Hoi Jannie,
Jee wat een bikkel ben jij zeg, door gewoon door te werken!! Ja de afleiding is wel lekker, maar ik was toch liever thuis voor het geval dat. En vanmorgen was ik zo moe, dat ik ook echt geen puf had om te werken. Mijn baas begrijpt het gelukkig, zijn vrouw heeft het een paar jaar geleden ook gehad en die is geloof ik wel bijna 3 weken thuis geweest. Had later ook nog bloedarmoede enzo.....
Bij mij begon het met hele heftige krampen, wist echt niet of ik moest liggen, zitten, staan, lopen. Voor wat betreft het bloeden, nou dan kun je echt het beste maar thuis zijn, want bij mij stroomde het er echt uit. Een maandverband was niks, ik zat weer even, voelde het weer gaan en kon weer hup naar de wc om te verschonen. Nou ik was blij dat ik thuis was en niet op mijn werk! Toen de heftige krampen begonnen, kwam het vruchtzakje er denk ik wel na een uurtje of zo uit, maar het bloeden ging nog wel een paar uurtjes door.
Ik zou gewoon een paar daagjes thuis blijven als ik jou was, maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Ja ik ben inderdaad ook al wat aan het schrijven bij "zwanger worden na een miskraam" maar omdat ik hier iedere keer mijn ervaringen schrijf, blijf ik maar terug komen.....
Heel veel sterkte, ik hoop niet dat het bij jou zo heftig gaat als bij mij, want het was echt niet leuk om mee te maken. Bij een bevalling weet je tenminste nog waar je het voor doet haha .
Liefs Laura