestopt.. hoop dat het uitzichzelf op gang komt. Merk dat ik het erg heftig vind en heel verdrietig ben, maar ergens ook opgelucht dat ik nj zekerheid heb.

Bedankt voor de steun. Ik heb gister lichte menstruatiepijn gehad en wat vliesjes verloren. Nu is het bloeden natuurlijk gestopt.. hoop dat het uitzichzelf op gang komt. Merk dat ik het erg heftig vind en heel verdrietig ben, maar ergens ook opgelucht dat ik nj zekerheid heb.

Ik reageer dinsdag als ik meer weet op dit bericht. Hoop meer te weten rond 3. Maar als ik jou zo hoor dan beloofd het niet veel goeds 

Pff heftig weekend.. vooral erg confronterend allemaal. Heb veel buikpijn en bloedverlies. En we zijn erg verdrietig en moe. Minn vriend vertroeteld me enorm en vandaag komt wat familie langs, maar dat maakt het niet minder. Hoe gaat het met jou?

Ik heb sterk het gevoel ook naar aanleiding van jouwn verhaal dat het weg is. Heb geen bloedverlies weer gehad en ook geen buikpijn. Ook al is de twijfel er nog steeds een beetje. Ben echt zo ontzettend moe en stik van de puistjes. Misschien komt het van de stress. Hopelijk is het snel dinsdag. Dat wachten maakt me gek ook al zegt Mn gevoel dat het weg is. Hou je taai ?

Terug
Bovenaan