BMR-vaccinatie, ervaringen... vertel

Hoi,

ik ben benieuwd naar de ervaringen van jullie.

Meike heeft de BMR op 3 oktober gehad. Ze vertellen erbij dat er een reactie kan zijn, na een week. Kan verhoging zijn, rode plekjes....

Ik weet van onze oudste die had precies 10 dagen later, 24 uur heel hoge koorts maar ze werd er niet anders van....

Meike werd donderdagavond wakker en ging krijsen , woelen door het bed en daarna een monotone huil (ofzoiets) van 1,5 uur. Om één uur viel ze in slaap. Gister hangerig geweest en vannacht 2 vreselijke poepluiers. Maar geen verhoging.

Meike is wel van de extreme reacties hoor, als men zegt daar zullen ze weinig van merken dan merken wij het echt wel, haar zus precies andersom...

Ben benieuwd naar jullie ervaringen want er zijn best al veel kindjes 14 maanden dus wie weet nog meer vaccinatie-ervaringen...

(oh ja de ander vaccinaties gingen veel geruislozer hoor, geen koorts)

Groetjes Renske
 
Hoi hoi,

Onze dochter heeft er geen last van gehad, ze had na een week alleen wel wat rode pukkeltjes. En ze had van die dikke schijven waar de inentingen waren gezet, vond ze wel vervelend als ik er aan zat met wassen. Ze heeft geen koorts gehad. Ik was zelf wel een beetje angstig dat ze er last van zou krijgen, omdat ik precies die week alleen met haar thuis was. Maar het viel hartstikke mee. Van de andere vaccinaties heeft ze ook geen last gehad.

Groetjes Yvette
 
Tijs heeft vorige week donderdag zijn spuiten gehad. Vandaag zitten we dus op dag 9, tot nu toe heeft hij nog geen reacties vertoond. Hij heeft ook geen last gehad van de plekken waar de spuitjes zijn gezet.

Groetjes,
mv Tijs
 
Hoi,
Renée zou haar BMR prik pas begin november krijgen, maar we zijn er nog niet definitief over uit of ze hem ook echt krijgt.
Er is behoorlijk wat te zeggen om het niet te doen en omdat de gevolgen groot kunnen zijn (bijvoorbeeld een hele kleine kans op autisme), willen wij het allemaal goed overwegen. Ik denk nu wel dat ze hem waarschijnlijk wel gaat krijgen, maar wij willen dat het een doordachte keuze is.
Deze ervaringen dragen er  ook weer aan bij, bedankt hiervoor.

Groetjes,
Evelien
 
Siebe heeft hem vorige week maandag gehad, dus morgen dag 8. Nog niks raars gezien. Verwacht het eerlijk gezegd wel, omdat hij overal aan mee lijkt te doen. Misschien deze keer een meevaller.

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe.
 
Yoëll heeft hem ook nog niet gehad, maar wat ik lees van Evelien is voor mij geheel nieuw.
Mag ik vragen waar je deze info vandaan hebt en of je mensen met ervaring kent? Vind ik wel interessant om te weten.
 
Terug
Bovenaan