bloem en kaskes

Hoi Kaskes,

Ik las even met jullie mee bij dit topic en zag als laatste jouw kreet dat het nu toch wel heel rustig wordt. Ik wil je met dit berichtje toch even moed in praten. Ik hoop voor je dat je je hummeltje snel in je armen mag houden. Heel veel sterkte in ieder geval de komende dagen.

En mama Peet en Bloem, jullie natuurlijk ook onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters!

Succes, Ellen

Lieve Kaskes,

Ik kom weer ff spieken hoor...
Onze prinses ligt in haar bedje... De babyfoon vindt dat het te warm is op haar kamer, maar ze ligt er toch ff lekker in...
Daar ligt ze uiteindelijk toch het rustigste.
Verder is het hier genieten van het warme weer!!!
Isis heeft ook wel wat last van de warmte, maar houdt zich over het algemeen goed. Ze eet wat minder dan de afgelopen dagen, maar verder doet ze het super!!!
Vind het alleen lastig wat ik haar aan moet doen met dit weer... Gelukkig houdt ze zich goed op temperatuur, maar toch... zo buiten... Ff aftasten allemaal.

Het zwembad staat hier op en Wes plonst er regelmatig in!
Zou het liefste er zelf bij gaan liggen, maar dat is nog geen optie... Lang leve het vloeien...
Ik ben blij dat dat al een stuk minder wordt.... Maar toch.. met dit warme weer is het niet echt prettig... Maar goed het hoort er nu eenmaal bij!!!
Regelmatig maar naspoelen voor mijn hechtingen, want die beginnen nu wel te schuren... Hopelijk vallen ze er snel uit.
(Het zijn er maar 2, maar toch... ze zitten er dan toch haha)

Ik hoop toch echt voor je dat het bij jou nou ook niet meer lang gaat duren....
Jouw wondertje zal zich toch ook wel snel een keer laten zien....
Misschien ben je nu wel aan het bevallen... Ik hoop het voor je!!!!

Bloem, hoe is het met jou???
Gaat bij jullie alles goed met de kleine meid?
Genieten jullie een beetje???

Dank je wel Sonrisa (Ellen, als ik het goed onthouden heb) voor het hart onder de riem! Ben blij dat er nu weer wat berichtjes op staan, ook al is het maar van nieuwgeborenen! Met mij gaat het gelukkig nu een stuk beter dan vorig weekend, toen had ik het echt helemaal gehad! Een beetje zonneschijn doet toch wel wonderen voor je humeur...

Jammer dat je niet dat badje in kan, Peet! Ik heb bij onze dochter wel een week of 6 gevloeid, oef, dat vond ik echt niet eerlijk.

En nee, ik ben nog niet aan het bevallen. Maar het grote voordeel is, dat het sinds woensdagavond ook echt rustig is met weeën. Daar ben ik echt superblij mee! Het scheelt zoveel energie!
Aan de andere kant ging ik vandaag voor het eerst in anderhalve week weer even boodschappen doen (gelukkig met z'n drietjes!) en het lopen viel me zo ontzettend tegen! Dat is in die 11 dagen echt erg achteruit gegaan.

Dat vond ik ook zo lastig, die kleertjes! De eerste kleertjes die we hebben uitgekozen moeten natuurlijk wel bij heel warm, maar ook bij een stuk minder mooi weer kunnen... En die temperatuur op de slaapkamer: Tja, we kunnen het er niet koeler toveren, toch? Anders had ik dat gisteren allang gedaan op onze eigen slaapkamer ;-)

Het hoost hier nu echt, terwijl ik net zo'n zin had om te barbecuen :-( Gelukkig hadden we nog een escape: broodjes met knakworst, haha! Ook erg lekker!

Fijn weekend en ik hou jullie op de hoogte hoor!

Liefs, K

hoi hoi,

O, van dat lopen... Ik herken het als geen ander... Tot de vakantie fietste ik vrolijk elke dag 4 keer naar school, maar sinds Wes vakantie had, kwam er niks meer van fietsen.. Nou, dat viel dus idd ook erg tegen toen ik dat een paar dagen later weer deed...
Gek is dat he... wat je aan energie inlevert...

Hoost het bij jullie????
Hier trekt het nu wel helemaal dicht, maar het is nog droog...
Moet nog ff droog blijven, want ook ons plan is een BBQ...
En wij gaan het wel doen, want alles is er klaar voor haha...

