bloem en kaskes

Hé meiden, nog even snel voor ik weer mijn bed in rol...

Alles goed hier, borstvoeding begint nu op regel te komen (ontzettend stuwing gehad en daarvan vergeet je ook hoeveel pijn het doet...). Die meid van ons kon de hoeveelheid echt niet aan, maar sinds vannacht lijken we onze weg erin gevonden te hebben: maar één borst per keer, net als bij de oudste (oooh, wat klinkt dat leuk, de pudste!).
Lotta doet het verder prima, een lief wakker meisje is het.
De oudste heeft wel wat moeite met de nieuwe situatie. Ze is superlief met haar zusje, maar op sommige momenten ontzettend dwars als wij iets van haar willen. Zal wel weer bijtrekken!

Ik hoop dat bij jullie alles goed is!

Liefs, K

hee hallo meiden,

Alles goed bij jullie?
Hier gaat het goed. Isis blijft heel tevreden en huilt minimaal.
Ze wordt nu wel sneller wakker, dus ik vraag me af of ik haar flesjes wat voller zal gaan maken... Maar aan de andere kant drinkt ze nog steeds niet alles leeg... Dus dan vind ik het ook zonde om meer voeding te maken!
Ze heeft nu veel bultjes in haar gezichtje. Puistjes denk ik, of misschien wel bultjes van de hitte... Och maar het blijft toch de mooiste prinses.
Ook ons oudste wonder doet het super. Hij is echt nog heel gek met haar en blijft enthousiast naar alle visite toe.
Morgen gaat mijn mannetje weer werken en zijn we voor het eerst met zijn drietjes.
Ook wel weer heel gezellig!, maar zal ook wel ff wennen zijn.
Over 2 wkn moet Wes weer naar school, dus dan zal ook alles wel weer anders zijn...
Och we zien wel hoe het loopt.

Bij jullie verder ook alles goed? Lekker genieten van jullie wondertjes???

tot krabbels weer!
liefs,
mama Peet

haai!!!

Ja hier gaat het ook super:) heelrijk aan het genieten. mijn man is ook weer aan t werk. bevalt me eigenlijk wel goed, net ff iets meer regelmaat:) ook wel weer lekker, maar mis m wel overdag hoor.

We hebben afgelopen zondag Isra laten dopen, erg bijzonder. doen jullie dat ook, of opdragen??

Isra is ook mooi tevreden meisje, slaapt veel. wel wisselnd. de ene x 2 1/2 uur, daarna weer 4 1/2 uur. ligt dr ook een beetje aan hoe moe ze is en of ze veel heeft gedronken.
20 aug voor t eerst naar het buro, en jullie?

en hoe gaat t snachts?
Isra komt 1 x om 3 uur...en slaapt daarna weer heerlijk verder!

liefs

Hoi,

Loek is ook een heel tevreden kindje.

Hij heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen, aankomende donderdag staat de eerste afspraak bij het consultatiebureau.

Haha, jullie hebben het al over het cb (consultatiebureau) en hier moet de wijkverpleegkundige nog langs komen! Zal je zien dat die morgen onaangekondigd op de stoep staat als wij in het ziekenhuis zitten met Lotta...

Verder gaat het hier redelijk goed. Ik ben vandaag naar buiten geweest! Heerlijk in de zon in een speeltuintje gezeten! Vanaf vrijdag mag ik 2 keer per dag de trap op en af. Dat maakt het leven weer iets makkelijker.
Mijn vriend hoort waarschijnlijk morgen meer over een nieuwe detachering, dus we hebben vandaag snel de papieren naar de gemeente gedaan om Thuiszorg aan te vragen. Hopen dat dat gaat lukken! Mijn vriend kan natuurlijk moeilijk meteen vakantiedagen of zorgverlof opnemen als zijn nieuwe klus begint...

Met onze oudste gaat het ook steeds beter. Uit zichzelf is ze zo lief voor Lotta! We verbazen ons er elke keer weer over. Tijdens het eten was Lot wat aan het jammeren en dan vraagt Mikke of ze van tafel mag om haar te troosten: allerlei zelfverzonnen liedjes zingen, een knuffeltje voor haar ogen houden...

We laten Lotta niet dopen of zo, dat hebben we bij Mikke ook niet gedaan. Wij hebben wel onze broers en zus gevraagd "voogd" te willen zijn bij het opgroeien van Mikke en Lotta en of ze het ons willen zeggen als zij het idee hebben dat er iets scheef loopt. Natuurlijk zullen we dat op het moment zelf niet leuk vinden als er op- of aanmerkingen zijn, maar liever dat dan dat we blind zijn voor onze eigen fouten!

Er huilt hier een meisje heel erbarmelijk, ga even troosten!

Liefs, K

hoi hoi

Daar ben ik weer...
Paar drukke dagen gehad en bijna geen tijd gehad om aan de computer te zitten.
Dus heb weer genoeg bij te lezen haha...

Isis doet het super, nog steeds. Ze is eigenlijk heel tevreden.
Meestal is ze rond deze tijd wel wakker, maar nu slaapt ze lekker haha..
En 's avonds is ze heel erg wakker. Dan huilt ze ook wel veel.
Maar.... 's nachts laat ze ons eigenlijk ontzettend goed slapen. We hebben in 3 wkn tijd al minimaal 9 nachten doorgeslapen!!!
Dus ja... wij mopperen maar niet... Meestal wordt ze dan rond kwart over 6/half 7 wakker en als ik haar dan bij mij in bed pak, valt ze weer in slaap tot 7 uur/half 8... Super dus...

Wat leuk Bloem, dat jullie Isra nu al hebben laten dopen. Wij laten Isis ook dopen. Dit willen we graag in september of oktober doen. Maar het valt zo tegen om een geschikte datum te vinden. Mijn man werkt weekeinden en verder heeft iedereen in de familie wel een keer iets... Maar ik ga nu niet meer met iedereen rekening houden... Anders kom ik er helemaal niet meer uit.

Kaskes, wat fijn dat je lekker ff naar buiten bent geweest. Heerlijk is dat he... om er weer even uit te gaan. Ik ben gisteren ff alleen boodschappen wezen doen. Ik vond het heerlijk! Ff weer iets anders. Ik vind al die visite geweldig leuk en ik geniet enorm van onze dochter, maar ik heb mijn huis en mijn tuin nu wel weer een beetje gezien... Ik wil wel weer wat van de wereld zien zullen we maar zeggen haha...

Verder ben ik alweer druk met vanalles.. 's morgens werk ik hier meestal de was weg, stofzuig ik ff door het huis en daarna is het tijd voor Isis haar badje...
Ik ben al druk met foto's in de weer geweest. Ik heb veel afgedrukt en ga beginnen met inplakken. Verder heb ik digitaal zo'n boekje gemaakt wat ik overal mee naar toe kan nemen en mijn kids kan showen! Ik ben natuurlijk apetrots...
Op mijn hyves heb   ik een slideshow gezet met foto's en dan met nu dat jij er bent van trijntje oosterhuis er op als muziekje... Een flinke tranen trekker.. haha... Elke keer als ik het kijk en hoor lopen de tranen weer over mijn wangen....

Tot gauw weer...

Liefs, Peet

Terug
Bovenaan