Bloedverlies week 5, vooral 's ochtends

Ik mag vanmiddag komen voor de echo ivm de buikpijn. Gelukkig maar. Bloeden is nu wel gestopt, maar heb nare buikpijn. Ik zit te shalen als een rietje

Oh wat moet jij je kut voelen. Zijn het niet je darmen? Ik heb er de laatste tijd ook last van. Wat super fijn dat je vanmiddag heen kan. Hoe laat? Doe je hier dan een berichtje ik leef zo met je mee. Ik denk bij mij ook echt dat het niet goed zit en ik denk dat echt uit zelfbescherming. Eigenlijks wel raar hè dat jij wel meteen kan komen en ik moet wachten. Hoever ben jij nu volgens je eigen berekening? Mijn laatste menstruatie begon 17 sept en heb een cyclus van 25 dagen. Dus vandaag precies 7 week

Ik mag om half 1! Heel hard duimen. Bloeden is nu gestopt.. dus hard hopen. Deze uk houdt me nu al erg bezig. Volgens mijn berekening zit ik nu op 6 weken. Hoop dus dat er wat te zien is. Ik hoop dat ik iets verder ben ik de k dat de bevruchting rond 2 oktober heeft plaats gevonden.

Het is foute boel. Baarmoeder zit vol met stolsels en weefsel. Ze verwacht dat het dit weekend doorzet. Dinsdag terugkomen

Joorst wat ontzettend rot! Heel veel sterkte. 

Voor de dames die in de weer zijn met zwangerschapstesten; ik adviseer om dit toch niet te doen. Als je een miskraam krijgt stopt je lichaam met aanmaken van hCG maar het is nog niet weg. Een zwangerschapstest heeft dus echt geen zin! Ook als je al een miskraam gehad hebt, zit er nog steeds hCG in je bloed, wat geleidelijk af zal nemen. Dit is enkel te meten door een bloedtest, waarin ze kunnen zien hoe veel hCG er in je bloed zit. 

Ik ben nu 12 weken zwanger maar heb hier voor ook een miskraam gehad, 's ochtends begonnen met bloeden en 's avonds uiteindelijk dat alles er uit kwam. 

Bij de huidige zwangerschap heb ik ook bloedverlies gehad rond de 6 weken. Dit was enkel innestelings bloed. Ook steken in mijn buik maar dit kwam waarschijnlijk door het groeien van de baarmoeder. Zo lang je verder geen klachten hebt zoals extreme buikpijn/gevoel van weeën, en je hebt nog wel 'zwangerschaps sympomen' toch proberen om je niet al te druk te maken (ik weet het ... makkelijker gezegt als gedaan :( ! ).

Sterkte en succes iedereen X 

Terug
Bovenaan