Bloedverlies week 5, vooral 's ochtends

Ik heb vandaag voor het eerst wat bloed in het inlegkruisje, wel heel licht. Wat een gedoe! Mijn bloedverlies blijft rozig, oranje en bruinig. 
Mijn vriend gaat mee dinsdag. Hij kon vrij krijgen. Ben ik wel blij om. 
Mijn klachten worden wel erger. Ben zo extreem moe, pijn in mijn borsten, pukkels en ik word misselijk. Weet alleen of dat laatste komt door zenuwen. 
Laat je weten hoe de test ging?

Ik heb vandaag voor het eerst wat bloed in het inlegkruisje, wel heel licht. Wat een gedoe! Mijn bloedverlies blijft rozig, oranje en bruinig. 
Mijn vriend gaat mee dinsdag. Hij kon vrij krijgen. Ben ik wel blij om. 
Mijn klachten worden wel erger. Ben zo extreem moe, pijn in mijn borsten, pukkels en ik word misselijk. Weet alleen of dat laatste komt door zenuwen. 
Laat je weten hoe de test ging?

Volgens mij het het foute boel vandaag meer bloedverlies en ook rood. Nog niet echt dat ik maandverband nodig heb maar het zit nu lichtjes in het inlegkruisje... 
Huilen!

Dat heb ik een week gehad en meer bloed dan jij omschrijft. Echt inlegkruisje vol soms en rood. Geen buikpijn geen stolsels en jij? 

Ik heb nu ook buikpijn.. vooral links. Net alsof er popcorn in mijn buik zit. Bukken en strekken doet pijn. Ik heb heeeeel minimaal stolsels verloren. Ik bel zo wel de vk in verband met die buikpijn links.. maak m zon zorgen

Terug
Bovenaan