Bloedverlies

Laura, hoe gaat het nu???
Echt shit!!!
Weet vanaf vandaag precies wat je voelt, mijnj verhaal is preceid hetzelfde als van jou!!!!
En dus ook mis gegaan.....
van die borsten en die moeheid heel herkenbaar!!

Sterkte!!
marieke

Hoi Laura,
herkenbaar! Zat bij decembermoeders maar was even aan het surfen. Ben donderdag jl naar zkh gegaan voor 1e echo en daar zagen we helaas geen kloppend hartje.. Na 8 weken was het gestopt met leven terwijl ik dacht ongeveer 11 weken te zijn. Had zo'n voorgevoel, helaas klopte het! Voelde me nl niet meer zo  zwanger, mn borsten waren niet meer zo groot en was niet meer zo moe als voorheen. Ook had ik begin vorige week 2 dagen een heeeel klein beetje bloed verloren.
Oh wat hoopte ik op een mooie echo zodat het nieuws eindelijk verspreid kon worden... Voel me erg leeg, het doet pijn. Nu moet ik wachten op de miskraam. Die onzekerheid, bah! Als het niet vanzelf gaat komt er over een week ongeveer een curretage maar heb liever de natuurlijke manier. Hoe gaat het nu bij jou?
Er is een een "verlies- en verdrietforum", en een "zwanger worden na een miskraam".
Misschien dat dat ook steun geeft aan je? Ook wij willen meteen weer zwanger worden en als ik de verhalen moet horen heb je na de miskraam dubbel veel kans.
Veel sterkte en misschien zie ik je nog op een ander forum?
Groetjes, Jannie

Hoi Jannie, Moeilijk he!!!! Je voelt je beroerd en leeg!!! tenminste ik wel.....
En ja je hoopt dat je mooi nieuws kan vertellen maar helaas, wij netzo, Ik had dat ook borsten minder groot en minder moe en ik had ook helemaal geen kwaaltjes...
mn gevoel zei ook al dat er iets niet klopte, eiegenlijk hetzelfde verhaal. apart dat je gevoel dat al aangeeft.
Ze gaf ons de raad om een cyclus over te slaan, zla wel moeilijk zijn....
Jij wilt ok snel weer zwanger worden, ik hoop dat dat lukt!!!
Meid heel veel sterkte!!!!!
groetjes, marieke

Hallo Marieke en Jannie,
Oh ik herken jullie verhalen, achteraf was ik ook minder moe en had ik ook geen last van mijn borsten meer. Mijn gevoel zei bij het bloedverlies al dat het niet goed zat, maar toch heb je nog hoop als je voor die echo gaat.
Gelukkig is het er bij mij gisteravond (tijdens de voetbalwedstrijd ) spontaan uitgekomen. Ik kreeg na het eten last van krampen en mijn buik was opeens enorm opgezet. Het bloeden werd heftiger, en er kwamen ook wat stukjes uit zal ik maar zeggen. Op een gegeven moment zat ik op de wc en opeens voelde ik er iets uit komen. Het was gelukkig echt niet herkenbaar, gewoon een groot bloedstolsel. Gelijk daarna waren de krampen over en mijn buik was ook gelijk minder opgezet. Het voelde echt als een opluchting. Als je dan weet dat het niet goed zit, laat het dan ook maar zo snel mogelijk er uit komen, althans, dat gevoel had ik.
Heb straks met de vk gebeld. Het bloeden kan nog wel een weekje duren, maar moet steeds minder worden. Als het door blijft gaan of als ik last van buikkrampen krijg, moet ik weer bellen, want dan is het er waarschijnlijk niet helemaal uit.
Dus nog eventjes afwachten.
Ik was voorbereid op heftige krampen die wel lang aan kunnen houden, volgens de vk moest ik vooral ibuprofen in huis hebben. Maar wat dat betreft viel het allemaal reuze mee. Beetje heftige ongikrampen, maar al met al was het binnen 2 uren al over!

Ik zou het liefst zo snel mogelijk weer zwanger worden. De vk zei zonder dat ik er naar vroeg al dat ik gelijk weer zwanger zou kunnen worden, hoef niet eerst te wachten op ongi na miskraam. Dus we gaan straks weer flink aan het klussen .

Hopelijk is het snel weer raak. Weet dan wel dat ik graag meer echo's wil. Zou nu pas de 1e bij 11 weken hebben, door het bloedverlies nu bij 9 weken gehad. Maar het idee dat ik al 4 weken met 'niks' rond liep vind ik maar naar.

Jullie ook heel veel sterkte. Ik voel me langzaam aan al beter worden. En dat het eruit is, hoe stom ook, voelt echt als een enorme opluchting!!

Liefs, Laura

laura, fijn dat het uiteindelijk vanzelf op gang is gekomen. Was bij mij ook al, waarschijnlijk is het er bij mij zondagavond uitgekomen zonder dat ik er zelf echt erg in heb gehad...
Mijn  krampen waren ook niet extreem.... en ik ben ook mega verkouden dus voelde me toch al rot. Toen ik van de echo weer kwam en dus wist dat het niet meer leefde, ben ik meteen doorgereden naar de apotheek en eerst iets voor de hoest en snotterij gehaald....

Net wat jij zegt raar idee he dat je nog dacht dat je zwanger was terwijl het al niet meer leefde...alhoewel mn gevoel er niet goed over was, mn intuitie was toch best goed!! raar ook wel....
ik sprak vanmorgen een meisje hier uit de straat, precies hetzelfde verhaal, is nu net bevallen, maar had hiervoor ook een miskraam, net als wij zelfde verhaal... en is ook meteen weer zwanger geraakt en nu dus moi gezond jochie, dat geeft me wel weer moed als ik dat hoor..... Wi gaan er ook weer voor!! Hoop dat ik ok weer snel zwanger ben!!!! dat is toch wat we het liefste willen, maar weet nu wel dat zwanger worden pas stap 1 is......... zwanger blijven is een tweede!!

strerkte ermee!!!!! doe rustig aan!!
Groetjes, marieke

Hoi Laura en Marieke,
Laura wat een opluchting moet dat zijn.... Ik hoop nu op een bloeding en na die tijd wil ik er een jaar geen meer hebben! ;-)
Ik vraag me af of het er bij mij nog vanzelf uitkomt... het is namelijk al meer dan 3 weken dood en nog steeds geen teken van... Misschien had mn lichaam het dan al lang af moeten stoten?? Gister voetreflex gehad dus heb goede hoop! maar wacht af tot donderdag, dan evt de vk bellen.
Dus dan gaan we met zn 3en binnenkort klussen... Grappig! Ik hoor inderdaad ook van alle kanten dat het vaak weer in een keer raak is. Zou geweldig zijn maar vrees dat ik de eerste 11 weken als de dood ben dat het fout gaat. Maar gelukkig is me al toegezegd dat ik sowieso bij de 6e of de 7e week een echo krijg.
Sterkte ladies!
Tot snel, houd jullie op de hoogte.
Groetjes, Jannie

Terug
Bovenaan