Bloedverlies

Hoi Laura, Marieke en Jannie,

Wat enorm *PIEP* voor jullie... Ik wens jullie heel veel sterkte.
Ik hoop dat jullie heel snel weer zwanger zullen zijn en dat jullie snel een mooi kindje in jullie armen kunnen sluiten...

Liefs Karin

En ik maar denken dat het er al uit was. Nou niet dus!! Vanavond kreeg ik toch een krampen, niet te geloven. Gelijk 800 mg ibuprofen genomen, maar hielp niet gelijk. En een bloed...... Uiteindelijk kwam er iets uit wat veel groter was dan ik had verwacht, ik schrok me rot. Weer vk gebeld, maar dat schijnt normaal te zijn. Pijn nam daarna gelijk af, maar het bloeden gaat maar door. Vk heeft gezegd dat ik weer kan bellen als ik van de week nog een echo wil om te kijken of alles weg is. Denk wel dat ik dat ga doen.

Ik vrees Marieke, dat het er echt nog niet spontaan uit is. Ik dacht gister het ergste gehad te hebben, maar dit was echt vele malen heftiger dan ik had verwacht.
En dan ging het nog maar om een leeg vruchtzakje van 5 weken.
Het was trouwens totaal niet te herkennen. Volgens de vk is het normaal dat er allerlei stolsels aan komen en dat dat dan in 1x naar buiten komt.

Jannie, ik dacht ook dat het niet spontaan ging komen. Bij mij was het dus al 5 weken dood en nu pas komt het.

Heel veel sterkte allebei ook, en ik hoop dat het bij jullie minder heftig verloopt dan bij mij!!

Liefs Laura

Hoi Laura en jannie!!!!

Jannie; lijkt me moeilijk als je maar zit af te wachten en er nog niets komt, ik hoop echt dat het bij jou ook spontaan op gang komt!! Lijkt me toch fijner als een curretage....
maar anders zou ik ook gewoon met de vk overleggen....

Laura, nou meid heftig!!! Denk je dat je het hebt gehad krijg je dat er nog achteraan!! Fijn dat je nog wel een echo kunt krinjgen of alles schoon is, dan weet je dat tenminste ook zeker!!
Bij mij kon ze al op de echo zien dat ik waarschijnlijk al het meeste was verloren.
Dus daar ga ik maar vanuit, vandaag wel meer buik en rugpijn als gister....
Nou ja we zien wel. Sommige momenten vind ik het best moeilijk, dan besef je echt even ok het is echt weg.... weer helemaal overnieuw beginnen.
Maar aan de andere kant blijf ik wel positief, je hoort zooo vaak dat het daarna snel raak is en het dan wel goed gaat.... daar hou ik me maar aan vast!!!

Meiden Heel veel strerkte, laura ik hoop dat bij jou nou alles schoon wordt en jannie dat jij ook snel duidelijkheid hebt!!!

Knuffel, marieke

Hoi Marieke,
Ja inderdaad, als het nu maar schoon is. Heb maandagmiddag een echo. Ze kon me er deze week niet meer tussen zetten en deze afspraak stond nog ivm de termijnecho die ik dan zou hebben. Ach die paar dagen nog wachten maakt ook niks meer uit. Ik ga er gewoon van uit dat het helemaal weg is. Het bloeden is ook al een stuk minder geworden.
Ik blijf ook positief hoor, mijn man zegt de hele tijd dat we nu een nog veel mooier kindje gaan maken haha. Daar hou ik me dan maar aan vast. We gaan ook geen ongi afwachten. Zien wel wat er van komt!
Was dit ook jouw eerste zwangerschap? Die van mij wel. Eerst zo blij dat het best snel raak was, en dan dit. Ben wel bang dat ik een volgende keer niet snel blij kan zijn, wetende dat het ieder moment over kan zijn.
Nou heel veel sterkte met het verwerken en we duimen dat het snel weer raak mag zijn!!
Liefs Laura

Oh Laura wat een domper dat het nog niet weg was, en zo heftig. Ik hoor dat trouwens veel om me heen: vergis je niet hoor.... Tja laat maar komen, ben dr klaar voor!

Werk gewoon door trouwens, ene moment sta ik op brullen en t andere moment is de afleiding goed voor me. Maar wordt zo;n miskraam beetje aangekondigd in je lichaam door moeder natuur? Benieuwd wat jullie ervaringen zijn!

Morgen bel ik de vk als er nog niets is gebeurd en voordat ik dan de curretage daadwerkelijk heb zijn we waarschijnlijk weer een dag of 5-6 verder, dus er kan nog vanalles gebeuren. Ik hoop zo op een spontane (re)actie....
Grappig, mijn man zegt hetzelfde; we gaan een NOG mooier kindje maken!
Wij wachten ook niet en gaan meteen aan de slag.