Maar een broodje knakworst is ook een heerlijk alternatief!!!
Misschien iets voor morgen hier... Moet nog bedenken wat we morgen zullen eten!

Grtjs en fijne avond
Tot gauw weer
Peet

he meiden,
sorry dat ik er niet veel ben, maar druk druk met visite he;)

Fijn dat alles goed gaat mama peet, ondanks de ongemakken waar we toch niet onderuit kunnen (vloeien/hechtingen)
En isis met de warmte, gaat redelijk?
Gaf jij trouwens BV? en hoe gaat t snachts?

Isra doet het prima, geef indd Bv, heerlijk om te doen., ze is over t geboorte gewicht;) dus dat geeft ook een goed gevoel. de 3e dag hebben we al ff gewandeld, zonder dat de kraam t wist want die vond t te vroeg, maar wou t zooo graag;) dat is ook erg leuk om te doen.
isra kan voor zover we zien goed tegen de warmte, lekker bloote armpjes en beentjes doet wonderen:)
Snachts sliep ze 2 x door, en nu laatste 2 nachten komt ze om 3 uur een keer, maar vind het totaal niet erg want na voeding van ongeveer 6 slapen we ook weer verder, scheelt dat we verder niets hebben.

Kraamzorg is er morgen alweer voor het laatst. opzich wel lekker, maar t is ook heerlijk dat ze er is. echt hele fijne hulp. Hoe doen/deden jullie dat met de hulp, kregen die nog iets als ze weggingen of niet??

Kaskes, je wondertje zit nog in je buik? morgen 41 weken of niet? heb je nog veel last van voorweeen? dat is niet echt prettig he? maar je hebt iig binnen een week je kleine neem ik aan;) hoe gaat het met de warmte? hou je t nog een beetje vol met je dikke buik?

Nou fijne zondag.

liefs ons

hoi dames! Even inbreken hoor, jullie van harte met jullie wondertjes, en Kaskes sterkte met de laatste loodjes... kan me indenken dat je het goed zat bent. Hopelijk kun je snel jullie wondertje verwelkomen!

groetjes mup

hee hoi,

Hier even weer een berichtje uit het giga zonnige brabant!
Wat een hitte!!!

Het valt niet mee om het koel te houden voor Isis, maar ze houdt zich gelukkig erg rustig.
Ik laat haar maar zoveel mogelijk liggen in de wandelwagenbak of haar bedje. Geen dekentje over haar heen en alleen maar een rompertje aan...
Dan ligt ze het rustigste en is het niet zo warm voor haar... Bij iemand op de arm is zo zweten.
Ze heeft echt flinke zweetdruppeltjes op haar voorhoofd als ze haar flesje leegdrinkt!!!

Bloem, wat vliegt de tijd he... bij jou de kraamhulp ook alweer bijna weg... leuk he al die visite. Bij ons komt het best gespreid allemaal, maar dat komt ook door de vakantie. Er zijn verschillende mensen weg, dus die komen straks allemaal nog.

Kaskes, hoe is het vandaag? Is het nog vol te houden, of ben je vandaag lekker aan het bevallen gegaan.. Ik hoop het voor je!!!
Al is het wel vreselijk warm vandaag...

Nou meiden tot gauw maar weer.

liefs, Peet

hee,

Ja de tijd gaat indd heel erg snel. Maar opzich wel fijn dat de kraam weg is, nu lekker weer met zn 3en. Visite neemt ook wel af, maar komt nog wel want er moeten indd nog meer mensen van vakantie terug komen.

Het warme weer vind ik nu ook wel iets minder hoor. Isra heeft t zo ontzettend warm en ik vind t lasig om dr aan te kleden. ze zijn nog zo klein he en ben beetje bang dat ze t dan weer te koud heeft.
Maar alleen rompertje gedaan, voelt ze zich ook t beste in.

Zijn jullie er al lekker uit geweerst? (kaskes vast nog niet, ff rustig aan doen;)) Wij zijn de 3e dag een klein blokje om geweest en afgelopen zondag ff naar mijn schoonouders, doe wonen hierachter. En gister ff naar de stad, heerlijk!!! zo genieten dan he.

Nou meiden, veel geluk met jullie meiden en tot 'typs' ;)

Terug
Bovenaan