bloem en kaskes

Hee meissies....

Hoe ist met jullie?
Alles nog rustig?

Ik hoop dat jullie ook snel mogen gaan genieten... Want genieten dat doen we hier volop!
Het is echt een wondertje...
Heb een foto geplaatst van haar...

Meiden, toi toi toi...
Ik duim voor jullie.

Liefs,
mama Peet

Hoi Peet,

Wij zijn hier nog (tenminste, rond een uur of 5 was Bloem er ook nog).
Het voelt niet echt alsof er snel spannende dingen gaan gebeuren, maar zo voelt het elke dag. 's Nachts heb ik dan toch weer weeën/voorweeën (altijd fijn voor je nachtrust).
Gisteravond is de vk nog even geweest. Ik was een beetje in paniek omdat de baby anders bewoog, ik geen voetjes kon vinden en ik heel pijnlijke steken in mijn vagina had als hij bewoog. Ik was echt bang dat het kindje zich omgedraaid had en nu in stuit zou liggen... Gelukkig viel dat mee, het enige wat wel erg teleurstellend was, was dat ondanks alle harde buiken en voorweeën, er geen cm ontsluiting bij was gekomen!
Maar goed, maandag ben ik 40 weken en ieder moment kan er van alles gebeuren! O ja, de pijn in mijn vagina heb ik doordat het koppie heel laag ligt. Ze toucheerde met 2 vingers en die waren nog niet eens helemaal binnen (sorry onsmakelijk) of ze voelde het hoofdje al!

Ik voelde me tot en met donderdag heel sterk, mentaal. Maar door alle korte nachten ben ik nu toch aardig moe aan het worden. Ik hou ook steeds meer vocht vast (vooral in mijn handen) en dat is pijnlijk.
We zullen wel zien wanneer de kleine zich aandient! Ik hou jullie (uiteraard) op de hoogte.

Truste, liefs, Kaskes

P.s. Mooi meisje hoor, die Isis!

hee,

Heerlijk hoor dat je lekker aan het genieten bent, moet je zeker doen. druk met kraamvisite, of zijn er veel op vakantie?
Prachtig mooie meid hebben jullie gekregen hoor, trots op zijn!

Kaskes, nog steeds allen rustig? en hoe is de nacht gegaan?

Hier is het momenteel niet rustig, weeen om de 10 tot 15 minuten, maar zooo sterk..pff, vind t af en toe wel moeilijk wegpuffen maar ja, heb nog super lange weg te gaan waarschijnlijk dus houden de moed erin.
Ik hoop alleen dat het nu wel gaat doorzetten, want straks is t allemaal voor niets:(
Gisteraaf is t al begonnen, dus vannacht ook veel wakker, maar ze komen niet korter op elkaar, dat is wel erg balen hoor. denk dan dat   t ook weer kan afzakken, en dat wil ik natuurlijk niet. maar goed, wat dat betreft zijn we al wat gewend natuurlijk..

Nog wilde plannen voor vandaag? fam bezoekjes op zondag?
Wij verder niet, we puffen nog tijdje door en hopen op t beste. hou jullie op de hoogte hoor.

Veel liefs

Hé hoi!

Bloem, je gaat toch niet mijn mooie datum (voor Peet: 20-07-2008) inpikken hè? ;-) Nee hoor, hij is je van harte gegund! Laat maar komen jullie kindje, jij hebt nu ook wel weer genoeg voorwerk verricht!

Hier een (relatief) goede nacht gehad, heerlijk! Daar kom je echt van bij. Toen om kwart voor 10 begonnen er regelmatig wat kleine weeën te komen, dus ik was al hoopvol, maar het is nu toch weer rustig! Ik word dan wel een beetje chaggi van mijn vriend die om de 5 minuten vraagt "hoe het nu is". Het is goed bedoeld, maar ik kan die weeën ook niet maken, zeg maar. Elke keer de teleurstelling van de mensen om me heen als het niet doorzet, word er zelf niet vrolijker van zo onderhand. Ik kwam dus fris en fruitig uit bed, maar dat is alweer afgezwakt naar een mwoah-humeurtje...

Peet, wat hebben jullie met jullie zoontje gedaan tijdens de bevalling? Kwamen de hulptroepen op tijd?
Hoeveel voedingen krijgt Isis? En geef je eigenlijk borstvoeding?
Heet jullie zoontje voluit Wes of is dat afgekort? (Ik zag het staan bij je berichtje over de geboorte van Isis.)

Nu net toch weer een weetje, dus we houden de moed er in!

Hou ons op de hoogte Bloem!

Liefs, K

nee wil m niet inpikken, misschien samen delen;)

Hier blijft t zelfde, om de 10 minuten, maar zooo zeer. wel weg te puffen hoor, gelukkig. maar hopen dat ze snel, sneller opelkaar komen.

