Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beestjesfan dat is rot.. maakt je nu denk ik nog onzekerder! Aftellen tot volgende week! Ik zag vandaag wel een dikkere streep. Een clearblue durf ik nu niet.
Ooh kijk dat geeft hoop!
Ik heb vandaag weer gebeld en mag aanstaande dinsdag komen voor echo. Ik ben dan 6 weken en 4 dagen. Erg blij dat ik nu echt eerder mag.. heel spannend. De vk gaf aan dat het 50/50 is.
Aanstaande vrijdag bloedprikken ivm schildklier. Ook dit vind ik erg eng ivm met fobie. Dus nog meer stress
Ooh kijk dat geeft hoop!
Ik heb vandaag weer gebeld en mag aanstaande dinsdag komen voor echo. Ik ben dan 6 weken en 4 dagen. Erg blij dat ik nu echt eerder mag.. heel spannend. De vk gaf aan dat het 50/50 is.
Aanstaande vrijdag bloedprikken ivm schildklier. Ook dit vind ik erg eng ivm met fobie. Dus nog meer stress
Precies dat fiftyfifty verhaal heb ik ook gehad. Gelukkig is het bloeden gestopt nu. Ook ik mag dinsdag komen. Hoe laat moet jij er zijn ik 14.15 uur. Ik heb ook helemaal geen symptomen ook niet gehad. Dat maakt me extra onzeker. Stoppen met roken lukt nu al helemaal niet meer van de stress terwijl het zo goed ging. Ik zit te denken om de dokter te bellen voor een bloed test. Schijnt dat ze je zwangerschapshormoon kunnen meten.
Ik heb wel last. Pukkels, af en aan gevoelige borsten, misselijk, trekkende buikpijn en extreme vermoeidheid.
De vk zei dat een bloedtest geen uitsluitsel geeft tegen mij.
Ik moet 11.45 uur dinsdag.
Dankjewel! Hoop dat dat het voor jullie ook goed uitpakt! Mijn 1e 5 testen waren trouwens negatief.. op het moment dat ik dacht dat hij heus niet meer positief zou zijn was hij dat wel!