Hallo Marieke en Jannie,
Oh ik herken jullie verhalen, achteraf was ik ook minder moe en had ik ook geen last van mijn borsten meer. Mijn gevoel zei bij het bloedverlies al dat het niet goed zat, maar toch heb je nog hoop als je voor die echo gaat.
Gelukkig is het er bij mij gisteravond (tijdens de voetbalwedstrijd ) spontaan uitgekomen. Ik kreeg na het eten last van krampen en mijn buik was opeens enorm opgezet. Het bloeden werd heftiger, en er kwamen ook wat stukjes uit zal ik maar zeggen. Op een gegeven moment zat ik op de wc en opeens voelde ik er iets uit komen. Het was gelukkig echt niet herkenbaar, gewoon een groot bloedstolsel. Gelijk daarna waren de krampen over en mijn buik was ook gelijk minder opgezet. Het voelde echt als een opluchting. Als je dan weet dat het niet goed zit, laat het dan ook maar zo snel mogelijk er uit komen, althans, dat gevoel had ik.
Heb straks met de vk gebeld. Het bloeden kan nog wel een weekje duren, maar moet steeds minder worden. Als het door blijft gaan of als ik last van buikkrampen krijg, moet ik weer bellen, want dan is het er waarschijnlijk niet helemaal uit.
Dus nog eventjes afwachten.
Ik was voorbereid op heftige krampen die wel lang aan kunnen houden, volgens de vk moest ik vooral ibuprofen in huis hebben. Maar wat dat betreft viel het allemaal reuze mee. Beetje heftige ongikrampen, maar al met al was het binnen 2 uren al over!
Ik zou het liefst zo snel mogelijk weer zwanger worden. De vk zei zonder dat ik er naar vroeg al dat ik gelijk weer zwanger zou kunnen worden, hoef niet eerst te wachten op ongi na miskraam. Dus we gaan straks weer flink aan het klussen .
Hopelijk is het snel weer raak. Weet dan wel dat ik graag meer echo's wil. Zou nu pas de 1e bij 11 weken hebben, door het bloedverlies nu bij 9 weken gehad. Maar het idee dat ik al 4 weken met 'niks' rond liep vind ik maar naar.
Jullie ook heel veel sterkte. Ik voel me langzaam aan al beter worden. En dat het eruit is, hoe stom ook, voelt echt als een enorme opluchting!!
Liefs, Laura