Zien we elkaar allemaal over een tijdje  bij een (nieuw) forum bij "Zwanger na een miskraam", ladies?

Groetjes Jannie

Hoi Jannie,

Jee wat een bikkel ben jij zeg, door gewoon door te werken!! Ja de afleiding is wel lekker,  maar ik was toch liever thuis voor het geval dat. En vanmorgen was ik zo moe, dat ik ook echt geen puf had om te werken. Mijn baas begrijpt het gelukkig, zijn vrouw heeft het een paar jaar geleden ook gehad en die is geloof ik wel bijna 3 weken thuis geweest. Had later ook nog bloedarmoede enzo.....
Bij mij begon het met hele heftige krampen, wist echt niet of ik moest liggen, zitten, staan, lopen. Voor wat betreft het bloeden, nou dan kun je echt het beste maar thuis zijn, want bij mij stroomde het er echt uit. Een maandverband was niks, ik zat weer even, voelde het weer gaan en kon weer hup naar de wc om te verschonen. Nou ik was blij dat ik thuis was en niet op mijn werk! Toen de heftige krampen begonnen, kwam het vruchtzakje er denk ik wel na een uurtje of zo uit, maar het bloeden ging nog wel een paar uurtjes door.
Ik zou gewoon een paar daagjes thuis blijven als ik jou was, maar je moet het natuurlijk zelf weten.

Ja ik ben inderdaad ook al wat aan het schrijven bij "zwanger worden na een miskraam" maar omdat ik hier iedere keer mijn ervaringen schrijf, blijf ik maar terug komen.....

Heel veel sterkte, ik hoop niet dat het bij jou zo heftig gaat als bij mij, want het was echt niet leuk om mee te maken. Bij een bevalling weet je tenminste nog waar je het voor doet haha .

Liefs Laura

Hoi Jannie en Laura!!!!

Jannie inderdaad een bikkel!! gewoon doorwerken!! pfff knap hoor!!!! Maar kan me voorstellen dat afleiding wel lekker is.... Ik ben wel thuis, komt ook weinig uit mn vingers denk ik en ik werk bij de bank met geld, dus als ik ff mn aandacht kwijt ben kan ik een groot proleem hebben, kasverschil zitten we niet op te wachten!! dus ben lekker thuis. en ben ook super verkouden en snotterig, dus daar ook al niet fit van!!
En ze hadden alle begrip!!!!!!
Wel balen meid!! Hoop echt voor je dat het nog vanzelf op gang komt!!!! Misschien als je wat meer rust neemt??? Of zou dat niet helpen?? Misschien weet de vk het???
Als ik terug denk hebt ik 1,5 week geleden snachtes een keer heeel erg buikpijn gehad, ik denk dat het toen mis is gegaan.... nu achteraf dan he....
en zondag begon het met bruinverlies en slijmverlies en 's avonds een prop slijm ineen keer, en vanaf maandag echt bloedverlies.... maar minder heftig als bij laura...

laura wel heftig hoor.... pfffff Blij voor je dat je nu wat minder vloeit!! Hoop echt dat je het nu hebt gehad!!!!

We kunnen ook een nieuw topic openen op zwanger worden na miskraam?? Is dat een idee kunnne we elkaar op de hoogte houden!! Wij gaan er ook weer meteen voor....willen graag weer snel zwanger worden.....

Ik ga nu eten koken, kom vanaaf nog wel ff kijken....

groetjes, marieke

Ladies!

Ik ga morgen de Vk maar eens bellen, eea kan dan afgesproken worden en misschien heeft ze nog tips voor me. Mn baas weet het en heeft alle begrip, maar vond het ook zo wat om de hele dag thuis te zitten. Maar vandaag wel gemerkt dat ik er flink doorheen zit, stond de hele dag op huilen... Terwijl ik gister dacht: het gaat de goede kant op!

Heb vorige week ma en di iniemini beetje bloed verloren, daarna niks meer. Tis al bijna 4 weken `dood ´ dus van mij mag het komen.

Bij mij ook de 1e zwangerschap, meteen na het stoppen zwanger geraakt (tijdens huwelijks-nacht of reis, te mooi om waar te zijn?) maar vind het zwaar dit...

Ik ga NU een nieuw topic openen voor ons op het forum "zwanger raken na een miskraam", want dit januari/forum is eigenlijk vooral bedoeld voor happy/mama ´s/in/spe!

greets Jannie

Terug
Bovenaan