Heerlijk dat je goed hebt geslapen!! kun je van bijtanken. wel balen dat je weeen krijgt en dan weer afzakt, is iedere keer zo'n domper. en dan indd al die vragen erna, net alsof het jouwn schuld is dat ze weer afzakken..:S maar goed, denk allemaal wel lief bedoeld, maar kunnen zo weinig hebben nu he..

Peet, hoe zijn jullie trouwens op de naam isis gekomen, erg erg leuk!! goed bedacht. hadden jullie die bij wes ok al?

En kaskes, dat weetje, is t aan t doorzetten?? ik hoop t echt voor je meis!!

liefs

O getver, nog steeds om de 10 minuten, zoooo frustrerend, zeker omdat het wel echt pijn doet!!! Hoe lang houden ze aan? Dat vond onze inval-vk toen belangrijker dan hoe vaak ze kwamen. Als 1 à 1 1/2 minuut aanhoudt zijn het goede weeën en zet het wel door. Heb je al geprobeerd te douchen? Voorweeën zwakken daar van af, echte weeën zetten er van door.

Bij rommelt het vandaag overdag meer dan de afgelopen dagen. Misschien belooft het wat voor vannacht, maar we zeiden net al tegen elkaar: We worden morgen gewoon weer met z'n tweeën wakker, geen baby in het mandje op ons bed...
Dat informeren is lief bedoeld inderdaad, maar ik word er knettergek van! Ik zei al tegen hem (toen we er weer samen om konden lachen): Als je niet oppast zeg ik niets meer tegen je en zie je vanzelf de vk een keer voor de deur staan, die vraagt of jij de navelstreng wil doorknippen of dat zij het zal doen...

Fijne zondagavond nog, ik hoop dat jij hem goed gebruikt Bloem, want ik denk niet dat de 20e onze dag gaat worden. Morgen de uitgerekende datum!!!!

Liefs

Alles goed, Peet? Lukt het een beetje met zoon èn dochter? Lijkt me best pittig, hoor! Is Wes jaloers of valt het mee?

Bloehoem... Verdacht lang niks van je gehoord nu! Zou het dan toch doorgezet hebben? Ik hoop het zo voor je en dat je nu lekker in je kraambed ligt met zoon of dochter tegen je aan, joepie!

Hier de zoveelste onrustige nacht en ochtend. Vanaf 7 uur heb ik menstruatiepijn gehad met af en toe een echte wee tussendoor.
Om half 2 heb ik de vk gebeld omdat ik echt stuk zat. Ik vind het niet erg dat de kleine later komt dan z'n zus (ben precies 40 wkn vandaag!), maar dan wel zonder al die zeurende pijn! Dus wat mij betreft NU komen of WEG met de pijn en lekker blijven zitten!
De vk had net melding gekregen dat er iemand bezig was met bevallen, dus ze wilde nu liever niet strippen (eenmanspraktijk). Morgen heb ik een afspraak en wil ze dat evt wel proberen te doen. Ze raadde aan om nu even lekker me terug te trekken en vooral te doen waar ik behoefte aan had. Dus niet toneelspelen tegenover ons dochtertje dat het allemaal leuk en gezellig is, niet sociaal doen en mijn vertrouwen terug krijgen in de bevalling. Ik heb namelijk echt het gevoel dat het nooit ècht zal losbarsten... Zo vaak vals alarm (ik maak mijn vriend niet eens meer wakker als ik een uurtje weeën heb 's nachts), dan kan het toch niet meer doorzetten???

Dat wordt dus onze taak voor vandaag en morgen en dan zien we morgenavond op het spreekuur wel weer verder.

Liefs, K

hoi Bloem en Kaskes,

Bloem.... hoe ist???? Ben je aan het bevallen???
Kaskes... O, meid, ik hoop dat het voor jou ook niet lang meer duurt.

Hier gaat alles heel goed... We genieten echt.
Vandaag ben ik wat meer beneden geweest en ook dat is wel weer heel lekker.

Isis doet het super! al is ze 's nachts wel veel wakker. Vandaag proberen we haar ritme te verleggen.
Wes is een heel trotse broer! Hij vindt het werkelijk geweldig!!!! Hij straalt van oor tot oor...

Hoe we aan de naam komen... Ik heb ooit een Isis in de klas gehad en die naam is altijd blijven hangen.
Wes heet trouwens ook gewoon Wes... geen afleiding van iets... Het is gewoon Wes... Lekker stoer!!!

Ik ga weer naar mijn meissie... ze ligt in de box te kneuteren...
Tot gauw

Liefs Peet

Terug
Bovenaan